Jump to content

מרכבה 2006

  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרכבה 2006

  1. הרקסטון הוא רכב שטח לשטחים ברמה בינוית. מעלות קשים כמו מחמל ורדית, מצוק עורבים,הוא לא יעבור.
  2. במקום להתפלסף ולעשות תחקירים גם למוסך מורשה של היבואן. יש לך אחריות לא? אז למה אתה שובר את הראש!!
  3. נתנו לך מחיר שחיטה. זה לא צריך לעלות יותר מ1500 2000 שקל. בטוח המחיר במורשה שלהם. אל תהיה פרייר.
  4. אתה שואל שאלות קיטבג אתה מעיר נמרים ישנים. אמרו לבחור להביא אישור ממוסך מורשה. הוא יראה למוסך צילום של החשבונית עם מקט החלק ונגמר הסיפור.
  5. הולנד הולנד.. זכרונות מתוקים מאותה ארץ מופלאה, סיפור אהבה שנמשך ארבע שנים.. הולנד, אמסטרדם כמה אהבתי להיות שם
  6. מעבר דריין- אתגרי מאוד ומסוכן ביותר. עדיין שורצים שם כוחות גרילה רבים מהמתנגדים למשטר של קולומביה
  7. מרכבה 2006

    פיאט X1/9

    ומה פירוש המילה FIAT Fix It Again Tony
  8. אל תיתן את המשאבה לשיפוץ. תן למוסך שיעשה את זה-האחריות לכל העבןדה הזאת היא שלו. אל תתעסק בשום אופן עם חלקים בטיחותיים אם אתה לא מכונאי מורשה.ו
  9. שלח אי מייל לבית חרושת או למועדוני אופל באירופה. בטוח שישמחו לעזור, בהצלחה, אגב, היתה לי בזמנו רקורד 71 אוטמטית. יופי של מכונית שלוש שנים אצלי, פעם נשרף שסתום ראש מנוע. חלקים השגתי אצל אחים רינגל תל אביב בהצלחה,
  10. מרכבה 2006

    לארק נוסעת לטסט

    הכי טוב שתוציא את "הזקנה", פעם בחודש לטיול של איזה 30 קילומטר. לדעתי ימנעו בעיות של תפיסות בלמים חלודות ושאר דברים רעים. מדבר מנסיון.. בהצלחה
  11. סע לפרסי ביצחק שדה תל אביב. 150 200 שקל ונגמר הסיפור. פרוחוזאד כך נקראת החנות
  12. הטסט לפלימות הקשישה בדצמבר השנה והבא בדצמבר 2010 -כל הכבוד ותודה מקרב הלב לחברי המועדון אשר טרחו והסירו מעלינו את הסיוט של פעמיים בשנה טסט. אפשר לנשום לרווחה
  13. בראה שהאנגלים עושקים ברשיון- האמריקאים הגונים. הזמנתי בזמנו סט ק ליפסים לניקלים וגומיה אחת לדלת.עלות 175 דולר משלוח מהיר 100 דולר ב-הגיע אחרי יומיים .במכס הם הכינו לי את הלקרדה.. אבל זה סיפור אחר .
  14. שאלוהים ישמור אותנו מהדבר הנורא הזה. 10 וליום ועשר אקמולים לא יעזרו. כך גם שני קופסאות סיגריות.. שלמו לי כסף ,משכורת אני לא אתקרב לנמל הזה בחיים. מקסימום אשלם למאכער שמכיר את כל הקומבינות ו או אשלח הרכב לנמל אשדוד. שנה טובה,
  15. יש גרסה מיוחדת שיוצרה לשוק האיטלקי xrmiz עם מנוע 8 צילנדר 400 כוח סוס...
  16. לא משחקים בבטיחות ולא בבלמים. אמר המוסכניק להחליף -אז תחליף. בלמים-זה חיי אדם
  17. אתה נכנסת למוסך שבטוח בירכו אותך בבוקר טוב, פתח כרטיס עבודה, בוחן, אולי כוס קפה אדוני, עיתון, תבוא בסוף היום לקבל את האוטו.. אני נזהר מכאלה כמו מאש. משלמים ים כסף על כל הפלצנות מסביב.. במוסך שאני מטפל בו עשו טיפןל 60000 לסוברו אימפרזה 2006 : החלפת מסנן אויר, מסנן שמן, מסנן דלק, שמן מנוע, שמן גיר אוטומטי, מצתים, רפידות קדמיות ב1100 שקל וכל זאת בשעה וחצי עבודה. רק לידיעתכם בסוברו מורשה רצו על אותה עבודה 2300 שקל ויום עבודה מלא. שנה טובה לכולם,
  18. מה אתם מתברברים כאן-בטוח שלפי תקנות תעבורה-אין חובת אור רברס לרכב משנת .1971 .אז שהאדון הטסטר הנכבד יואיל נא ללמוד אין התקנות ולא להכשיל סתם את הבן אדם. אגב, בפלימות שלי שנת 1974 אני עובר שנים טסט ללא אור רברס למרות שיש את ההתקנות המתאימות .
  19. אם נראה לך גבוה מדי בדוק co . לא תקין-בדוק מערכת הצתה . בדוק /החלף חוטים, מצתים, פלטינות קבל. דאג לכייון תקין של הקרבורטור. הכי חשוב -בדוק לחץ אויר בצמיגים. אל תתפתה לנקות את הקרבורטור-ה הדבר האחרון שתעשה לאחר שתבדוק את מה שכתבתי. בהצלחה,
  20. אצלי בפלימות 73 יש חיישן מיוחד- שהשמש מסנוורת השמשה הקדמית הופכת לירוק כהה.. אין צורך בסך שמש .. זאת בנוסף ל 5 כריות אויר.. abs ,מחשבים לניהול מנוע ..גיר אוטמטי" חכם"..
  21. א.א.י -ארץ אוכלת יושביה. שנת 2009 המאה עשרים ואחד ולמרבה הצער הרבה דברים מתנהלים כמו בתקופת המנדט.
  22. בשביל מה אתה חופר-מה אתה משרד חקירות, נראה אותך בחום של 35 מעלות ולחות אימים מצלצל לכל העולם לברר מחירים.. בכל אופן תודה לכולם . כאמור הקפיץ תוקן-הפלימות עברה טסט הכל בסדר. שוב, תודה למגיבים
  23. הפלימות נכשלה בטסט-עלה של קפיץ אחורי שבור. בית המלאכה שביצע את העבודה גבה 480 שקל,-פירוק והרכבת קפיץ ,הכנסת עלה חדש 120 סנטימטר אורך בערך. האם המחיר מוצדק? לי זה נראה מוגזם. אודה לתגובתכם
  24. מים, מים ורק מים,המון מים נקה טוב את הקטבים ושים וזלין -לא גריז!!
×
×
  • תוכן חדש...