אני קורא כאן בפורום הנכבד על אנשים שרוצים לייבא רכב , רפליקות ,לימוזינות חלפים ועוד.
אני קורא את התגובות ויודע גם מנסיון עד כמה קשה ומעצבן הדבר.
אפשר פשוט להשתגע. מכל צד מנסים לחמוס אותך עם כל מיני מיסים, אגרות ,הגבלות חוקים שצצו השד יודע מאיפוא. מחירון קראוס-עוד תוספות, קומבינות,ועוד ועוד.
מדית ישראל במאה העשרים ואחת- מתיימרת להיות מדינה מערבית מתקדמת ואילו למכוניות ובעליהן מתייחסים כמו בזמן המנדט..הגיע הזמן לעשות מעשה ולשנות את הזוועה הזאת.
מישהו שם למעלה עוד לא מבין שמכונית בייחוד אספנות נועדה להנאתו של בעל המכונית
ולא להיות פרה חולבת עבור מיסים למדינה.
כל טוב לכולם