Jump to content

מרכבה 2006

  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרכבה 2006

  1. יועץ השירות של היבואן לא היה בשיעור שלימדו על איפוס ההגה. אולי נרדם. איך הוא יכול היה לטרטר את הלקוח בצורה כזאת. על הכותב לפנות בתלונה בכתב להנהלת החברה
  2. החלפת רצועות זימון הגה כוח ואלטרנטור. החלפת שמן גיר אוטומטי,נוזל קירור,נוזל בלמים, שים לב!! לך רק למוסך מורשה שלהם ושים רק חלקים מקורים
  3. כדאי שתשנו את השם psi -זאת יחידת לחץ.. למשל ללחץ שמן במנוע.. לחץ מכסה הרדיאטור. אז כדי שלא תהיו בלחץ מתמיד-שנו ל-pci נראה לי יותר טוב-מה דעתכם?........
  4. בענין גניבת רכב על ידי עובדי המוסך, עד היום חצי שנה אחרי אני חושד בעובדי מוסך מורשה של היבואן באיזור השרון -שם טיפלתי שנים ברכב אשר שיכפלו את המפתח ,ניטרלו את האימובלייזר והתאיידו עם הרכב.יותר מדי סימנים מחשידים היו לי אבל לא יכולתי לעשות כלום.זאת מכונית חדישה עם מנוע דיזל-אשר על בטוח הוזמנה על ידי הבני דודים
  5. אין שום בעיה-כנס לאתר של yahoo חפש ב-Dodge trucks -ים של תמונות ומאמרים
  6. יש חוש טכני-אני מכונאי-אבל לא מוצא את הזיוף
  7. תודה-אגש למוסך פורד
  8. במכונית שלי פורד פיאסטה 94 נפח 1400 מנוע הזרקה התגלה זיוף במנוע לאחר תיקון צינור פליטה-החליפו את צינור הפליטה על ידי ריתוך ליד הממיר הקטליטי. הזיוף התבטא בכך שהמנוע עבד כאילו על שלושה צילנדרים. המוסך -כמובן-ואיך זה יכול להיות אחרת-טען שזה לא באשמתו וזאת מקריות.. פניתי איפוא למוסך אחר אשר פתר את הבעיה-הוא טען שהיתה סתימה במערכת המזרקים-ניקה אותם -המנוע עובד שיגעון. שלשום -צינור הפליטה נפל בדיוק באותו מקום בו ריתכו אותו. פניתי איפוא למוסך אשר ביצע את ניקוי המזרקים הוא ריתך את זה בחזרה ביצע טיפול החלפת שמנים מסננים ועוד-הכול בסדר. היום-עוד פעם אותו זיוף-אפשר להשתגע. מישהו יודע את הסיבה? האם שמרתכים צינור פליטה ליד הממיר -יש לקרר את המקום או להגן על חיישן החמצן הממוקם בממיר הקטליטי. נראה לי שזאת הסיבה לזיוף. עד תיקון צינור הפליטה -המנוע עבד שיגעון. תודה מראש על העזרה
  9. עד כמה שאני זוכר יש חנות בשם אחים רינגל ברחוב קיבוץ גלויות תל אביב. בזמנו היו לו המון חלקים לאופל רקורד. אם אין-תתחיל לגלוש באינטרנט. נראה לי שבגרמניה יש המון חלקים
  10. היי ליאור תן בבקשה אם לא קשה לך תיאור קצר של תהליכי השיפוץ-.כלומר מהתחלה- עד יציאת המוצר המוגמר -לתפארת. תודה
  11. הנגד, הנגד. זה כנראה גורם לבעיה. תעבור גם על חוט החשמל שמתחבר למיכל למצוף ורסס אותו בספריי מגעים. תתפלא-אבל זה עוזר
  12. מרכבה 2006

    פחח טוב.

    המון תודות לחברים אשר ענו לי כאן וגם בפרטי. אכן-אחוות לוחמים-או אולי ,אחוות אספנים.
  13. לך לצנטרל על יד שאשא בשונצינו תל אביב. יש לו בולמי זעזועים מונרו
  14. לחברים הנכבדים שלום, אני מחפש פחח טוב וצבעי על מנת לבצע עבודה טובה ויסודית בפלימות שלי-שנת ייצור 1974 . מוכן לשלם מחיר הוגן אבל לא של פרייר. אם אתם מכירים בעלי מקצוע כאלה- רצוי מאוד באיזור השרון או המרכז-אודה לכם מאוד
  15. יבוא הרכב במדינה שלנו נשלט על ידי 18 יבואנים מדושני עונג. על כל יזמת סוכניות ליבוא רכב אישי הם מגלגלים עינים ,זועקים לשמיים אצים רצים לרשויות השונות בכל מיני טענות שונות ומצחיקות ובסוף הרשות מתקפלת לפניהם והם ממשיכים לחגוג באין מפריע על הגב שלנו.
  16. אני מתכוון האם יש למישהו רעיון איך לשנות הרעה החולה הזאת. זאת פשוט ארץ אוכלת יושביה
  17. אני קורא כאן בפורום הנכבד על אנשים שרוצים לייבא רכב , רפליקות ,לימוזינות חלפים ועוד. אני קורא את התגובות ויודע גם מנסיון עד כמה קשה ומעצבן הדבר. אפשר פשוט להשתגע. מכל צד מנסים לחמוס אותך עם כל מיני מיסים, אגרות ,הגבלות חוקים שצצו השד יודע מאיפוא. מחירון קראוס-עוד תוספות, קומבינות,ועוד ועוד. מדית ישראל במאה העשרים ואחת- מתיימרת להיות מדינה מערבית מתקדמת ואילו למכוניות ובעליהן מתייחסים כמו בזמן המנדט..הגיע הזמן לעשות מעשה ולשנות את הזוועה הזאת. מישהו שם למעלה עוד לא מבין שמכונית בייחוד אספנות נועדה להנאתו של בעל המכונית ולא להיות פרה חולבת עבור מיסים למדינה. כל טוב לכולם
  18. כשאתה נוסע בעליות מים המלח לירושליים ורואה את הפחנועים היפנים מחרבנים קוביות בעליה..אתה נותן קיק דאון בריא-הגיר מחליף לשני ואתה צוחק על הגרוטאות המסכנות האלה. כוח רבותי. כוח זה מה שיש לאמריקאית שלי. 240 כוח סוס לבלימה-מומנט של 42 קגמ ב 1800 סל"ד מי יכול עליה? ואם היא אוכלת דלק-שתאכל. שיהיה לה לבריאות.. כל טוב לכולם
  19. הייתה לי אופל רקורד שנת ייצור 1971 אוטמטית. .1700ידית גיר בהגה אין לי מילים רעות עליה. הנסיעה בה הייתה מאוד נעימה. הרכב היה יציב על הכביש ותפקד היטב. חלקים בזמנו השגתי אצל אחים רינגל רחוב קיבוץ גלויות תל אביב אם אני לא טועה. כל התיקונים עשיתי לבד כולל שיפוץ ראש מנוע _(שסתום נשרף בעליות של רמת הגולן.. מה לעשות) אחרי שלוש שנים מכרתי אותה. תצרוכת דלק לא נורא -תשע קילומטר לליטר.
×
×
  • תוכן חדש...