Jump to content

מרכבה 2006

  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרכבה 2006

  1. הנרי במוסך העוגן בהוד השרון- בעל מקצוע מעולה חבל על הזמן. הוגן, ישר -אני מדבר מנסיון אישי,
  2. המון תודות. באמת אעשה זאת בפעם הבאה. איך אומרים? החיים זה בית ספר כולה בקושי חצי קילו.
  3. אין לי תלונה לגבי פדקס.המשלוח היה מהיר. ברור שבכל חברת משלוחים היה התשלום זהה פחות או יותר.
  4. כמה חלקים קטנים שהזמנתי בארצות הברית עבור הפלימות עלו שם כולל המשלוח לארץ 1275 שקל. והנה האדון הנחמד מפדקס מביא את החלקים אלי הביתה עם חשבונית על סך 520 שקל. שימו לב לפירוט: מכס-53 שקל מעמ בגין מכס-174 שקל-(מה זה בכלל) מס קניה-181 שקל-עוד מס דמי איחסון 1.93 שקל דמי טיפול-82.50 שקל אגרת מחשב-7.93 שקל. אגרת ביטחון -19.64 אתם הבנתם את זה חברים? המסקנה -וזאת גם לפי עיצת אחד החברים כאן-אל תעיזו לשלוח חלקים קטנים כאלה דרך חברת משלוח-אלא אם אתם רוצים לתרום עוד כסף למדינה.. הכי טוב בדואר. כל החלקים האלה היו נכנסים למעטפה משרדית גדולה. כל המשלוח היה עולה איזה 10 דולר ובזה נגמר הסיפור. מאת: דוד נוח
  5. אני לא מבין למה החברים הנכבדים יורדים על ניידות הביקורת. הנה משהו שקרה לי לפני שנים. נסעתי-לא עלינו ללויה של אבא של חבר טוב ביהוד. איזה 100מטר לפני צומת סביון על השוליים בצד ימין אני רואה את הניידת שלהם. ידעתי מיד שהם יעצרו אותי . אלא מה? טרף קל. הרמזור התחלף לאדום עצרתי את המכונית הפלימות העתיקה במסלול השמאלי. איך שהתחלף לירוק ואני בנסיעה והופ!! השוטרת שהיתה שם פשוט קפצה לאמצע הכביש והורתה לעצור. הם בדקו את המכונית באופן יסודי ולא מצאו פגם- רק נבהלו קצת ממנורת האתראה האדומה של הטעינה שנדלקה לפתע ... לדעתי-ואני לא מתחנף החברה' של הניידות האלה עושים עבודה טובה. באשר לצמיגים יבשים נראה שהם צודקים. אמנם אין הגדרה בחוק לצמיג יבש אבל פרק זמן של 4 שנים הוא אורך חיים סביר של צמיג מה גם שהצמיג הוא פריט בטיחותי חשוב ביותר.
  6. איזה שטיות אלה. המשטרה לא נותנת פרטים על הרכב הפוגע שברח?? זה לא נראה לי.
  7. הוא אשר אמרתי קודם ארץ אוכלת יושביה. תקופת המנדט נגמרה, גם תקופת הצנע. אנחנו בשנת 2008 המאה העשרים ואחד. מדינה שמייצרת מטוסי קרב, שולחת לווינים לחלל, הייטק והישגים מדהימים, אבל כל אותם גופים ארכאיים המכס ומשרד התחבורה חיים לפני איזה מאה שנה אחורה. וזה פשוט נמאס.!! די !! תפסיקו למרר לנו את החיים. גם ככה קשה להשיג חלקים לענתיקות שלנו
  8. מה אתה שואל שאלות קיטבג. תביא את החלקים וזהו.
  9. נא לא לשכוח את הגזרה, התקנה המחודשת של החברים החביבים ממשרד התחבורה. כל חלק שיגיע לארץ חייב גם אישור של משרד התחבורה על מנת לשחרר אותו.מהמכס כלומר אם ידידנו שייבא לארץ את מכונית חלומותיו ייבא איזה מראת צד חשמלית, אולי מסנני אויר ושמן ורצועות למנוע, יהיה חייב באישור הנ"ל.
  10. שלום לכל החברים. במכונית פיאסטה 94 מנוע 1400, הזרקה, הוחלף בשעה טובה המנוע. הבעיה היא שברגע שמפעילים את המזגן המנוע רועד ,מזייף ,מתג ההפעלה של המזגן קופץ ממקומו והמזגן מפסיק לעבוד. ללא הפעלת המזגן המנוע סוחב טוב ועובד חלק. אודה לעזרתכם לאבחון התקלה. ********הערת מינהל המערכת:******** אנא הקפד על הקלדת הפונטים בצבע שחור. תודה.
  11. ברגע זה התקבלה תוספת לתקנהלשחרור חלקי חילוף: יש לציין בטופס הבקשה לשיחרור החלקים גם את מספר הנעליים, שם הילדים והאישה, הפילגש,ההכנסה החודשית , מספר חשבון בנק , דרכון, והשירות בצה"ל.. יש פטור מלא על מחזיקי מפתחות ועץ ריחני. ארץ אוכלת יושביה
  12. היי, אתה שוכח מה קורה כאשר מורידים ראשי מנוע
  13. היי, לא מכיר בחיפה אבל יש בתל אביב חנות גל אור ברחוב יצחק שדה -עזר לי מאוד בעבר.במחירים מאוד זולים תרים לו טלפון אולי יש לו שירות גם לחיפה
  14. מרכבה 2006

    סוחרי רכב מירדן

    סע לירדן מה הבעיה
  15. גש לפירוקיות ברחוב המסגר תל אביב או כביש יאזור. בטוח שתמצא משהו, או מוסך הגבעה
  16. לא ממש כישלונות אבל כמה פעמים הבוחן "קצת נלחץ " שלא מצא את מספרי השילדה והמנוע . ברכב אספנות היה גם מקרה שרצו להכשיל את הרכב בגלל חופש בזרוע העזר של ההגה -גי.מ.סי ונדורה ישנה אשר שם היצרן מתיר חופש כזה. אם כך רצוי שיהיה לרב הבוחן במכון הוראות של היצרנים השונים.
  17. מרכבה 2006

    דלק 96 עד מתי?

    כנסו לאתר של המועדון-מאמרים. יש שם מאמר מעניין של מר עודד פירסט על דלק 96 שכבר מזמן אין לו תוסף עופרת אלא משהו אחר
  18. שיהיה בשעה טובה. ברכות לפיורי העולה החדשה. פלימות זה הכי טוב
  19. אתה צודק במאה אחוז לגבי המנוע השש צילנדר של פורד. היייתה לי מזמן בגרמניה פורד טאונוס m 26 שתי דלתות אוטומטית עם מנוע זהה לקפרי המוזכרת כאן בפורום זה מנוע 2300 או 2600 . המכונית היתה אכן חיה אמיתית.. רק שאהבה מאוד דלק.
  20. אז תספר לכולם כאן בפורום באיזה רכב היית מעוניין. הרי יש במועדון מאות מכוניות מכל הסוגים הצבעים והצורות-שוב אינני תופס מדוע אף רכב לא נראה לך. כל טוב,
  21. לא מובן מדוע לא מצא חן בעיניך אף רכב. ואם אתה מעונין לשכור ,כלומר לנהוג ברכב - לא נראה לי שבעל הרכב יסכים.
  22. כי בארץ יש בעלי מקצוע אחדים שרואים בבעל רכב אספנות מקור לסחטנות. לעולם לא אשכח את "המומחה לפרונטים" אשר ביקשתי ממנו סך הכול למרכז את גלגל ההגה. והוא לאחר שבדק רצה לחגוג על חשבוני : "יומיים עבודה 2500 שקל צריך לשפץ את הכול." מיותר לציין שמכון אחר סידר זאת תוך עשר דקות בעלות של 100 שקל בלבד. חג שמח לכולם נב:הכינוס בבית הקפה ברעננה היה נהדר. נתראה בשבת הקרובה בנסיעה ללהבים.
  23. עם כל הכבוד -תבדוק עוד פעם. לקורטינה 1600 היה עד אמצע שנות ה70 מנוע 8 שסתומים גל זיזים תחתי והצתה רגילה. זה היה "באזרחות ".ייתכן ורכבי המשטרה אכן צוידו במנוע פינטו באותם שנים-לא יודע
  24. אכן הקורטינות של אותם זמנים היו מכוניות אמינות מאוד ופשוטות להחזקה. אבל מבחינת ביצועים ה-1600 היתה די חלשה. לאלה עם המנוע 2 ליטר היו ביצועים הרבה יותר טובים. בקשר לאסקורט באמצע שנות ה80 נכנסנה הברנדה. מנוע ו1300 דומה מאוד לזה של הקורטינה. אז הכניסו גם את הסיירה. מנוע 2000 גל זיזים עילי והצתה אלקטרונית. ביצועים מעולים. למפכ"ל אם אני לא טועה היתה פורד פיירמונט
  25. י כדאי שתיפנה לאחד מיבואני החלפים בארץ רונית חלפים למשל שמייבא מארצות הברית. ייתכן והוא יעזור.
×
×
  • תוכן חדש...