Jump to content

מרכבה 2006

  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מרכבה 2006

  1. לחברים שלום החלק הזה הלך לעולמו וצריכים להחליפו. מקורי חדש יקר מאוד .אודה מאוד לחבר שיכול לעזור- אם יודע איפוא יש או שיש לו חלק כזה. בתודה מראש,
  2. מרכבה 2006

    רכבים צבאים

    ואיזה כיף לתושבי ארצות הברית.. רוצה זחלם? אין בעיות!! טנק שרמן ממלחמת העולם השניה- למה לא. רוצה מיג 21 במצב טוב-שים כסף וקח...
  3. לפני הכול תבדוק טוב את המחשב האלקטרוני שמחבר בין המנוע לגיר או אולי יש כשל במערכת כריות האויר... טוב.. סתם. שיהיה שנה טוב לכןלם..
  4. כמו כן על הקונה להביא אישור נוטריוני על: משקלו, מספר הנעליים, גובה, צבע העינים, שם האישה, הילדים, הפילגש, מצב חשבון הבנק, שם חיות המחמד שיש בבית ועוד ועוד ועוד... חג שמח!
  5. אם כך החליפו לך סתם חלקים במוסך טיויטה -ואתה סתם זרקת כסף. אז שהמוסך יחזיר לך את הכסף. עברו הזמנים של ניחושים והימורים בהחלפת חלקים. מי שאמר להחילף חלק שיהיה אחראי מאחורי המילה שלו. תתבע מהם את הכסף בחזרה
  6. מי זה המוסך המרכזי- לא מכיר אחד כזה. הכי טוב גש לטויוטה פתח תקוה -סןכנות יאיר שפילמן. מנהל העבודה שם -לב -בעל מקצוע חבל על הזמן . הוא יוציא אותך מהבעיה
  7. אין מה לעשות. באירופה 70 אחוז מכלי הרכב הם דיזל ידני. מדובר על על מאות אלפי אולי מליוני מכוניות. זאת אומרת שהם לא טיפשים וכדאי לקנות דיזל ידני. אגב , הטיפולים בדיזלים החדשים לא יקרים, האמינות נ וביצועי הנהיגה נהדרים. אבל מה החוכמולגים שלנו החליטו "שדיזל מזהם" נו באמת!! איזה צביעות!! והחליטו להעניש את בעלי הדיזלים על ידי אגרת רשוי רצחנית והעלאת מחיר הסולר.
  8. טעות-באירופה מחיר הסולר זהה לבנזין. בבלגיה אפילו כמה סנטים פחות. לא משלמים מעמ.
  9. לי היתה אותה בעיה. נסעתי עם המכונית והמוכר למכון בדיקה רצו ים של כסף.. משם נסענו למוסכניק זקן מאוד חביב ש מכיר את המכונית-פלימוט 8 צילינדר כמו את כף ידו. הוא בדק את הרכב במשך שעה שלמה בסוף אמר ואני לא אשכח זאת לעולם: "קח את המכונית איך שהיא יחסית לגילה היא מאה אחוז.,שמור עליה והיא תשמור עליך." לא להאמין.. משם נסענו לפחח גםם אוטו סטייל כמו המכונאי הוא בדק מבחינת רקבונות שלדה ועוד בסוף אמר: "כגודל הציפיות כן גודל האכזבות". רוצה לומר המכונית היתה באמת כמו חדשה-אז לקח לה ארבע עשרה שנה להחליד קצת.. אז עברה פחחות וצבע כללי לפני שנה. מסקנה: חבל על הכסף והזמן במכון.
  10. נראה שהכוונה היא שטרית חלפים
  11. ואז המוכסים החביבים בנתב"ג יקראו לך לעצור ולפתוח את המזוודה...
  12. שווה בדיקה אצל הפרסי-פרוחוזאדה מיצחק שדה בתל אביב
  13. שים לב לתגובה האחרונה שלי-אין כוונתי לפגוע חס וחלילה במנעולנים אחרים בעליי מקצוע הוגנים. נראה שהכותרת שלי היתה מוטעית
  14. לכל המגיבים -תודה. לא אפרסם את שם המנעולן מהסיבה שיתחילו משפטים תביעות דיבה ושאר ירקות.. אין לי שם חשק רצון ןזמן להופיע בבתי משפט לפרנס עורכי דין אגרות וכדומה. יש מספיק בעיות מפה עד הודעה חדשה. מובן שאין בשרשור שפתחתי שום דיעה מוקדמת נגד מנעולנים-נהפוך הוא -יצא לי פעם או פעמיים להזמין בעלי מקצוע כאלה לתיקון מנעולים בבית-הגיעו במהירות עשו עבודה טובה וגבו מחיר הוגן. היה לי בעבר בעית עם תפיסת הגה והסוויץ במכונית אחרת. הזמנתי בחור פורץ /מנעולן תוך שעה סידר זאת גבה 250 שקל ושלום על ישראל. כפי שכתבת מראש-אכן עשיתי טעות מרה שפניתי לאדם לא מוכר. לא חסרים בעלי מקצוע מכונאים, חשמלאים שאני מכיר אלהים יכולתי לפנות. מאחר וזה היה בשבת -לא פניתי אליהם. אפשר להוסיף ולפתח את הנושא אך איך אומרים לא בוכים על חלב שנשפך. בזאת אני מסיים כל טוב,
  15. טוב!! אולי אכין את הישישה למפגש.. פלימות סטלייט 1973 שוטי שוטי ספינתי הים כל כך גדול אולי אהיה גם רב חובל כשאהיה גדול.. (שלמה ארצי ולהקת חיל הים)
  16. אכן רציתי להזמין משטרה- אבל תיארתי לעצמי את הסצינה שתתרחש-להגיש תלונה -הברנש היה אומר שאני ביקשתי ממנו כן לנסוע ליפו-אני הייתי אומר שלא-אחר כך היה עושה הצגה שהמפתחות נאבדו לו.. וכך הלאה-פשוט הייתי צריך את הרכב דחוף. הוא קיבל 300 שקל בעד החזרת המפתחות-אני הייתי קורא לזאת סחטנות.
  17. ****נמחק ציטוט מיותר - אין צורך בציטוט הודעה שכתובה מעל, במיוחד אם היא ארוכה - הנהלת הפורום**** אם מדובר בבמו זה שיא החוצפה והנבזות של המוסך למה לא פנית ישר להנהלת החברה בארץ-ואם לא עוזר להנהלה בגרמניה
  18. זה קרה לנו בשבת האחרונה. אחרי הצהרים שעה 1600 הסוויץ של הטיוטה קורולה 95 נתקע-אין אפשרות להניע. לאחר כמה נסיונות עם מפתחות נוספים וחומר WD לתוך הסוויץ עם מנעול הגה כמובן החלטתי להזמין פורץ מקצועי אשר פירסם את עצמו באותיות ענק בדפי זהב. הברנש מגיע לאחר כחצי שעה-מנסה עם על מיני מברגים קטנים ואומר: "תן לי את המפתחות של הרכב אני אסע לבית המלאכה שלי ואכין לך מפתחות אחרים-תוך שעה הכול בסדר." נתתי לו את שלושת המפתחות-שגיאה חמורה מאוד.. חלפה כשעה וחצי-הברנש לא מגיע -אני מרים לו טלפון מה הוא אומר "אני נמצא ביפו ברחוב סלמה-יש חנות חלקים אני חייב להחליף אצלך את כל המנעול הגה.." שמעתם את החוצפה? אף אחד לא ביקש ממנו לנסוע ליפו לא נתתי לו אישור לעשות זאת-תפס לו יזמה הברנש. השעה כבר שבע בערב הוא לא מתקשר אני מרים לו טלפון-"עוד מעט מגיע בעל החנות.." והוא רוצה על מנעול הגה משומש 500 שקל. שמונה בערב!! הברנש לא מתקשר צילצלתי שאני לא רוצה את המנעול ושיבוא ויחזיר את המפתחות. שמע זאת-וניתק את השיחה. שלוש פעמים התקשרתי ל**** הזאת והוא מנתק-שימו לב שלושת המפתחות אצלו-אין לי אפשרות לפתוח את הרכב ולהזיז אותו. בסוף אשתי מתקשרת אליו-כאן ה**** הזאת לא ניתק-"תני את מספר הכרטיס אשראי ואחזיר לך את המפתחות.."" בסוף סוכם שיקבל מזומן ב11 בלילה הוא מגיע קיבל כסף נתן המפתחות. היום קניתי סוויץ מקורי חדש בטויוטה כולה 250 שקל -עלות ההחלפה 100 שקל אצל החשמלאי. מסקנה-אל תיתנו אימון בזרים וכל מיני מפרסמים מפופקפים. עדיף היה לי לחכות עוד יום ולפנות לבעלע מקצוע שאני מכיר. כל טוב,
  19. הכי טוב שמיסטר אילדיס יבוא למפגשי המועדון ויתרשם מהספינות האמריקאיות שלנו. אולי אז יכתוב יותר בפרופרוציה נכונה ולא יתלהב משש מטר אורך-יש הרבה פורד קונטיננטל וקאדילקים כאלה, כנל לגבי הספק המנוע. להתראות בשמחות
  20. כתבה לא רעה -אבל לוקה כרגיל בקרתנות ישראלית אופיינת או חוסר ידע-"מכונית באורך 6 מטר-איזה גודל-" חסר כאלה בארץ? -מנוע 300 כוח סוס ביג דיל אז מה? " נושאת מטוסים" טוב שהכתב לא כינה את המנוע אימתני או מפלצתי כמו רבים וטובים אחרים.. לבעל הרכב-אין כוונתי לפגוע בך .הרכב באמת מדהים אבל חיים אלדיס אם כל הכבוד קצת חרג..
  21. אם תדלק בדלק 98 הרכב יסחוב הרבה יותר טוב. הייתי מנסה אפילו לקדם קצת את ההצתה
  22. היי, אכן יש לאוטו דיפו וקס לצבע מטלי-אבל אני צריך פוליש לצבע מטלי- ואין להם. אודה לך אם תשלח פרטים על הצפוי טפלון והשאר. כל טוב,
  23. לחבר" טריומף " .מהפורום ולי יש אותה בעיה. צריכים לעשות פוליש לצבע מטלי. איפוא אפשר לקנות את החומר הזה. לאוטו דיפו ושאר הרשתות -אין. הבנתי שיש להשיג רק בחנויות מקצועיות שמוכרות לצבעים ופחחים. אודה מאוד לתשובות.
×
×
  • תוכן חדש...