מרכבה 2006
-
הודעות
199 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מרכבה 2006
-
שאלה:מהו הבלאי שנגרם למנוע שפועל ללא טרמוסטט במע' הקרור?
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של סטוורוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
להלן הסבר מפורט. מאחר ואין טרמוסטט והמנוע עוד בטמפרטורה קרה אז ככה: כידוע המנוע עובד על תערובת של דלק ואויר, הדלק מכיל כמות קטנה של גפרית ו ובאויר יש אדי מים. התערובת הזאת שנכנסת לצילנדרים יוצרת תערובת קטלנית של חומצה גפריתנית ששוחקת את הצלינדרים, בוכנות ו,טבעות הבוכנה. ובנוסף היא נכנסת לאגן השמן והורסת את השמן. כמובן יש תופעה של סחיבה חלשה, תצרוכת דלק גבוהה., ושאר נזקים כבר ראיתי חוכמולגים שפסקו שאין צורך בטרמוסטט ןזאת טיפשות מוחלטת. -
ניקוי מערכת הזרקה סולר למרצדס דיזל, יש המלצות על דרך הטיפול והשימור? המערכת עובדת מצויין מדובר בטיפול תקופתי מונע, דרכי טיפול? - רן היי, שים תוסף לסולר בשם סמוג דוקטור, אפשר להשיג אצל מירקל בפתח תקוה. אני מדבר איתך מנסון של שנים-מיצובישי פאגרו דיזל. פעם בחצי שנה או כל 10000 קילומטר.משפר את הביצועים של המנוע-חבל על הזמן. זה תוסף מקצועי שנמכר רק למוסכים-אי אפשר להשיג במקומות המקובלים, בהצלחה,
-
שלום לכולם, המדובר באימפרזה 1600 65000 קילומטר עדין באחריות כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של החברה האחרון-במוסך מורשה -לא של החברה- בוצע טיפול 60000 לפני שלושה חודשים לפי מפרטי היצרן. הוחלף בין היתר שמן מנוע 10w 40 ומסנן שמן מקורי. אודה לעזרתכם לזיהוי מקור הנקישה נ.ב בלי תגובות "למה לא ביצעת טיפול במוסך החברה..." תודה,
-
צריך עזרה ברכישת משאבת דלק חשמלית למנוע V8 דרך EBAY ?
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של bosss בתוך רכבי אספנות
תגיד, מה אתה מבלבל את המוח. מה אתה עושה דוקטורט מחקרים על משאבת דלק ? מה אתה מעייף מחקרים ושאלות את האנשים הטובים של הפורום. קנה משאבת דלק חשמלית יפנית או סינית ב250 שקל תרכיב אותה בתא המנוע וסע לשלום. -
הסיירות של המשטרה היו 1600 ו2000 סמק. סיירות אחרות יובאו לארץ גם עם מנועי 1300 ...שלא נידע
-
נסה אצל זגגות רכב אריה שטיין איזור תעשיה ישן נתניה. עזר לי מאוד בזמנו. בהצלחה
-
[quote=ירחמיאל;2014059]אני מניח שכולנו רגועים, אבל יש לי שאלה אליך: מה בדיוק הם בודקים או יודעים לבדוק שם, במכון התקנים? רק נניח שהם נצמדים לתקן מסוים, נאמר DIN, יש להם מיכשור מתאים, חישובים, חוזק חומרים? השהיית המוצר תחת תנאים קשים לאורך זמן מסוים? הם יודעים איך לבדוק? כי אם כן, אשמח אם יסבירו לי כיצד השוק מוצף בסחורה זולה מהמזרח... סחורה שכאשר אני רואה אותה - אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. סחורה, שאני בטוח שלא הייתה עוברת בדיקה בסיסית ביותר, DIN או כול תקן אחר. כיצד הם נותנים לה אישור? תומך בחום בדעתך ולא מבין את הלהיטות של האדון ממועדון הסאאב שממליץ השכם והערב על מכון התקנים. יואיל נא אדון מועדון להסביר כאן בפורום מדוע שרציתי ליבא מארצות הברית חלקים חדשים לגמרי : דרמים אחורים ונעליים משאבות אופן ובולמי זעזועים -מדוע רצו לחייב אותי בבדיקת מכון התקנים האהוב עליו. מה זה כאן ? האם הישראלי מהמכון חכם יותר מהאמריקאים שייצרו את החלק-בוודאי גם בפיקוח קפדני. מה זאת עזות המצח הזאת. כל טוב,
-
התגובה שלך כל כך אופיינית לישראלי קטן ודל אופקים אני לא" בוכה" חבר יקר מעולם לא בכיתי. אנ ירק לא מבין איך בישראל של המאה עשרים ואחד עדיין מתייחסים לבעל הרכב כמו בזמן המנדט. עדיין לא קולטים כאן שרכב זה מצרך הכרחי ולא צריכים לשחוט במחירי רצח על חלפים והשאר. כל טוב,
-
אני חוזר ואומר :זאת מדינה גמדים מרושעת שתעשה הכול על מנת למרר לך את החיים. רק לדוגמא אדון יקר בגיפ של הישן פאגרו 97 גבו-גנבו- ממני 600 שקל עבור זוג בולמי זעזועים אחוריים בזמן שבארצות הברית מחירם-60 דולר כלומר- 240 שקל. עכשיו ככה-גם החנות בארצות הברית מגלמת במחיר הזה רווח נאה. בהנחה שהיבואן בארץ מייבא את הבולמים -תוצרת מונרו-ישירות מבית החרושת-כמה רווח צריכה החנות בארץ לקחת וזאת בנוסף למכס המעצבן ושאר ירקות. ואם תרצה אדון יקר יש עוד עשרות דוגמאות. נכון, זאת מדינה יפה וטובה אבל לא ייתכן שהשלטון יתערב בכיסו של האזרח בצורה כזאת. כל טוב,
-
נראה שבכלל הייתי אדיש לגורלו של הרכב. מי משאיר רכב כזה כל כך הרבה זמן נטוש בחניון? מה אתה עושה צחוק? גנבו לך אותה חביבי או שגררו משם. לא משאירים רכב כזה מופקר .
-
בחיים לא תקבל אישור. במדינת הגמדים הרשעים אין אישור לייבא רכב קיט
-
שלום רב ! ואכן אתה צודק, והמעקף הוא נגד. בפלימוט, דודג, ורכבים אמרקאים נוספים, קיים נגד כזה, והוא מחרסינה, ובמרכזו סליל, שהוא הנגד. אזור לעקוף אותו ולחברו ישירות, זה כלול לשרוף פלטינות, או לגרום לקיצור חייו של מודול ההצתה, במפלג בעל הצתה אלקטרונית. ברכבים אלה ההצתה טרזיסטורית, והפלגים המורכבים בה, העים עם הקידומת R=רזיסטור. בברכה צביקה שניכם צודקים. אכן בפלימות הזאת עם הצתה טרזיסטורית הקויל צריך לקבל 12 וולט בהתנעה ואחר כך 10 וולט דרך נגד. מה שקורה כאן שהקויל לא מקבל את ה12 וולט בזמן ההתנעה.-מפלי מתח כנראה -רכב ישן. אז הסויץ הפשוט הזה פתר את הבעיה. מפעליים אותו בזמן ההתנעה, ואחר דקה שהמנוע עובד- מנתקים
-
ובזה תם ונשלם הסיפור ,ובא לציון הגואל ונאמר אמן..
-
ח.מ. נ-חבר מאוד נכבד. מי אתה בכלל שתגיד לי מה אני יודע ומה לא? לידיעתך אדון יקר אני במקצוע כבר 40 שנה והייתי בהרבה "סרטים" שאתה בכלל לא שמעת עליהם אז שב בשקט אדון מהפורום המכובד שב בשקט ואל תתנפל. כבר ראיתי בעלי מקצוע שקבעו שהזיוף במנוע זה מהקרבורטור, ואחרי שקרבורטור שופץ קבעו שזה חוטי ההצתה, אחר כך משאבת דלק, אחר כך "התפלו" על המחשב של הרכב-כמובן שלא החלפתי את החלקים האלה אשר בסוף התברר שהתקלה היא בצוק האטומטי החשמלי-אודי 80. רק מהטיפול בקרבורטור ,גרירה למוסך ואיתור התקלה במשנק האוטומטי נפרדתי מאלף שקל ווארבע ימי עבודה אדון יקר וננכבד אתה ההבנת את זה ברוך?? באשר לצביקה אין בכוונתי להשמיץ אותו חלילה. הבנתי שהוא בעל מקצוע טוב. אם הוא נפגע -אני מתנצל. כל טוב לכולם
-
הרבה בעלי מקצוע "מתנפלים" על הקרבורטור בגלל זיוף במנוע ,תצרוכת דלק גבוהה ,והפלגים שהבחור הזכיר.. לפעמים הבעיה בקרבורטור היא קטנה. דיזת סרק סתומה, אולי כייון תערובת. יש לבדוק מערכת הצתה כמו שצריך-פלטינות קבל, חוטים, אולי מסנן אויר סתום .האם הניצוץ חזק מספיק-ורק אז לטפל בקרבורטור
-
למה הדבר דומה? לרכב שהגיע למוסך בגרירה בגלל שנגמר לו הדלק -(נהג אהבל -מה לעשות -לא מבין כלום) והמוסך פוסק שהלך המנוע ועושה לו אוברול.. אני לא רוצה להשמיץ כאן את המוסכים שלרוב עושים עבודה נאמנה אבל נתקלתי בהרבה בעלי מקצוע שהם פשוט סנדלרים. כל טוב,
-
אצלי בפלימות היתה בעיה די דומה בזמן נסיעה -בעיקר מהירה המנוע היה נכבה פתאום. לאחר בדיקה -התברר שמסנן הדלק מפלסטיק לפני הקרבורטור סתום לגמרי למרות שחיצונית נראה תקין. אבל לאחר החלפה של המסנן נשארה הבעיה. במוסך אמרו ש... מיכל הדלק סתום-נו באמת. לאחר חילופי דברים הם עשו דבר פשוט מאוד-הכניסו אויר בלחץ דרך פתח המילוי של המיכל. והנה פלא פלאים-צינורית דלק לפני המשאבה נוזלת- סדוקה חזק ופשוט סחבה אויר. עלות: 50 שקל לעומת ניקוי מיכל שרצו על זה 1000 שקל. מסקנה : חברים אל תיחפזו לרוץ ולהחליף סתם חלקים- אבחון=זה שם המשחק. וזה מזכיר לי את החשמלאי החוכמולוג שרצה לעשות חגיגה על המנוע של הפלימות ולהחליף מליון חלקים בגלל ניצוץ חלש.. הבעיה נפתרה על ידי חיבור ישיר עם מתג בין הפלוס של המצבר לפלוס של הקויל. עלות 10 שקל וחצי שעה עבודה. כל טוב לכולם
-
תעיף את וו הגרירה הזה. בשביל מה אתה צריך אותו. חס וחלילה רכב ייכנס ברנזיט מאחור ואתה צפוי לפגיעה מה שנקרא צליפת שוט מכה חזקה בצוואר
-
עלות החלפת מותחן ורצועה [רקסטון 03]
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של סולל הדרך בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל זה קרה לך בגלל שאתה לא מטפל ברכב בזמן. אם היית בודק את הוראות היצרן ומטפל כמו שצריך היית נמנע מהצרות האלה. אגב, אתה לא חייב לטפל במוסך מורשה של היבואן. יש מספיק מוסכים טובים והגונים שמטפלים ברכב כמו שלך בחצי מחיר של מוסך היבואן. אני כותב זאת מניסיון בתור בעל פאגרו 97 . על החלפת גומיה פנימית לציריה רצו במוסך החברה 800 שקל ואילו המוסכניק של עשה זאת ב-200 שקל בלבד. יש עוד המון דוגמאות -
[פאביה 08'] מעוניין לרכוש גלון שמן מנוע, מהו סוג השמן והצמיגות שמתאימה לי?
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה אתה מסתבך. צלצל למחלקה הטכנית שלהם -
הפרשת אבקת לבנה-סביב מסגרת המצבר
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של מרכבה 2006 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זליגת זרם-יש ברכב איתוראן -האם עושה את הבלגן -
הפרשת אבקת לבנה-סביב מסגרת המצבר
מרכבה 2006 פרסם הודעה בנושא של מרכבה 2006 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שפכתי מים רותחים, שמתי גריז-אסור!! לשים וזלין בלבד -אבל זה לא עזר. אם כך נלך לדוד החשמלאי שיבדוק. תודה לך ושאר המגיבים -
לחברים שלום, כמה חודשים לאחר קנית המכונית-פאגרו דיזל 97 -ידני-הופיעה תופעה של אבקה לבנה-קורוזיה? סביב מסגרת המצבר. לאחר שטיפה במים האבקה הזאת נעלמת ולאחר שבןעיים שוב מופיעה. מה הסיבה ואיך מתגברים על התופעה בתודה מראש,
-
אוטרכט עיירה קטנה??? הצחקת אותי!!
-
אריה שטרן איזור התעשיה הישן נתניה. בעל מקצוע מעולה מחירים הוגנים חבל על הזמן
