Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמת על הצמיגים ה"זולים"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פורש,

 

ברוב המקרים על אביזרי בטיחות אין מיסוי כבד.

מצד שני אתה צריך לזכור שבמדינה שלנו לא מבטלים מיסים בלי להעביר את ההפסד הזה למקור אחר שממנו ניתן לחלוב את אותו מס.

כלומר אם תאורטית הצמיגים מכניסים למדינה 150,000 שקל מס בשנה, ועכשיו נבטל את המס על צמיגים - פירוש הדבר שעכשיו צריך למצוא מקור אחר ממנו נוכל לגבות את אותם 150,000 מליון שקל, לדוגמה: אפשר להעלות את המע"מ/ אפשר להוסיף עוד קצת למס בריאות/ אפשר להעלות את שכ"ל לסטודנטים וכד'.

כך שבסופו של דבר האזרח ישלם את המס בדרך כלשהי או דרך הצמיג או דרך פריט אחר.

.

 

חשבת פעם כמה עולה למדינה כל הרוג או פצוע? , המון המון כסף ,צמיג איכותי ברקסים תקינים וכו' יכולים למנוע לא מעט תאונות

פחות תאונות = פחות פצועים והרוגים המדינה חוסכת כסף ככה שהיא לא תצטרך לקחת את הכסף ממקומות אחרים.

 

אבי, צריכה לקבוע תקן ברור וחד משמעי לצמיגים , לבצע בדיקות מעבדה לצמיגים שמיובאים הנה ולפקח עליהם . במידה והצמיג ענה על הדרישות ועל התקנים לא תיהיה בעיה ליבאו ארצה , אני בטוח שכל הצמיגים העלומי שם לא יעברו את הבדיקה הזו.

פורסם

פורש,

 

אתה כנראה צעיר יחסית או תמים.

 

שלא יהיו לך ספקות - המדינה, קופות הפנסיה, חברות הביטוח - כולם עושים חשבון כלכלי מה יעלה יותר ממה ומה כדאי לשלם יותר ממה.

התחשיבים האלה כוללים גם כמה הרוגים יהיו וכמה נפטרים יהיו.

בממצוע המדינה יודעת שיהיו כ- 450-500 הרוגים בדרכים שעולים לה X שקלים. אם היא תצטרך לשפר את כל מה שנוגע לבטיחות בדרכים ובמכוניות זה עלול לעלות למדינה 100X, ולכן המדינה מראש "בונה" את התקציב על ההרוגים האלה ועל פחות השקעה בבטיחות.

 

חברתית, מורלית, תעמולתית - המדינה כמובן מחפשת כלים להאבק בתופעת התאונות וההרוגים בדרכים - מעשית היא עושה מעט מידי.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...