Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקציב של 700 שקל לסאב לא כולל תיבה ואני מתלבט בין 3 סאבים שלדעתי הם יעשו את העבודה באוטו שלי אני רק צריך דעה שלכם מה לקחת:

 

1. http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=130618

 

2. http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=577409

 

3. http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=36750

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה מגבר יש לך?

כי הפיניקס גולד שני סלילים.

הקיקר הוא שני סלילים

הרוקפורד הוא סליל אחד.

 

מה הנתונים של המגבר שלך?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
וגם מה הדרישות שלך מסאב? עוצמה? דיוק? איכות? וכו' :roll:

דיוק ואיכות בעיקר אבל גם שיתן בומים חזקים כשצריך ולא ימרח

ולא לדאוג בקשר להגברה,

 

תשווה בבקשה את ה3 סאבים עם הגברה מקסימלית.. מי מבין שלושתם יתן את התמורה הכי טובה, אחרי זה אני ידאג למגבר

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

אז לטעמי ה-ZR. הכי איכותי, גם חזק וגם מדוייק. אחריו הייתי לוקח את ה-P2, שנשמע ממש טוב אבל הוא סאב חד ודיי מדוייק שחסר לו עומק, ואחרון את ה-CVR (שלא הייתי לוקח בכלל), שלטעמי, סאב ממש לא מדוייק, שיודע רק להפציץ, וגם זה לא הכי טוב.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז לטעמי ה-ZR. הכי איכותי, גם חזק וגם מדוייק. אחריו הייתי לוקח את ה-P2, שנשמע ממש טוב אבל הוא סאב חד ודיי מדוייק שחסר לו עומק, ואחרון את ה-CVR (שלא הייתי לוקח בכלל), שלטעמי, סאב ממש לא מדוייק, שיודע רק להפציץ, וגם זה לא הכי טוב.

 

גיא.

ואיך הZR יסתדר -כרגע- עם מגבר של פולס אודיו 1600W ואחריו עם איזה מונובלוק חמוד?

הסאב יחובר למגבר ביחד עם קומפוננט מורל פולס 6.5

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

לא נראה לי שהוא יסתדר כרגע עם הפולס (תלוי כמה אוהם כל סליל ב-ZR). מונו שיעבוד איתו פיקס - לייטנינג אודיו B350.1

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא נראה לי שהוא יסתדר כרגע עם הפולס (תלוי כמה אוהם כל סליל ב-ZR). מונו שיעבוד איתו פיקס - לייטנינג אודיו B350.1

 

גיא.

מזאת אומרת כמה אוהם כל סליל?

ובקשר למונו, אתה מתכוון למגבר הזה?

http://www.zap.co.il/fs.asp?PID=269375925&sog=T-Amplifier

 

אני חושש שהוא קצת יקר לי יש לך אולי הצעה קצת יותר זולה?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

אני הייתי הולך על הP2 - אבל הוא לא עצמתי במיוחד, אני מניח שהוא יספק תוצאה טובה.



 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

המחיר של המונו הוא 900 ואולי אפשר למצוא אותו ב- 850, אבל קשה לי להאמין שאפשר למצוא חדש בפחות מזה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני הייתי הולך על הP2 - אבל הוא לא עצמתי במיוחד, אני מניח שהוא יספק תוצאה טובה.

 

תלוי באיזו תיבה תשים אותו :twisted: (בעבר היה לי אחד והוא פירק לי את האוטו, ואני יודע מה זה סאב שמפרק מכוניות. בקיצור לא פראייר בכלל).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני אגיד לך תאמת יש לי ת קיקר אחי ו וואלההוא נותן מדיוק ויפה..

אבל השאר זה כבר החלטה שלך כל אחד ואיך שאוהב לשמועעע

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord


×
×
  • תוכן חדש...