Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אתה מדבר על דריפטים בעיקר. זה קצת משנה את התמונה - יש הבדל בין 2 צמיגים ל-4.

אם היה מדובר ב-2 - אפשר לסבול את הטרחה. עם 4 צמיגים (מה שצריך לאימון שהוא לא דריפטים) זה יותר מדי בלאגן.

ושוב - 4 גלגלים לא נכנסים בבגאז'.

 

תחשוב שאתה מגיע כמו שאתה, הגלגלים מחכים לך במקום, יש אפילו מישהו שירכיב לך אותם אם תרצה תמורת תשלום, נוסע כמה שבא לך, ומרכיב חזרה את שלך. תסכים איתי שזה נשמע הרבה יותר טוב מ :

1. קום

2. קח שמיכה ישנה

3. לך לאוטו

4. קפל מושב אחורי

5. פרוש שמיכה

6. חזור למחסן/בית

7. קח גלגל

8. חזור לאוטו

9. הכנס את הגלגל לאוטו

10. חזור על 6-10 עוד 3 פעמים (ותקווה שהם יכנסו בכלל).

11. סע למסלול

12. פרוק מהרכב 4 גלגלים

13. תזיע לפרק 4 גלגלים עם הג'ק והצלב שלך

14. תזיע להרכיב 4 גלגלים אותו כנ"ל

15. בכוח שנשאר לך - תן בראש במסלול.

16. ראה 13

17. ראה 14

18. העמס 4 גלגלים

19. סע הביתה

20. פרוק גלגל ולך איתו הביתה.

21. חזור לאוטו

22. חזור על 20-21 עוד 3 פעמים.

23. חזור לאוטו

24. סדר את הבלאגן שעשית.

25. חזור הביתה למקלחת טובה ושינה עמוקה. עבדת קשה היום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אתה צודק, נשמע טוב, נשמע מצויין

 

ואני באופן אישי מוכן לבצע לך את השרות הנ"ל.

 

כל פעם שתלך למסלול תרים צילצול, אני אגיע עם הרכב ליסינג שלי (סוזוקי סוויפט) שבאופן מפתיע יכול לסחוב 4 גלגלים ואפילו 6, אני אחליף לך את הצמיגים ואחליף חזרה אחרי האימון (אם ישאר משהו)

 

אני מקבל רק מזומן ו 1000 ש"ח יספקו אותי בתור התחלה.

 

ואם נשמעתי ציני בסוף זה בגלל שכדי שעסק כזה יהיה כדאי זה צריך לעלות סכומים גבוהים מאוד. יום מסלול אופייני מתקיים עם כ 10 רכבים, אפילו אם 2 מתוכם יזדקקו לשרות (לא דבר סביר מאוד) זה עדיין יעלה סכומים גבוהים מאוד - הרבה יותר מהעלות של יום מסלול.

 

עדיף שתלך לפאנצר מאכר מוכר, תחליף לצמיגים גמורים לפני הארוע ותחליף חזרה בסוף

 

נ.ב אחרי נסיעה אגרסיבית במסלול - הצמיגים עדיין שרדו יפה, והם ממש לא צמיגים קשים או משהו (TW140)

פורסם

הקטע המצחיק שאתמול שאלתי אם מישהו יודע לומר אם קיימת סככה עם ציוד שבה ניתן להחליף צמיגים...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=179577&page=8

 

הרעיון הוא רעיון טוב, אבל לעשות את זה כשירות לאחרים זה קצת לא במקום - לא כי הרעיון לא טוב - כי כמות המגיעים קטנה מאוד יחסית.

אבל אם לקחת ממקומות גדולים יותר - יש סככה, עם ציוד להחלפה - וכל אחד דואג לעצמו לצמיגי מירוץ או צמיגים למקרה ו.. או כל דבר דומה - שמישהו יריץ את זה כעסק שנותן שירות לאחרים, זה נראה לי קצת מקדים את זמנו - אולי כשהמסלול יהיה איזה 2ץ9 ק"מ עם שיקיינים וישורת מכובדת, עם יציעים ואלפי צופים - שווה יהיה ללכת בכיוון הזה.. לא?

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם

misterb :-D , הרעיון שלך טוב אבל במציאות הישראלית זה לא יתקיים ואני לגמרי מבין את השיקול שלך כי אני גר באותו איזור כמוך (למה לא בונים מסלול באיזור ?!!)

 

אף אחד לא יקח כזה דבר על עצמו כי זה לא כלכלי (ואני מסתכל אך ורק על הפן הזה - כי זה מה שקובע בשורה התחתונה), אני יודע איך הראש של הצמיגאים עובד (עובד עם 4 מקומות קבועים ביום יום) - צריך למצוא מישהו ממש "חכם" כדי שיקח על עצמו כזה דבר.

 

אהבתי את התיאור לפרטי פרטים כולל סעיפים - נסה ליישם זאת פעם אחת - אולי תוריד כמה גרמים :wink:.

 

קצת יותר ברצינות; הרעיון של השכרת מחסן קטנטנן גם במרחק של 10 ק"מ מהמסלול הרבה יותר ריאלית, נסה למצוא שותפים לעניין (אני לא בניהם - לפחות לא כרגע, אבל אוכל לעזור לך במציאת גלגלים משומשים).

 

או שתחליף את העגלה שלך למשהו קצת יותר רציני ותתחיל לנסוע על מכוניות אמיתיות ולא על מכוניות "ספורט".

 

נ.ב: אני כנראה חוזר לפוקוס 2.0 , מציע לך לעשות כמוני (צמיגים הרבה יותר זולים :-D )

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אם יש לך צמיגים משומשים אתה מוזמן לשמור בשבילנו.

 

מידות ה 16 יתאימו לי מצויין בזמן האחרון האוטו שלי מרסק 205/55/16.

 

תום בטח ישמח ל 15 ...

פורסם

MISTERB, אני לא יודע מה יש לך מתא המטען, מה רע לך בכסא האחורי? מעבר לעובדה שאם אתה רוצה להנות, תשלם... וכאן אתה לא משלם בכסף, לדעתי ה"סבל" שיש בפריסת שמיכה על המושב האחורי זול יותר מלשלם הרבה מאוד כסף למישהו שיבצע את הרעיון שלך כי הוא ממש לא כלכלי.

פורסם

אני חושב שדרך טובה ליישם את הרעיון הזה, לפחות באופן חלקי, יכולה להיות בכך שמי שמחליף צמיגים יפרסם את צמיגיו המשומשים למסירה כאן בפורום. הדבר עשוי להיות מועיל לאותם אלה מחפשים צמיגים לאימונים, כך שהם יוכלו להשיג צמיגים חינם אין כסף לאימונים במצב יחסית סביר (שלא יהיה ספק: הצמיגים המוחלפים אינם טובים עוד לנסיעה רגילה על כביש, אך יכולים לשמש לאימוני דריפטים או כל דבר אחר במסלול סגור) ובעלי מאפיינים דומים.

 

אני ראשון: רביעיית הצמיגים שלי, במידה 185/60/14, עומדת להתחלף בעוד כחודש. מי שחושב שיוכל למצוא להם שימוש הולם, מוזמן לשלוח לי ה"פ, אחרת הם פשוט יושארו לבלות את שארית ימיהם אצל אנטון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אוקיי, ירדתי מהרעיון של הצמיגים להשכרה - אולי כשיהיה נפח הרבה יותר רציני זה ישתלם.

אבל הקטע של מחסן סגור במסלול עם ציוד החלפה הוא ריאלי.

לשכור מחסן שהוא לא על המסלול לא פותר לי כלום - עדיין צריך לבצע את ההעמסה וכל הבלאגן.

 

נראה לי שאם מארגנים מחסן סגור (מכולה ישנה למשל תספיק), קומפרסור אקדח וג'ק זה פותר את הבעיה.

נראה לי שב-5K קונים את הקומפרסור + אקדח + ג'ק. מכולה אפשר להשיג ב-3-5K.

סה"כ 10K.

 

קחו את זה ותנסו תמחור שייצא הגיוני לכולם, בסבסוד מסויים של בעלי המסלול - כי זה גם אינטרס שלהם - יותר אנשים עם יותר שעות מסלול.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם זה מתאים לבעלי המסלול אני מוכן לשקול כניסה להשקעה כזו, של הקמת סככה להחלפת צמיגים.

כל מי שמשתמש ישלם אחכ דמי השתתפות נמוכים, כדי לכסות את עלות ההקמה...

אנחנו לא אנגליה, לא איטליה ולא ספרד, לא ארה"ב ואפילו לא צ'כיה - אין לנו מסלולי מירוצים או אפילו מסלולים נורמלים רק בשביל ללמוד לנהוג, אם יש מישהו שיעשה את זה - זה רק אנשים פרטיים כמונו.

זאת לא אפשרות לרווח, זה פשוט לדאוג לשמור על הבטיחות - רק תחשבו על אחד שישתמש במסלול ובדרך חזרה הביתה יתפוצץ לו הצמיג וחו"ח תהיה תאונה - למחרת אם לא כבר בערב סוגרים את המסלול, ולא יעזרו גם עשרה עורכי דין (והקמת סככה כזו תעלה כמו עורך דין אחד, לא עשרה)

אני רוכב אופנוע לשעבר - לא משנה כמה אשמה אמיתית מוטלת על נהגי המכוניות או על מצב הכבישים - תמיד אומרים שהרוכבים אשמים - כי תמיד יש את אלה שמתנהגים כמו דבילים חסרי אחריות - אסור לנו, אם מנסים להקים משהו טוב כזה - להיות דבילים חסרי אחריות.

אני רק נחשפתי למסלול השבוע וטרם יצא לי להגיע, אבל שאלה ראשונה ששאלתי זה על הצמיגים..

אני חושב, וזו דעה שלי, שחייבים לשמור על השם הטוב של המסלול ולמנוע כמה שיותר נזק תדמיתי - ואם דואגים לבטיחות - זה גם מציל חיים - וגם יציל את המסלול.

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

×
×
  • תוכן חדש...