Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שהוא צייר לך זה חיבור מקבילי ונותן לך התנגדות של 2 אום מהשתי סלילים שהם 4 אום כל אחד. אופן חיבור כזה יעשה את ההספק של המגבר חזק יותר הוא יתחמם יותר ויכנס לפרוטקשן. אתה קניתה סאב שלא מתאים לך למגבר שלך. או שתקנה מונו או שתחליף סאב.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכי שתביא סאב אחר בעל סליל אחד של 4 אום או מונו שיורד ל 2 אום .

נ.ב הציור שציירת השני טעות שלי כן ככה זה מצב של שני אום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

זאת בעיה בשבילי להביא סאב אחר, ובמחינה כספית אני לא יכול להביא מונו.

 

אז במצב הקיים, מה אתם ממליצים לי לעשות?

להשאיר אותו ככה? סליל אחד?

 

או לחבר אותו על ה8 אוהם?

 

אם 2 אוהם בטוח יכנס לפרוטקשיין כמו שאתם אומרים.(לא כדאי לנסות? זה יכול לשרוף משהו?)

פורסם

אבל אני אוהב איך שהוא דופק והוא איכותי לדעתי. לא חבל להחליף סאב בגלל הבעיה הזאת?

 

המגבר לא מסוגל לעבוד על 8 אוהם? או במצב הנוכחי על 4 אוהם סליל אחד?

פורסם

אתה שואל אותם שאלות מיליון פעם.

מגבר יכול לעבוד ב 8 גם ב 4 ,גם ב 2 אום אבל תלוי מתי, איפה ואיזה מגבר. אם הוא מסוגל להיתמודד אם היתנגדות של 4 אז כנרא ש 8 זה לא בעיה בכלל. כמה שההיתנגדות קטנה יותר כך המגבר יעבוד חזק יותר יתחמם יותר ויכנס לפרוטקשן!!!

או קי? יש 4 אפשרויות

1. לא לגעת בסאב

2.לעשות מה שאמרתי ולחבר אותו ב 8 אום

3. להחליף סאב

4. להוסיף מונו.

אני בוחר 4. מה אתה?

 

לא יש 5. להוסיף מגבר קטן 2 ערוצים. לחבר לרמקולים. ואת המגבר הנוככחי לחבר בשתי הגישורים.

ב 400 ש"ח אתה יכול לימצוא מונו של לייטינג אודיו ב יד 2. קצת כסף ואתה מסודר :)

פורסם
אתה שואל אותם שאלות מיליון פעם. כי נותנים לי מלא הצעות. זה מבלבל.

מגבר יכול לעבוד ב 8 גם ב 4 ,גם ב 2 אום אבל תלוי מתי, איפה ואיזה מגבר. אם הוא מסוגל להיתמודד אם היתנגדות של 4 אז כנרא ש 8 זה לא בעיה בכלל. כמה שההיתנגדות קטנה יותר כך המגבר יעבוד חזק יותר יתחמם יותר ויכנס לפרוטקשן!!!

או קי? יש 4 אפשרויות

1. לא לגעת בסאב

 

2. לעשות מה שאמרתי ולחבר אותו ב 8 אום - מה שאומר שאני מפסיד עוצמה.

 

3. להחליף סאב - זה סיפור להחליף סאב עכשיו בשבילי, להיכנס לכל הקטע של הקנייה והמכירה, אין לי כבר כוח לזה.

 

4. להוסיף מונו. - זאת בעיה אחרת. מה אני יעשה עם המגבר 4 ערוצים? אני לא יכול לשים עוד זוג קומפוננט. יש לי רנו מגאן ולא נכנס שומדבר נורמלי מקדימה. רק רמקולים על המגש מאחורה. עכשיו אתה מתחיל להבין את הבעיה שבגללה אני לא רוצה להביא עוד מגבר?

 

אני בוחר 4. מה אתה? כנראה אופציה 1. האופציה הכי משתלמת לי מבחינה כספית. השאלה היא רק אם אני גורם פה נזק בצורה כלשהי. יש לציין שהסאב עבד בצורה הזאת חצי שנה על מגבר פולס אודיו 1000. היום החלפתי לפולס אודיו 1600 כדי שיקבל יותר עוצמה. ככה שהוא כבר הרבה זמן פועל על המצב הזה של הסליל אחד. לא ראיתי שהוא ניזוק בצורה כלשהי.

 

לא יש 5. להוסיף מגבר קטן 2 ערוצים. לחבר לרמקולים. ואת המגבר הנוככחי לחבר בשתי הגישורים. - אם אני יחבר אותו בשני גישורים, הוא יקבל 280 רמס לכל סליל? בעצם כל סליל יעבוד על 4 אוהם? מה שאומר שהסאב יתאים למגבר בשעה טובה?

מה שאומר שאני צריך עוד מגבר לרמקולים האחוריים. עוד כסף.

 

ב 400 ש"ח אתה יכול לימצוא מונו של לייטינג אודיו ב יד 2. קצת כסף ואתה מסודר :)תן לי דגם מדוייק של המגבר ואני יחפש, או לפחות מה הנתונים שהוא צריך להיות כדי שהוא יעבוד כמו שצריך עם הסאב.

 

באדום.

פורסם

תתחיל לקרוא חומר בפורום. וללמוד. ולא לשאול שאלות שענו עליהם כבר בעבר.!

 

סליל אחד יתן לך 4 אום. חיסרון לא מנצל את הסאב. ועלול לגרום לנזק לטווח הארוך.

חיבור טורי. (8 אום.) המגבר יתאמץ פחות. אבל יתן פחות כוח!

חיבור מקבילי (2 אום)המגבר יתאמץ יותר אבל יתן יותר כוח

 

אני לא מתייחס למגבר שלך.!

 

לגבי רנו מגאן.

יש רמקולים 4 אינטש מצויינים!

 

עכשיו. אתה צריך לשבת לקרוא וללמוד קצת.

כי ענו לך. ואתה צריך להבין. שמערכת אי אפשר לבנות בלי להשקיע. או בלי לתכנן את ההתאמה בין הרכיבים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חיבור טורי שיתן לי 8 אוהם, המגבר יתאמץ פחות, אבל יתן פחות כוח - זה לא משנה לי, לפניכן הוא הוגבר עם פולס אודיו 1000 על סליל אחד כמו היום, והספיק לי מאוד.

אז בוא נגיד שאם אני יעבור ל8 אוהם אז ירד לי הכוח כמו שהוא קיבל מהפולס 1000? אז זה בסדר בשבילי.

רק דבר אחד לא כתבת. אופן החיבור הזה פוגע בסאב לטווח הארוך?

 

לגבי הרנו מגאן, זה 5.25 מקדימה, ועדיין, אני רוצה להביא קומפוננט, אבל זה שרשור בפני עצמו כבר. אם תרצה תראה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=179932

 

עכשיו, קראתי כבר את הנושא הזה שאתה מדבר עליו, עשיתי את החיפוש.

אך שם מי ששאל את השאלה כתב שכל סליל של המגבר הוא 2 אוהם, ולפי זה נתתם לו תשובות. תשובות לא טובות בעצם כי הוא טעה בנתונים.

בגלל זה החלטתי לפתוח מחדש את הנושא.

 

ועכשיו בכלל לבעיה אחרת, נסעתי באוטו, שמעתי מוזיקה כרגיל, ופתאום הסאב והרמקולים האחוריים הפסיקו לעבוד.

עצרתי את האוטו, פתחתי תבגאז' וראיתי שהאור הכחול שיוצא מהמגבר נכבה, והוא לא עושה תרעש שהוא עובד, אך המנורה הירוקה של POWER עובדת.

אמרתי לעצמי אולי זה הפרוטקשיין הזה, למרות שנגעתי בו והוא בכלל לא התחמם (אם ככה בודקים).

וזה היה לאחר שמיעה של 20 דקות מוזיקה, לא בווליום חזק לכל אורך ה20 דקות.

 

בקיצור יצאתי מהאוטו, כיביתי אותו, ואחרי שעה באתי אליו, ניסיתי להדליק שוב את המערכת, ושוב, הוא לא עבד, רק המנורה של הPOWER דלקה.

ניסיתי לנתק את הכבל + ואחרי 20 דקות בערך החזרתי אותו, ואותו דבר. פשוט לא עובד. מזה יכול להיות? (מדובר במגבר פולס אודיו BA4400)

פורסם

בדוק אם במגבר קיים מתג קטן המעביר בין Stereo וMono

שנה אותו למצב מונו על היציאה שמגבירה את הסאב.

חבר כל סליל ליציאה.

 

כלומר -

במקום הגישור, מכל סליל בסאב תוציא חוט וחבר ל+ או - בהתאמה.

כל סליל לחיבור רמקול - סליל אחד ליציאת ימין מהמגבר סליל שני לשמאל.

שים לב!

חשוב לבדוק שהחוטים מן הסלילים חוברו נכון והינך בטוח בקוטביות.

 

אין אני ממליץ לך לעשות זאת לבד אם אינך מנוסה. גש למתקין או למישהו בעל נסיון שיעזור בזה.

m.jpg

פורסם

הבעיה היא שאין לי כזה מתג.

המתג היחידי שיש זה לבחור בין LPF,HPF,OFF.

 

במקרה שאין לי את המתג הזה, כל מה שאמרת בעצם בלתי אפשרי נכון?

פורסם

זה גם ככה בלתי אפשרי.

 

למה ישר למתקין במה יש להיסתבח כאן? יש רק שתי סלילים, שנהים אותה היתנגדות. 4 אום. אם מחברים ב מקביל זה יוצא 2 אום. אם מחברים בטור יוצא 8 אום. אחד מהם זה 4 אום זה הכל.

 

אם ניתקתה את הסאב ו זה חוזר על עצמו, זה לא הסאב אשם. באיזה צבע נידלקה הנורא POWER בזמן הפסקת מוסיקה? ובאיזה צבע היא דולקת כשה יש מוסקיה בהתחלת הניגון של המגבר?

פורסם

המנורה דולקת בצבע צהוב. כמו שכבר הבנת מטופיק אחר בינתיים המגבר לא עובד אז אני לא יודע באיזה צבע היא דולקת כשיש ניגון מוזיקה.

 

בשנייה שהמגבר נדלק אי אפשר אפילו להספיק לראות, וזה גם קורה רק לעיתים רחוקות שהוא נדלק לשנייה הזו.

אז זה קצת בעיה לדעת.

 

ובקשר לחיבור הסאב למגבר, קראתי בחוברת שלו והוא לא תומך בחיבור 2 אוהם בגישור, אלא רק בערוץ אחד. בגישור הוא תומך ב4 אוהם וב8 אוהם.

רשום שבגישור הוא מוצא ב4 אוהם 250 רמס, ולגבי 8 אוהם לא רשום, אך יש תמיכה בגישור.

לגבי 2 אוהם, רשום שהוא מוציא מערוץ 1 180 רמס. אך אין תמיכה בגישור.

לכן מה שנראה לי, בשביל הבריאות של הסאב, אני יחבר אותו בחיבור טורי, 8 אוהם בגישור למגבר.

אולי פחות עוצמה, אבל עדיין יותר בריא בשביל הסאב ובכך גם המגבר מתאמץ פחות.


×
×
  • תוכן חדש...