Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי מגבר פולס אודיו BA4400 1600W, וסאב לנזר 1600W, דגם MAXP124D.

 

הסאב בעל 2 סלילים, כל סליל 4 אוהם.

 

כיום הסאב מחובר כמו בתמונה המצורפת, אך זה נראה לי חיבור שגוי.

 

מישהו יכול להגיד לי אם החיבור כיום הוא החיבור הנכון, ואם לא אז להסביר לי מה לעשות? אם אפשר לשרטט, זה יעזור לי מאוד.

המגבר יורד ל2 אוהם.

תודה.

מצב סאב.JPG

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר עוד פירוט בבקשה?

אם תוכל לשרטט זה מאוד יעזור לי.

 

ומה יהיה ההבדל כאשר אני יחבר את זה כמו שאתה אומר מאיך שזה מחובר היום?

פורסם

אם אתה רוצה לרדת לשני אום אז החיבור אמור ליהיות ככה סליל 2- מיתחבר לסליל 1- וסליל 2+ מיתחבר לסליל 1+ ואז אתה מחבר 1+ ואת 1- למגבר וההיתנגדות הסופית 2 אום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה על התגובה, אבל אין מצב שאתה משרטט לי את זה ככה 2 דקות בצייר? הכי חפיף שאפשר, העיקר לקבל תמונה בראש.

 

ומה בעצם יצא לי מזה שאני יורד ל2 אוהם? על כמה אני עכשיו במצב הנוכחי?

 

והמגבר יחזיק את המצב הזה של 2 אום על גישור אחד?

פורסם

רגע אז יש לי אפשרות לחבר אותו לשני הגישורים שבמגבר?

אם כן, על כמה הוא יעבוד אז?

 

 

ואם אני יעשה מה שאמרת, כי אין לי כסף למונו, מה שאומר שאני יחבר את הסאב כמו שציירת בטור, והוא יעבוד על 8 אוהם, 2 סלילים, גישור אחד במגבר, מזה בעצם ייתן לי שאין לי במצב הנוכחי שהוא עובד על 4 אוהם?

זה ישתפר במשהו? לא ישתפר?

הייתי רוצה לדעת אם בכלל כדאי לי לעשות את זה.

פורסם

בסאב שלך עובד עכשיו רק סליל אחד. מה זה ישפר אני לא יודע אתה צריך לנסות ואז תדע זה לא יגבע ממך כסף. אבל אם תחבר אותו לשתי הגישורים כמובן שהוא יהיה חזק יותר. אבל על מנת לעשות זאת. תצתרך עוד טרמינל בתיבה.

פורסם

הבנתי, תודה על התגובה.

 

אז בעצם את מה שJUNIOR 66 אמר לי לעשות, לא לעשות? כי זה בעצם יוריד את הסאב ל2 אוהם?

ואתה אומר שהמגבר לא יחזיק את זה? למרות שראיתי שרשום שהוא יורד ל2 אוהם.

אבל אם אתה אומר שהוא יכנס לפרוטקשיין אז אני מסכים איתך, ויוותר על הרעיון.

(צירפתי תמונה שמסבירה את מה שהוא אמר לי לעשות, הבנתי נכון? ככה אני יוריד את הסאב ל2 אוהם?)

 

אבל עוד שאלה אחת בעצם,

מה ההבדל בין 4 אוהם שהוא עובד כיום לבין 8 אוהם שהוא יעבוד אם אני יחבר את שתי הסלילים בטור כמו שאמרת?

זה משפיע על העוצמה שלו? איכות? על מה זה משפיע בעצם?

חיבור סאב.JPG

פורסם

ההבדל הוא ככל שהאום יותר נמוך אז ההספק בד"כ יותר גדול וגם הצריכה של החשמל .

בסאבים בעלי שני סלילים יש לך כל מיני אופציות לשחק עם החיבורים על מנת להתאים את הסאב להספק של המגבר למשל אצלך הסאב הוא שני סלילים של 4 אום כל אחד אז אתה יכול ליצור התנגדות סופית של 2 אום או 8 אום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אז נגיד אם אני מוריד אותו ל2 אוהם, הוא יהיה יותר מה500RMS שהוא אמור להיות בכללי?

ויצרוך יותר חשמל זה ברור.

 

אז המצב בו אני נמצא כיום על 4 אוהם לא טוב?

 

ואם אני יחבר אותו כמו שRomanX המליץ לי, בטור, 8 אוהם. ההספק ירד וככה גם הצריכה של החשמל, לא?

המגבר יוכל לעבוד ב8 אוהם?

זה בעצם יקרב לי את הRMS של הסאב לRMS שהמגבר מוציא?

כי המגבר מוציא עכשיו 270~ RMS בגישור. והסאב 500.

 

ותגיד, הציור ששירטטתי בהודעה הקודמת, זה מה שהתכוונת כשהסברת לי איך להוריד אותו ל2 אוהם?

פורסם
הוא יורד לשתי אום אבל רק לערוץ אחד. לא בגישור של שני הערוצים.

 

אם תחבר אותו כמו שאמרת לך אז תקבל פחות עוצמה אבל שתי הסלילים יקבלו עוצמה מהמגבר.

 

אז בעצם הוא יהיה על 8 אוהם, יהיה פחות עוצמתי, אבל שתי הסלילים יקבלו עוצמה מהמגבר.

 

זה עדיף על סליל אחד שעובד ונותן לי יותר עוצמה? מבחינת הסאב (זה פוגע בו?), לא מבחינת איכות השמיעה.


×
×
  • תוכן חדש...