Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא אישי ל Hot Hatch


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

פיאט פנדה 100 hp כ 120 אלף ש"ח על הכביש בישראל! נראה מאוד משתלם.

 

הכבישסוזוקי סוויפט ספורט כ 140 אלף ש"ח על בישראל.

 

מה אתם אומרים?

 

חבר,אתה לא ממש סגור על עצמך.

אתה רוצה לייבא אוט האץ' או רכב קומפקטי?

אם אתה מחפש אוט האץ' אז כמו שכבר המליצו לך,גם אני הייתי בוחר בפוקוס ST.

קודם תחליט מה אתה רוצה.

ייבוא אישי לא מתאים לאנשים שלחוצים בכסף.אם אתה סופר כל אגורה ורוצה לחסוך אז או שתייבא את אחת מהמכוניות הזולות שהצעת,או כמו שהציעו פה,תיקנה גולף GTI.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל אני יכול להביא רק גולף R32 MK5 בגלל השנתון וזה יוצא כבר ממש יקר.

 

התקציב שלי הוא כ 250 אלף ש"ח.

 

אולי עדיף ללכת על גולף gti חדשה מהארץ וזהו.

 

יש לגולף gti בארץ גיר ידני או dsg?

פורסם

לגולך GTI MK5 שנמכרת בארץ מוצערת או עם גריל ידני רגיל (6 הילוכים) או גיר DSG.

 

הפוקוס ST שנמכרת כיום כרכב 'חדש מהחברה' היא ה-ST225.

המחיר בחו"ל לרכב חדש נע בין 18,000 ל-20,500 פאונד. תלוי ברמת האיבזור.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

חבל שפורד לא נותנים אישור לכלום, אם היית לחוץ על הכסף בנוגע לפוקוס הייתי מזכיר לך שיש גם פיאסטה RS.

דרך אגב, מי בדיוק לא נותן אישור, פורד כפורד או דלק מוטורוס? כי אז יש את מאזדה..

 

דרך אגב, מאזדה RX8 כבר יש בארץ (אז תקינה אני מניח שאין בעיה), ואחת כזאת עולה קצת יותר מפוקוס RS- 21אלף פאונד באנגליה. בדקת כבר RX8? (מלבד המנוע שלדעתי לטפל בו תהיה בעיה מסוימת בארץ זה אחלה רכב לא?)

פורסם

אם תיבה ידנית היא לא חובה,

(כנראה שכן, לפי האופציות שבחרת, אך אם בכל זאת)

וולוו C30 - מנוע זהה לזה שבפוקוס ST (שאגב, נראית מדהים בכתום),

עם תג מחיר של 236K ש"ח ומראה די מיוחד לדעת רבים.

 

עם זאת, כנראה שה-GTI MK5 היא הבחירה הנכונה,

בהנחה והקנייה שלך בארץ ולא בייבוא אישי.

פורסם
בדקת כבר RX8? (מלבד המנוע שלדעתי לטפל בו תהיה בעיה מסוימת בארץ זה אחלה רכב לא?)

 

בעיה?!

למה שתהיה בעיה?

זה רק יהיה מנוע מטכנולוגיה שונה לחלוטין במכונית שאולי יש ממנה שלושה אקזמפלרים בארץ...

 

לכתוב שתהיה בעיה "מסויימת" זה האנדרסטייטמנט של השנה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...