Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיפ לקנות רכב בשנתון גבוה יותר עם קילומטר'ג גבוה או שנתון נמוך עם קילומטר'ג נמוך ??

אני מחפש סוזוקי בלנו אוטומט שנת 96 עד 98 ומצאתי אחת שנת 96 עם 130K ואחת שנת 98 עם 170K .

1.מה עדיף?

2. האם יש הבדל בין השנתונים של 96-98 מבחינת המנועים ?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האמת שהיתי בדילמה הזאת בעצמי לפני שבועיים כשחיפשתי בלנו. היתי ממליצה לך ללכת על רכב שנת 96 עם 130 ק"מ. אומרים שככל שהמנוע מתקרב לכיוון ה-200 כך הוא יותר קרוב לסופו... בכל אופן גם במידה ותחליט לקנות את הרכב עם ה 170 ק"מ קח אותו לאיזה מכון לבדיקה ותשים לב לאחז ירידת הלחץ במנוע.

(אני דרך אגב, קניתי בסוף שנת 97 עם 115 ק"מ :-) - משהו באמצע).

פורסם
האמת שהיתי בדילמה הזאת בעצמי לפני שבועיים כשחיפשתי בלנו. היתי ממליצה לך ללכת על רכב שנת 96 עם 130 ק"מ. אומרים שככל שהמנוע מתקרב לכיוון ה-200 כך הוא יותר קרוב לסופו... בכל אופן גם במידה ותחליט לקנות את הרכב עם ה 170 ק"מ קח אותו לאיזה מכון לבדיקה ותשים לב לאחז ירידת הלחץ במנוע.

(אני דרך אגב, קניתי בסוף שנת 97 עם 115 ק"מ :-) - משהו באמצע).

 

הצעה לאחזקת הרכב:

הרכב אמין אך רגיש מאוד לחום גבוה-במקרה של התחממות מעל המותר -ראש המנוע ניסדק.

בדיקת מערכת המים-החלפת צינור מים עליון+תחתון במידה ונדרש -אל תתפשר.

כנ"ל לגבי צנרת ואקום שכנראה התייבשו-דבר הגורם לעלייה בצריכת דלק ומנוע לא מכוון.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...