Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה סרטים שאני ממליץ עליהם בחום:

 

בראש ובראשנה ה-סרט הטוב ביותר לטעמי בכל הזמנים

 

"The shawshank redemption" - או בעברית "חומות של תקווה"

 

גרין מייל

 

ספרות זולה

 

ואולי קצת קומדיה אז אמא סדרתית..

 

אם אתה מחשיב את חומות של תקווה לסרט הטוב ביותר שהיה, סימן שלא ראית מספיק סרטים. הוא סרט טוב ללא ספק, הטוב ביותר בז'אנר שלו.

 

אה כן תוריד את ה- 'THE' , זה רק גאולה משושנק, ולא הגאולה משושנק.

 

תראו קצת סרטים יותר מודרניים כמו רוצחים מלידה, טריינספוטינג, לוק סטוק וסנאץ'.

 

אולי השור הזועם או נהג מונית.

 

 

ראלימן

 

הכל עניין של טעם אישי , וכן אני מגדיר את חומות של תקווה כסרט הטוב ביותר

שראיתי בחיי , הסרט סחט ממני את כל הרגשות , סרט מדהים.

את כל הסרטים שכתבת ראיתי , רוצחים מלידה סרט מצויין , טריינספוטינג

גם מצויין , ואני לא זוכר אם לוק סטוק זה מה שנאי חושב שזה , אבל אני גם

אהבתי את הסרט של שני הבחורים האירים שמצליחים ביחד עם רוקו להרוג את כל הרעים

סרט מצחיק ומצויין.

 

אגב אחד הקומדיות הגדולות של כל הזמנים לדעתי זה "אורגזמו" רק מי שראה

את הסרט יבין איזה סרט אדיר הוא.

אגב וונילה סקאיי מצויין ...

 

 

אבל בשורה התחתונה שום דבר לא משתווה לחומות של תקווה.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכל טוב ויפה,אך את רוב הסרטים שהמליצו כאן,כבר ראיתי בערך עשרים וחמש פעמים.

 

אם למישהו יש המלצה על סרט טוב,איכותי,לא בהכרח שובר קופות,שלא

כל העולם וגיסתו ראו אותו,ושאפשר להוריד אותו

באיכות טובה,שימליץ עליו(איפה רוני כשצריכים אותו?).

Rikshanoam-R

פורסם

אההה...לא,אבל ידעת את זה כבר

אני מתכוון לראות אותו בקרוב.

באופן עקרוני אני לא מת על סרטי מלחמה,אך את זה אני רוצה לראות.

עוד הצעות?

Rikshanoam-R

פורסם
אההה...לא,אבל ידעת את זה כבר

אני מתכוון לראות אותו בקרוב.

באופן עקרוני אני לא מת על סרטי מלחמה,אך את זה אני רוצה לראות.

עוד הצעות?

 

the 51st state

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
ראית את אפוקליפסה עכשיו ?

 

הגרסה הארוכה?(REDUX)

 

 

ארוכה מדי, סרט באמת טוב עם משקל רציני וכמה נקודות ממש לענין, אבל בשורה התחתונה קשה לשבת ולראות סרט באורך של 3 שעות וחצי.

 

המלצתי על קלרקס (CLERCKS) מי שהוא ראה?

 

נסו לראות סרטים של קן לואץ', או סדרת מונטי פייטון...

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
סרט קליל ונחמד לשעת אחר הצהריים

CRADLE TO THE GRAVE עם ג'ט לי וDMX.

 

סרט גרוע עד כדי בחילה. ג-ר-ו-ע.

רומיאו חייב למות הרבה יותר טוב.. סרט מומלץ מאוד של גט לי זה נשיקת הדרקון.

 

תראו את הסרט הבריחה מאלקטרז של קלינט איסטווד.

http://www.imdb.com/title/tt0079116/

 

חלקים נכבדים משם נגבו ע"י חומות של תקווה.

סרט אדיר. כנ"ל חומות של תקווה.

פורסם
המלצתי על קלרקס (CLERCKS) מי שהוא ראה?

 

לא ראיתי.

תן תיאור קצר של הסרט..

 

סרט בשחור לבן די ישן, הראשון של ג'יי ובוב השקט..

מספר על שני חברים שעובדים ב-2 חנויות צמודות, אחת סופר והשניה חנות ווידאו..

 

כל מיני צירופי מקרים מצחיקים ומוזרים.

בקיצור סרט מצחיק, ואיכותי.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

סרט שלא ממש מוכר ונמצא בספריות : "טריפ 51" .

 

סמואל ל.ג'קסון עושה בית ספר לבריטים - חזק !!!

 

אמנם לא חדש אבל זו לא הייתה הדרישה ...

 

עוד סרט מומלץ ביותר , ולא לבעלי לב חלש : "רקוויאם לחלום" - מדהים ומזעזע !!!

 

סרטים נפוצים וחדשים יותר שכנראה רובכם ראיתם :

 

"כנופיות ניו-יורק"

"כל הפחדים כולם"

"השתול"

 

 

תהנו ...

 

עידו.

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם

בחורים רעים הראשון :wink:

 

עקציה ב60 שניות המקורי והישן

 

"כדורי הרעם" או בלעז קנקנבול

או בעברית דפוקה - מירוץ מחוף לחוף :roll:

 

רוקי 1-5

 

 

מה שבטוח לא לקח את BIKER BOYZ :evil:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)


×
×
  • תוכן חדש...