Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

פורסם
ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

מה עם חוכמת הבייגלה? מישהו ראה? שמעתי שהוא נחמד....?

פורסם
המלצה לא לראות:

ספינת רפאים.

 

 

זוועה, מפחיד, מרטיט אשכים.

אתמול ראיתי אותו עם חברים, אף פעם לא הבנתי מה רע באיזו קומדיה משובחת?

 

המלצות:

אח-סמוי

קיץ אחד של סוטול

שטן על הזמן

 

החתונה היוונית שלי

 

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

 

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

 

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

פורסם
ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

מה עם חוכמת הבייגלה? מישהו ראה? שמעתי שהוא נחמד....?

 

תלוי , אם אתה רווק שמאד אוהב לזי... כל הזמן בלי שום קשר קבוע אתה תבין אותו ,

אם אתה אוהב קשרים עמוקים ואמיתיים הסרט לא ידבר אליך .

פורסם
ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

מה עם חוכמת הבייגלה? מישהו ראה? שמעתי שהוא נחמד....?

 

הספר מומלץ בחום,הסרט לא.

Rikshanoam-R

פורסם

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

אמר אלי - יו"ר העמותה הישראלית להכחדת הערס הישראלי המצוי...

פורסם

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

אמר אלי - יו"ר העמותה הישראלית להכחדת הערס הישראלי המצוי...

 

נכון ,

בדיוק ככה הם מוצגים בסרט ... כערסים ...

פורסם

עוד כמה סרטים שנהנתי לראות

 

החיים יפים של רוברטו בניני - יש לו עוד סרטים טובים?

אחד הסרטים הטובים ביותר ומציג את השואה קצת אחרת...

 

אם כבר שואה , אז רשימת שינדלר סרט מדהים , במיוחד הקטע עם הילדה

שפתאום השמלה שלה בצבע אדום בכל הסרט השחור לבן , קטע מצמרר.

פורסם
ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

מה עם חוכמת הבייגלה? מישהו ראה? שמעתי שהוא נחמד....?

 

הספר מומלץ בחום,הסרט לא.

 

מדהים :shock:

אתה בערך הבנאדם ה4 ששמעתי אותו אומר את זה.

אני בינתיים צפיתי רק בסרט (ואהבתי! אסנת חכים משוגעת ומתוקה :) ), כנראה שאני גם אקרא את הספר מתישהו (שונא לקרוא ספרים :? ).

פורסם

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

אמר אלי - יו"ר העמותה הישראלית להכחדת הערס הישראלי המצוי...

 

נכון ,

בדיוק ככה הם מוצגים בסרט ... כערסים ...

 

אף-אחד לא בא ללמוד את הסטוריית האוכלוסיה האפרו אמריקנית מהסרט הזה...

 

סלח לי אבל זה ממש מטופש לטעון שקומדיה מוציאה שם רע לאוכלוסיה מסוימת - זו קומדיה :roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

אמר אלי - יו"ר העמותה הישראלית להכחדת הערס הישראלי המצוי...

 

נכון ,

בדיוק ככה הם מוצגים בסרט ... כערסים ...

 

אף-אחד לא בא ללמוד את הסטוריית האוכלוסיה האפרו אמריקנית מהסרט הזה...

 

סלח לי אבל זה ממש מטופש לטעון שקומדיה מוציאה שם רע לאוכלוסיה מסוימת - זו קומדיה :roll:

 

אבל זה ככה ... זה מפגר מצד "האפריקנים אמריקנים " להכין סרטים כאלו כי זה מצדיק בדיוק כל סטיגה שהייתה עליהם .. הם בסרט הזה מצדיקים את כל הסטיגמות שלהם.

פורסם

קיץ אחד של סוטול זה הסרט הכי גרוע שראיתי בחיים ,

הוא מציג את הכושים כנרקומנים דפוקים שצריכים לכלוא או לירות בהם בדחיפות ,

זה סרט התדמית הכי גרוע לשחורים שראיתי , פשוט נורא .

אמר אלי - יו"ר העמותה הישראלית להכחדת הערס הישראלי המצוי...

 

נכון ,

בדיוק ככה הם מוצגים בסרט ... כערסים ...

 

אף-אחד לא בא ללמוד את הסטוריית האוכלוסיה האפרו אמריקנית מהסרט הזה...

 

סלח לי אבל זה ממש מטופש לטעון שקומדיה מוציאה שם רע לאוכלוסיה מסוימת - זו קומדיה :roll:

 

אבל זה ככה ... זה מפגר מצד "האפריקנים אמריקנים " להכין סרטים כאלו כי זה מצדיק בדיוק כל סטיגה שהייתה עליהם .. הם בסרט הזה מצדיקים את כל הסטיגמות שלהם.

 

ומה תגיד על מתחת לאף?

Rikshanoam-R

פורסם
ישנם הטוענים כי הקולנוע הישראלי מצוי באחת התקופות היותר טובות שלו, בין

השאר כי סוף סוף מיצו את ז'אנר הבורקס(כבודו במקומו מונח), והפסיקו לנסות לחקות

את הוליווד, בכל מיני סרטי מלחמה/משטרה.

 

הנה לפניכם רשימה קצרה של סרטים תוצרת הארץ שיצאו בשלוש השנים האחרונות,

הפליאו להוריק אולמות קולנוע, ולמרות זאת בהחלט שווים צפייה:

 

- מרס תורכי: קומדיית פשע מטורפת ומצחיקה, לראות ולשכוח.

 

- חתונה מאוחרת: אני לא מהחסידים הנלהבים של הסרט הזה, אבל הוא

מאוד מיוחד, אולי בגלל שמגלים בו שיש בארץ עדה שחיה בעולם מאוד

יוצא דופן- גרוזינים. באמת שאין צורך להוסיף.

 

- האסונות של נינה: לא ראיתי את הסרט , אבל הוא מבית היוצר של "חולה אהבה

משיכון ג' "(סרט מצויין) ועד כה שמעתי עליו רק תגובות חיוביות.

מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.

 

- כנפיים שבורות: סרט עטור פרסים בינלאומיים נחשבים, ולא בכדי.

זהו אחד הסרטים הכי (הכי) עצובים ונוגעים ללב לפחות מבחינתי,

סוף סוף סרט נטול קיטש שבאמת מצליח לפנות לרגש. מומלץ ביותר.

יצא לא מזמן בדי וי די.

מה עם חוכמת הבייגלה? מישהו ראה? שמעתי שהוא נחמד....?

 

הספר מומלץ בחום,הסרט לא.

 

מדהים :shock:

אתה בערך הבנאדם ה4 ששמעתי אותו אומר את זה.

אני בינתיים צפיתי רק בסרט (ואהבתי! אסנת חכים משוגעת ומתוקה :) ), כנראה שאני גם אקרא את הספר מתישהו (שונא לקרוא ספרים :? ).

 

אני זוכר את הספר כקליל ומשעשע,

וממש הזדהיתי איתו (אני אוהב גישה של הכל על השולחן :twisted: ),

אבל קראתי אותו בערך בכיתה ח' :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

ספר נחמד. לא יצירת מופת אבל בהחלט ספר חביב להעביר איתו את הזמן.

 

ראיתי את הסרט בערב יום כיפור, בזמן שתיית בירה ואכילת פיצה (כן אני כופר).

 

גם נחמד דווקא.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...