Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי סרט,לכל מי שאוהב מכוניות או אפילו מי שחושב שמכוניות קורצות לו...

"השליח"-על ההתחלה בימר 735(אם מישהו יכול למצא לי מידע עליה אני אודה לו,כי אני לא מצאתי)

ידנית,בידים של נהג אלוהי שעושה לשוטרים בית ספר לנהיגה.

הרבה אקשן טוב,מרדפי מכוניות.סקס סמים וטל מוסרי.... :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
יש לי סרט,לכל מי שאוהב מכוניות או אפילו מי שחושב שמכוניות קורצות לו...

"השליח"-על ההתחלה בימר 735(אם מישהו יכול למצא לי מידע עליה אני אודה לו,כי אני לא מצאתי)

ידנית,בידים של נהג אלוהי שעושה לשוטרים בית ספר לנהיגה.

הרבה אקשן טוב,מרדפי מכוניות.סקס סמים וטל מוסרי.... :lol:

 

זה סרט של הקונצרן.... :D

the transporter , עוד סרט מבית האיכות של לוק בסון :D

:-)

פורסם

חברה אני יודע שלכם אין מה לעשות בכיפור ...

 

אין לכם מכוניות :lol::lol::lol:

 

לי יש...

 

אבל במרצינות ...

המלצה לסרט מצויין שיפיל אותכם מצחוק...

עם REMAN ו DMX אם אני לא טועה...

 

HOW HIGH !!!

 

רק סוטול יש בסרט הזה וצחוקים !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
יש לי סרט,לכל מי שאוהב מכוניות או אפילו מי שחושב שמכוניות קורצות לו...

"השליח"-על ההתחלה בימר 735(אם מישהו יכול למצא לי מידע עליה אני אודה לו,כי אני לא מצאתי)

ידנית,בידים של נהג אלוהי שעושה לשוטרים בית ספר לנהיגה.

הרבה אקשן טוב,מרדפי מכוניות.סקס סמים וטל מוסרי.... :lol:

 

עם כבר לוק בסון - אז מומולצת הטרילוגיה TAXI, כמו כן מומלץ הסרט הג'וב האיטלקי שבו גם משתתף השחקן של ה"שליח".

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
יש לי סרט,לכל מי שאוהב מכוניות או אפילו מי שחושב שמכוניות קורצות לו...

"השליח"-על ההתחלה בימר 735(אם מישהו יכול למצא לי מידע עליה אני אודה לו,כי אני לא מצאתי)

ידנית,בידים של נהג אלוהי שעושה לשוטרים בית ספר לנהיגה.

הרבה אקשן טוב,מרדפי מכוניות.סקס סמים וטל מוסרי.... :lol:

 

זה סרט של הקונצרן.... :D

the transporter , עוד סרט מבית האיכות של לוק בסון :D

 

משיהו באמת מכיר את הסרט הזה?

 

אולי תעזרו לי למצא מידע על הבימר שלו.כי אני לא מצאתי שום דבר, חוץ מכמה תמונות?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
יש לי סרט,לכל מי שאוהב מכוניות או אפילו מי שחושב שמכוניות קורצות לו...

"השליח"-על ההתחלה בימר 735(אם מישהו יכול למצא לי מידע עליה אני אודה לו,כי אני לא מצאתי)

ידנית,בידים של נהג אלוהי שעושה לשוטרים בית ספר לנהיגה.

הרבה אקשן טוב,מרדפי מכוניות.סקס סמים וטל מוסרי.... :lol:

 

זה סרט של הקונצרן.... :D

the transporter , עוד סרט מבית האיכות של לוק בסון :D

 

משיהו באמת מכיר את הסרט הזה?

 

אולי תעזרו לי למצא מידע על הבימר שלו.כי אני לא מצאתי שום דבר, חוץ מכמה תמונות?

 

בקיצור THE TRANSPORTER הוא סרט מצויין...

 

חייב לצפיה !@ :twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

כמה סרטים שאני ממליץ עליהם בחום:

 

בראש ובראשנה ה-סרט הטוב ביותר לטעמי בכל הזמנים

 

"The shawshank redemption" - או בעברית "חומות של תקווה"

 

גרין מייל

 

ספרות זולה

 

ואולי קצת קומדיה אז אמא סדרתית..

פורסם

"Brave Heart" או בשמו העיברי "לב אמיץ"

אחד הסרטים הכי טובים שקיימים!

 

סרט שיצא לא מזמן, גם מאוד נחמד (במיוחד הקטעים המוטוריים בו) "The Italian Job" ובעיברית "הג'וב האיטלקי".

Finger's gonna kill me.

פורסם
כמה סרטים שאני ממליץ עליהם בחום:

 

בראש ובראשנה ה-סרט הטוב ביותר לטעמי בכל הזמנים

 

"The shawshank redemption" - או בעברית "חומות של תקווה"

 

גרין מייל

 

ספרות זולה

 

ואולי קצת קומדיה אז אמא סדרתית..

 

אם אתה מחשיב את חומות של תקווה לסרט הטוב ביותר שהיה, סימן שלא ראית מספיק סרטים. הוא סרט טוב ללא ספק, הטוב ביותר בז'אנר שלו.

 

אה כן תוריד את ה- 'THE' , זה רק גאולה משושנק, ולא הגאולה משושנק.

 

תראו קצת סרטים יותר מודרניים כמו רוצחים מלידה, טריינספוטינג, לוק סטוק וסנאץ'.

 

אולי השור הזועם או נהג מונית.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
כמו רוצחים מלידה, טריינספוטינג, לוק סטוק וסנאץ'.

 

לאלה אתה קורא סרטים מודרנים?

כל אחד מהם נעשה לפני יותר מחמש,שש שנים.

 

עוד המלצה,ונילה סקאי או "vanilla sky" עם טום קרוז ופנלופה קרוז.

סרט מדהים.

ומועדון קרב או "fight club" אחד משלושת הסרטים האהובים עלי ביותר.

Rikshanoam-R

פורסם
כמו רוצחים מלידה, טריינספוטינג, לוק סטוק וסנאץ'.

 

לאלה אתה קורא סרטים מודרנים?

כל אחד מהם נעשה לפני יותר מחמש,שש שנים.

 

עוד המלצה,ונילה סקאי או "vanilla sky" עם טום קרוז ופנלופה קרוז.

סרט מדהים.

ומועדון קרב או "fight club" אחד משלושת הסרטים האהובים עלי ביותר.

 

לא רציתי להביא מילה כמו "פוסט-מודרניסטי" :wink::oops:

 

 

התכוונתי שזה לא סרטים אולד סקול סטייל.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.


×
×
  • תוכן חדש...