Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סרט שלא ממש מוכר ונמצא בספריות : "טריפ 51" .

 

סמואל ל.ג'קסון עושה בית ספר לבריטים - חזק !!!

 

אמנם לא חדש אבל זו לא הייתה הדרישה ...

 

51st state

זה השם ...

 

וסרט מצויין מאוד

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר להחיות מחדש?

עברנו את יום כיפור ובטוח שרבים מכם צפו בסרטים..

אנא שתפו אותנו..

 

"תא טלפון" - סרט חביב ביותר..

 

"אמריקן פאי - החתונה" - משעשע ביותר

 

 

"שודדי הקאריבים" - אני אישית אהבתי לאללה ג'וני דפ משחק שם לא רע בכלל!

ועוד סרט עם ג'וני דפ "שאיפות" - אהבתי לאללה (סרט על התחלת שיווק הקוק באמריקה )

 

בקשר לסרט תיעודי - "ג'ים מוריסון"

זהו לבנתיים..

פורסם

רשימת סרטי יום כיפור שלי:

חברים בכל מחיר (half baked).

צ'יץ וצ'ונג - up in smoke

צ'יץ וצ'ונג - nice dreams

הכוכב הכחול

 

ותעשו חשבון בעצמכם איך אני מעביר את החג...

פורסם

חובה לראות (אם בטעות קיים מישהו שעוד לא ראה ...) :

 

 

 

 

"שרק"

 

 

 

 

אדי מרפי עושה את הסרט !

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
עוד סרט מומלץ ביותר , ולא לבעלי לב חלש : "רקוויאם לחלום" - מדהים ומזעזע !!!

 

:mm_yeah: מצטרף להמלצה

 

כדאי לנסות בנוסף גם את "Pi", גם כן מבית היוצר של דארן ארונופסקי.

פורסם

השלישיה שלי....

פורסט גאמפ.

גלדיאיטור.

לב אמיץ.

 

ואני קבעתי את זה ע"פ, מספר הפעמים שאפשר לצפות בהם ולהתרגש כל פעם מחדש.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
כמה סרטים שאני ממליץ עליהם בחום:

 

בראש ובראשנה ה-סרט הטוב ביותר לטעמי בכל הזמנים

 

"The shawshank redemption" - או בעברית "חומות של תקווה"

 

גרין מייל

 

ספרות זולה

 

ואולי קצת קומדיה אז אמא סדרתית..

 

אם אתה מחשיב את חומות של תקווה לסרט הטוב ביותר שהיה, סימן שלא ראית מספיק סרטים. הוא סרט טוב ללא ספק, הטוב ביותר בז'אנר שלו.

 

אה כן תוריד את ה- 'THE' , זה רק גאולה משושנק, ולא הגאולה משושנק.

 

תראו קצת סרטים יותר מודרניים כמו רוצחים מלידה, טריינספוטינג, לוק סטוק וסנאץ'.

 

אולי השור הזועם או נהג מונית.

 

 

ראלימן

 

תוסיף מחדש את ה-THE, לסרט קוראים The Shawshank Redemption

(ולסיפור שעליו הוא מבוסס: Rita Hayworth and the Shawshank Redemption).

 

סנאצ' - בניגוד ללוק סטוק, לדעתי מזעזע. ריצ'י מנסה לחקות את עצמו מחקה את טרנטינו,

ואנחנו מקבלים עיסה מגעילה שכל-כך מתאמצת להיות "קול" שזה פשוט מעיק.

ה-review הזה פוגע בול לדעתי - http://www.bigempire.com/filthy/snatch.html

 

אני מצדד באריאל בעניין Big Lebowski, ומוסיף Goodfellas, שסצינת הסיום שלו

בו ריי ליאוטה חווה יום של טירוף בעוד המסוק מרחף מעליו פשוט נהדרת.

הטוב הרע והמכוער, כמובן. ספרות זולה (נקווה ש-Kill Bill לא יהיה נפילה...), ועוד ועוד.

 

כמו כן, מהזמן האחרון - גם ממנטו לא רע בכלל. גימיק, אבל הוא עובד ממש טוב.

 

* עריכה - נזכרתי, צייד הצבאים *

פורסם
עוד סרט מומלץ ביותר , ולא לבעלי לב חלש : "רקוויאם לחלום" - מדהים ומזעזע !!!

 

:mm_yeah: מצטרף להמלצה

 

כדאי לנסות בנוסף גם את "Pi", גם כן מבית היוצר של דארן ארונופסקי.

 

איזה קטע, ראיתי חצי ממנו ביום כיפור, נרדמתי באמצע מרוב עייפות, עכשיו נזכרתי שצריך לראות את ההמשך.

 

לפני כן ראיתי THE GAME, סרט לא חדש בכלל, אבל מצוין.

 

ובכל מקרה, לכל מי שלא ראה - להוציא את העונה הראשונה של 24 בדיוידי. מתמודדת ראויה בהחלט לתואר הסדרה הטובה ביותר כיום בטלוויזיה, ומצליחה להתחרות בהרבה מאוד סרטים במידת המתח והדרמה שהיא מספקת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למי שלא ראה - "גלדיאטור", סרט מעולה!

ביג ליבובסקי גם סרט טוב.

 

ולהתרחק מ-half baked, סרט גרוע מכל הבחינות.

 

ומה עם קצת מאנגה?

הנסיכה מונונוקי מדהים.

אקירא מומלץ בחום.

עוד סרט מנגה איכותי הוא cowboy bebop - knocking on heaven's door

שווה גם לצפות בסדרה - משובחת ביותר! (אפשר להוריד הכל מקאזאה)

ghost in the shell גם מומלץ, סרט אנימציה איכותי וקיצוני.

172

פורסם

ולהתרחק מ-half baked, סרט גרוע מכל הבחינות.

 

ידיד יקר שלי - אם כל כך לא נהנית מהסרט, כנראה שהיה חסר לך איזה כימיקל בדם. אם אתה נמצא באיזון כימיקלי נכון - זה סרט פשוט קורע.

 

וסרטי חובה שתופסים גם כשסחים (אני אשתדל לא לחזור על סרטים מעולים שהומלצו לפני) -

המבצר הנסתר

בלייד ראנר

מ.א.ש (הסרט, לא סדרת הטלויזיה)

צייד הצבאים

ספיינל טאפ

ד"ר סטריינג'לאב

התפוז המכני

מגע של רשע (מה לעשות, אני אוהב אותו יותר מאת האזרח קיין)

מזימות בין לאומיות

לילה באופרה

להיות או לא להיות (הגרסה המקורית המופלאה של לוביטץ')

הניצוץ

אמריקן ביוטי

סודות LA

צומת מילר

פייט קלאב

שבעה חטאים

להיות ג'ון מלקוביץ'

 

ואם אתם רוצים לפנק גם את החברה ולהינות בעצמכם - אמלי ו/או שוקולד

 

והמלצה אחרונה לסרט הכיפי ביותר שאני מכיר ושתמיד עושה לי טוב - הפיראט האדום עם ברט לנקסטר.

פורסם

http://www.fisheye.co.il

 

"ביקורת קולנוע לאנשים שלא סובלים ביקורות קולנוע" :roll:

 

נדמה לי שהבאתי את הלינק הזה בעבר, בכל מקרה הקרדיט לNoybee שחשף אותי לאתר המדהים הזה :)

 

אגב, אתמול יצא לי לראות את "אמלי". לדעתי סרט מתוק מאוד, נותן משמעות חדשה לביטוי: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

וכמובן שווה לראות אותו ולו בגלל אודרי טוטו המדהימה :inlove:, אחרי שצפיתי בסרט היא העפילה למקום השני בדירוג שלי, מיד אחרי ג'ניפר קונלי...

פורסם

המלצה לא לראות:

ספינת רפאים.

 

 

זוועה, מפחיד, מרטיט אשכים.

אתמול ראיתי אותו עם חברים, אף פעם לא הבנתי מה רע באיזו קומדיה משובחת?

 

המלצות:

אח-סמוי

קיץ אחד של סוטול

שטן על הזמן

 

החתונה היוונית שלי

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...