Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור כח ל206 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומרים שזה יצא 140 סוסים.

המטרה היא לא לתפור אימפרזות,

בסך הכל לתת קצת יותר כח.

אבל אם זה כל כך מסובך אז :?

"I teach the fools some basic rules"

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני לא טועה מדברים שם בתרד גם על התאמה של קאמשפט מJ4 לראש JP4

 

הקאמשאפט של פז'ו ספורט יותר "חם" ולכן הוא עדיף

 

בהנחה ואתה מרכיב קאמשאפטים של J4 (שאגב אין לי מושג אם השיפור יהיה משמעותי) המחשב המקורי לא יודע לפצות לבד על השינוי - כמובן שהרכב יסע ויתפקד אבל זה לא אופטימלי (חצי עבודה)

 

וכמו שגלעד אמר - אם כבר אתה מחליף, לך על משהו יותר אגרסבי (שגורר החלפה של חלקים אחרים = עוד כסף)

פורסם

איך אני מגיע לפג'ו ספורט?

(חיפוש בגוגל לא העלה דבר)

ואיך אני יכול לגרום לגרוטאה לזוז בכמה אלפים בודדים?

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

בכמה אלפים בודדים אני ממליץ לך לשפר התנהגות. כל שיפורים מנוע למניהם דורשים תחזוק יקר יותר ואולי תהיה לך בעיה כשאתה בצבא.

אולי בעוד 3 -4 שנים תוכל לקנות 207 GT ולגרום לה לנסוע חזק יותר (יש לה טורבו).

לצורך העניין:

סט בולמים B6.ללא הנמכה. סטראט קידמי ואנטי רול אחורי הכי עבה שאתה יכול למצוא, אולי גם בוקסות משולשים GRP N, אם נשארו מזומנים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כמה כבר יוסיף? צנרת פליטה מיועדת בעיקר לכאלה שמכניסים יותר אויר. בשביל עוד 10 כ"ס לא הייתי משקיע, אלא אם זה חלק מפרוייקט טורבו או קאמשפטים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אז אבוד לי?

חוץ מזה: Click

כלום לא יעזור?

 

האוטו מתנהג טוב מאוד בשבילי,

לא קשיח מדי ולא רופס מדי.

אני בטוח שהשלדה תעמוד בעוד 20-30 סוסים טופ,

ככה שהקשחות לא קורצות לי כרגע.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

זה יופי של דבר. DP הם חברה רצינית. אבל דבר כזה עולה יותר מכמה אלפים (לכל הפרוייקט).

כמו שאמרנו, אפשר ללכת על קאמשפטים עצבניים אבל אם תרצה לשפר מעבר זה יהיה כבר הרבה יותר יקר.

אם הייתי לפני צבא, הייתי מחכה עם עניין השיפורים, אני יודע שזה קשה, אבל נראה לי שבטווח הארוך זה היה לך יותר טוב.

בטח תשתחרר, תרצה טיול, תמכור את הרכב, מי יודע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תמכור את האוטו ותקנה קליאו ספורט באותו כסף ואותו שנתון.

 

אם לא, תמשיך לחסוך לפרוייקט טורבו על המנוע הקיים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

או שתקנה קליאו ספורט ותרכיב עליה טורבו. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

טוב,

אז קודם כל, אני מזכיר בעדינות (יש לי ברירה אחרת) שלא להמליץ על מכירת /החלפת רכב לפותח השרשור בפורום זה!.

 

 

עכשיו לעניין, קבל דבר ראשון קישור לפיגו-ספורט, מאחר וזה בצרפתית, הכנתי לך את הקישור ישר ל 206 אבל מכאן תצתרך להסתדר לבד, יש חלוקה ראשונית לרכבי ראלי, GROUP A ,GROUP N,RCC ןלא תאמין, אפילו קטגוריה מיוחדת ל XS !

 

בתקציב שציינת הייתי בודק אם אני יכול לדחוס סעפת+מערכת פליטה מלאה, קאמשפטים,פילטר פתוח+ראם-אייר וניהול מנוע.

בניגוד לדעת האחרים בפורום אני טוען שההבדל יהיה מהותי ומורגש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא צריך לדעת צרפתית, תלחץ על XS ומיד תיפתח לך סיפריה מתחת ל "XS".

על כל פרט בסיפריה הזאת אם תלחץ מיד יפתח לך בצד שירטוט של המוצר על כל חלקיו.

לכל חלק מספר בעיגול כחול, עמידה על העיגול הכחול נותנת לך את המק"ט והמחיר שלו.

בד"כ יש גם עיגול כחול בודד בצד, הוא המק"ט והמחיר של כל הקיט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...