Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור כח ל206 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חשבתי להוסיף מעט מחץ לגרוטאה שלי.

הבנתי שיש אפשרות להחליף את הקאמשפטים הקימים בשל 106GTI

ועם הזרקה מתאימה אני אגיע לכ 140 סוסים (השסתומים אצלי הרבה יותר רחבים משל ה106).

 

כרגע, מותקן ראם איר יעודי של סימוטה שתרומתו מוטלת בספק

ובתכלס, נמאס לי לקבל רכבות מרכבי ליסינג.

 

העניין הוא שהמצערת אצלי היא אלקטרונית בעוד שב106 היא מכאנית.

האם אפשר לאלתר כבל? או בכלל להחליף לסעפת יניקה של ה106?

ואיך זה יסתדר עם מערכת המולטיפלקס? (כל המחשבים מחוברים לכל המחשבים)

 

אני כרגע לפני צבא ויש לי זמן לאסוף את התקציב הדרוש

אבל אני לא מאמין שאגייס מעל לכמה אלפים בודדים.

 

כמה כל העניין אמור לצאת (פחות או יותר)?

ובכלל, על איזה עוד כיוונים כדאי לי לחשוב?

 

 

הרכב הוא כמובן:

פג'ו 206 XS שנת 2003

 

תודה לכל המגיבים.

"I teach the fools some basic rules"

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגיר שלו ידני ,המנוע הוא 110כ"ס עם כיול מתלים די לזה לגירסת הGTI אם אני זוכר נכון ולא טועה[ואם כן פותח הדיון יתקן אותי].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הגיר הוא ידני כמובן.

קודם כל, פורומים בחו"ל טוענים שלמנוע שלי (TU5JP4)

יש פוטנציאל שיפורים עדיף מלמנוע של הGTI

(EW כלשהו)

וחוץ מזה, אין שום הצדקה למכור את האוטו שלי (מצב נדיר ופחות מ60K קילומטרים)

ולקנות GTI שתהיה בבלאי גדול יותר ותעלה כ10K שקלים יותר במחירון (לאותה שנה)

 

השאלה שלי הייתה עניינית לחלוטין,

שני גלי זיזים וסעפת יניקה של TU5J4

(GTI\VTS)

 

כמה מסובך יהיה להתקין ואיך זה יסתדר עם מערכת המולטיפלקס?

 

תודה למי שניסה לעזור וגם למי ששכח לקרוא את כללי הפורום;-)

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

נזכרתי פתאום במשהו שרשם לי Roy לפני כמה זמן:

 

אני אחזור ואומר את המשפט הקבוע שלי לגבי GTI.

אם אין לך בעיה עם שיפורים, קנה XS ובהפרש (אפילו במחציתו) תשפר אותה.

היא תהיה הרבה יותר טובה מה-GTI לאחר מכן.

 

מבחינת יכולת:

XS + בולמים + מוטות פיתול + שינויים במנוע > GTI

מבחינת עלות:

XS + בולמים + מוטות פיתול + שינויים במנוע

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

כדי ליסוע יותר חזק בסביבות ה-140 אתה צריך להערכתי כמה אלפים טובים שמתקרבים יותר ל-5 ספרות, ואתה עדיין לא תקבל את מה שהגי טי אי תתן לך יש לך כמה אפשרויות

1- למכור את האוטו לקנות משהו חזק וספורטיבי יותר

2- אם אתה רוצה להגיע ל-140 כ"ס תתחיל לשים כסף חביבי

3- להשאר עם האוטו שלך ("...ולקבל רכבות מרכבי ליסינג...")

 

בהצלחה

Honda hornet 600

 

פורסם

דבר עם ירין מ PSI.

יש לו 206 XS כתומה והוא עשה בדיוק מה שאתה רוצה.

לא ידעתי שיש מולטיפלקס ברכב הזה, באסה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אכן , ה XS טובה יותר מה GTI בפוטנציאל שלה .

 

דבר עם ירין מ PSI שיש בבעולותו XS עם גלי זיזים חמים ועוד כמה צעצועים .

 

היא חזקה מ GTI . והרבה יותר כייפית ומרגישה נכון יותר בפניות .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

עם ירין דיברתי כבר ממזמן.

יש לו קאמשפטים של פג'ו ספורט ולא של NFZ.

אני לא בטוח שבשנת מודל שלו נכנסה מערכת המולטיפלקס ככה שהכל יותר פשוט.

אצלי יש בעיה בידית איתות אז נדלקה לי נורת אזהרה של כרית אויר:shock: לא קל.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

ירין גם פה :)

 

עד כמה שזכור לי קאמשאפט של TU5J4 יתאים בראש שלך (למרות שהמרווח "ביצים" לא זהה)

תקרא את הthread הזה: http://www.saxosportsclub.com/ForumsPro/viewtopic/t=26674.html אם אני לא טועה מדברים שם גם על ראש של JP4 עם קאמשאפט של J4 (לא יצא לי להתעמק)

 

לגבי מצערת - אין לך סיכוי להחליף למכנית עם המחשב הנוכחי

 

סעפת יניקה תתאים אבל צריך לקדוח בראש (בסעפת של הJ4 יש יותר הברגות)

 

המחשב לא עשה לי יותר מידי בעיות (סרק יציב לגמרי) ואני לא רואה סיבה למה אצלך יהיו - מה שכן, אתה תצטרך לפצות בדלק איכשהו - אני עשיתי צ'יפ קאסטום אצל פרילינג אבל עכשיו אני רוצה לשדרג לmegasquirt

 

לדעתי לא שווה את כל ההתעסקות - אם כבר אתה רוצה יותר כח תזמין קאמשאפטים יותר חמים עם כל מה שצריך מסביב (קפיצים,

וורנרים, מרימים...) ותקבל תוצאה טובה יותר

פורסם

הנה הגיע הכוכב.

 

בגדול, אם קאמשפט של NFZ יושב בול אז במה עדיפה ההזמנה מפג'ו ספורט?

 

בת'רד ששלחת מדברים על ראש של NFU עם בלוק של NFZ.

זה די שונה ממה ששאלתי עליו.

 

בוא נניח שאני מוותר על הסעפת ונשאר רק עם הקאמשפטים,

המחשב לא יתמודד עם זה?

ובמידה שאני חושב על צ'יפ קאסטום כמו שאמרת,

כמה זה אמור לצאת בסך הכל?

 

 

חוץ מזה,

תבוא קצת למפגשים יא נאד

שנראה אותך קצת.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

עדיף לך ללכת כבר על משהו יותר אגרסיבי, כמו KENT (ואני לא מדבר על הסיגריות). יחדעם פולים מתכוונים, קפיצי שסתומים וכו'.

להחליף לצנרת גדולה יותר (אבל לא להגזים).

המחשב לא יתמודד עם קאמשפטים חמים יותר (בהנחה שאתה קונה משהו חם חם), אתה תהיה עני בגבוהות במקרה הטוב. חייב remap. עדיף מחשב ניהול חדש שיתזמן הצתה כמו שצריך. וסת מתכונן יכול לעזור לך במקום להחליף למזרקים גדולים יותר, אבל אז תבזבז דלק (בניגוד לסט אפ גדישה, שאז הוסת יכול לעלות לחץ בהתאם לגדישה).

 

לגבי מחיר - קאמשפטים (של 106) וצ'יפ לא אמורים לעבור את ה5K לדעתי - אלא אם הקאמשפטים ממש נדירים. כמובן שלא תקבל יותר מדי כוח.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...