Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק


Guest Anonymous
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם צריכת דלק של 1:5.8 היא סבירה בנסיעה עירונית ובין עירונית משולבת?

מדובר ברכב מסוג וולבו מנוע קרבורטור.

פורסם

תלוי מאוד במצב הרכב, שנת הייצור ונפח המנוע.

יותר מכל, זה תלוי בסגנון הנהיגה שלך, תכיפות החלפת ההילוכים (או הקיק-דאון באוטומטי) והמהירות בה אתה נוסע.

 

צריכת דלק כזאת היא גבוהה אך לא יוצאת דופן לרכב עם מנוע מיושן (או ישן) וגדול + קרבורטור.

 

ייתכן שכיוון קרבורטור וניקוי יעשו שינוי קל לטובה.

פורסם

אז ככה מדובר ברכב שנת 84 עבר רק 223 אלף קמ עושה 3000 קמ בשנה בסהכ

העניין שנאמר לי שזה סביר.

מכיוון שרוב הנסיועת בארץ נחשבות עירוניות כנראה שזו הבעיה

חשוב לציין שהנסיעות ברובן עם מזגן למרות שהוא ממתג את עצמו אוטמטית בטמפרטורה שנקבעה

 

באחד המוסכים אמרו שאין טעם לגעת בקרבורטור כי הוא מכוון .

 

לא נעים למלא ב 200 שח כל שבועיים על 230 קמ... :(

פורסם

אם זה בעיקר בפקקים, עם מזגן ותיבה אוטומטית - הצריכה נוראית אבל גם הגיונית.

(כלומר בעסה שזה כ"כ הרבה, אבל ככה זה צריך כנראה להיות...)

 

נסה בכל זאת לבצע ניקוי של מערכת הדלק, ייתכן וזה יגביר את היעילות שלה.

אחרי שנים כה רבות ונסיעה עירונית מרובה, ברכב מצטבר פיח רב שמוריד מיעילות המנוע.

פורסם

בתנאים מסויימים הצריכה הזאת סבירה בהחלט.

 

לי וולבו 240 מנוע 2 ליטר עם גיר אוט' 4 הילוכים.

 

רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות, לא שיוט שקט על כביש החוף, אבל אני לא עומד יותר מידי זמן בפקקים ורמזורים.

 

כשאני לוחץ על האוטו אז הוא אוכל 1:6.5, אבל אם אני נוסע רגוע בלי יותר מידי קיקים ומשיכות טורים אז הוא אוכל יותר בסביבות 1:8.

 

אם אתה נוסע כל היום בפקקים, או נוהג הרבה בתוך העיר ובצורה אגרסיבית אז הצריכה של המכונית נורמלית.

 

עשו לאוטו אוברול או רינגים מתישהו? יכול להיות ששעתו של המנוע הגיעה!

פורסם

עובד כמו שעון שבדי...

כנראה שזו באמת הצריכה יש לי מדד מוולבו אחרת 850 אומנם שבאותם תנאים עושה 1:6בתוך העיר .

הנהיגה בין רחובות ליבנה והיא כרוכה בפקקים מהירות מקסימלית 80..במקרה הטוב..

פורסם

כך לפחות מכוניתו של שכני מאותו דגם שנת 83 לאחר שיפוץ קרבורטור בעלות של מיכל וחצי דלק...

 

אגב ה-S70 שלי לא יותר מ-1:8 בתנאים הגרועים ביותר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...