Jump to content

exclosive

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של exclosive

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. exclosive

    צריכת דלק

    עובד כמו שעון שבדי... כנראה שזו באמת הצריכה יש לי מדד מוולבו אחרת 850 אומנם שבאותם תנאים עושה 1:6בתוך העיר . הנהיגה בין רחובות ליבנה והיא כרוכה בפקקים מהירות מקסימלית 80..במקרה הטוב..
  2. exclosive

    צריכת דלק

    אז ככה מדובר ברכב שנת 84 עבר רק 223 אלף קמ עושה 3000 קמ בשנה בסהכ העניין שנאמר לי שזה סביר. מכיוון שרוב הנסיועת בארץ נחשבות עירוניות כנראה שזו הבעיה חשוב לציין שהנסיעות ברובן עם מזגן למרות שהוא ממתג את עצמו אוטמטית בטמפרטורה שנקבעה באחד המוסכים אמרו שאין טעם לגעת בקרבורטור כי הוא מכוון . לא נעים למלא ב 200 שח כל שבועיים על 230 קמ...
×
×
  • תוכן חדש...