אז ככה מדובר ברכב שנת 84 עבר רק 223 אלף קמ עושה 3000 קמ בשנה בסהכ
העניין שנאמר לי שזה סביר.
מכיוון שרוב הנסיועת בארץ נחשבות עירוניות כנראה שזו הבעיה
חשוב לציין שהנסיעות ברובן עם מזגן למרות שהוא ממתג את עצמו אוטמטית בטמפרטורה שנקבעה
באחד המוסכים אמרו שאין טעם לגעת בקרבורטור כי הוא מכוון .
לא נעים למלא ב 200 שח כל שבועיים על 230 קמ...