Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

מצאתי לאנטיס 2002 יד ראשונה עם 108000 ק"מ .

המאזדה דגם glx (הדגם המפואר , עם מגנזיום sunroof).

 

האם רכב כזה (שטופל במוסך מורשה של מאזדה) - שווה מחיר מחירון (57K) ?

 

נ.ב

הרכב נקי מתאונות ושמור בהחלט

 

האם יש מצב שהק"מ שהרכב עבר (בהשוואה לשנתון שלו) גבוהה מידי ?

 

מה חשוב לבדוק לפני רכישה של רכב זה (ואם כדאי בכלל לקחת אותו) ?

 

תודה למשיבים

פורסם

DJ שי, תחזור לפלטה למקסס - איזה שטויות בלי שום גיבוי.

 

כמה הרכב שווה קובע רק אדם אחד, המוכר. האם המחיר מתאים - קובע רק אדם אחד, הקונה (אתה).

האם לדעתך רכב שמור, יד ראשונה, שנסע כ20-21 ק"מ בשנה - מעט מעל הממוצע הארצי (שעומד על 17-18 אלף ק"מ).

שווה מחיר מחירון?

 

להמשך השאלה - האם לאנטיס מתאימה לך? זה רק אתה יכול להגיד לנו, הרי אנחנו לא מכירים אותך.

 

אני בחיים לא הייתי קונה לאנטיס - אבל זה אני.

רוב עם ישראל כן היה קונה לאנטיס..בעצם רובם כבר קנו.

 

האם משפחתית, אוטומטית, יפנית שבסך הכל עושה את הכל בצורה ממוצעת - מתאימה לך?

זה רק אתה יודע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
כל אחד והעקרונות שלו.

110,000 קילומטר זה לא הרבה לשנת 2002, אך גם לא מעט.

אם תתגמש, אז הרכב מאוד מפנק ולא חלש כלל.

 

על מה אתה מדבר?

כבעלים לשעבר של GLX 1.8 F, אני יכול לומר:

הרכב מאוד לא נוח (!).

הרכב לא מפנק (אלא אם הסאן-רוף, שבפני עצמו הוא כמובן בסדר גמור, הוא הגדרת פינוק בשבילך).

עלות האחזקה לא נמוכה כמו שחושבים.

הרכב אכן מאיץ באופן נאה, אבל בעיקר בסל"ד גבוה מה שלא כ"כ שימושי בחיי היום-יום.

מה שכן, הוא מאוד סחיר.

 

כאמור, הכל תלוי מה אתה מחפש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לפי דעתי אם הרכב שמור ומטופל היטב אז כדאי, אך הייתי מנסה להוריד קצת על קילומטראז' גבוה יחסית.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

×
×
  • תוכן חדש...