Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגודל של 6.5

http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=251

 

לחבר יש מורל פולס 6X9,אהבתי את הרמקולים מאוד,ושעשיתי חיפוש בפורום ראיתי שאמרו שהם דומים מאוד.

האם זה באמת ככה?

והדבר הכי חשוב,צריך מגבר בשבילם?

הHU הוא jvc kd g325

4X50w

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כרמקולים רגילים הם מצויינים.

גם הקומפוננטים של מורל טובים וכמו כן הרמקולים הנ"ל.

לדעתי, במחיר הזה אפשר להביא קומפוננט של מורל פולס ב-500 ש"ח, שהם באותו הספק כמו רמקולים הנ"ל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

כן אבל הבעיה היחידה שצריך מגבר בשביל הקומפוננט.

ואני תכננתי לקנות מונובלוק בשביל סאב וזהו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כן אבל הבעיה היחידה שצריך מגבר בשביל הקומפוננט.

ואני תכננתי לקנות מונובלוק בשביל סאב וזהו.

חשבת לחבר את הרמקולים לרדיו דיסק ומגבר רק לסאב?

לדעתי תקנה גם מגבר לרמקולים, אתה פשוט לא תפיק מהרמקולים את כל העוצמה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

נכון טעות שלי.

מגבר 4 יציאות שיחזיק את הP2 + הרמקולים שציניתי למעלה עד 1000 עם חריגה קלה,יש חיה כזו?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כן.

ואיפה אני אמצא מגבר 2 ערוצים זול סביבות ה1000 שיחזיק גם P2?

למה 2 ערוצים? תקנה מגבר 4 ערוצים, 200 RMS בגישור, לדוגמת ליטנינג אודיו b2.400.4. יש לי כזה, ואני מרוצה מאוד.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אני חושב שלשים רק סאב מוגבר ועוד 4 רמקולים פשוטים מוגברים מה HU זה לא נכון.

אתה תשמע רק באסים וכל המוסיקה תבלע, או תאלץ לרסן את הסאב מאוד מאוד.

 

יש לי את הרמקול הזה שאתה שואל עליו - מורל קואקסלי 6.5". אצלי במערכת תפקידו להשלים טיפה את החלל האחורי ולא יותר מזה הוא מוגבר מה HU בלבד - ומוחלש חלקית עם FADER. בוא נגיד ככה, לא הייתי שם אותו בתור הבמה הקדמית שלי. אני לא יודע עד כמה יועיל לחבר אותו למגבר. אם מגבירים טיפה - רק את האחוריים, מתחילים עיוותים, אך יש מצב שזה בגלל המגבר של ה HU. יש לו גם אופציה כזאת לכוון את הכיוון של הטוויטר, אבל זה לא רלוונטי בקונפיגורציה שלי.

לסיכום - רמקול שעושה את העבודה שלו טוב (במערכת שלי לא עבודה מסובכת מדיי) ולא יותר מזה. אני לא בטוח שהוא בהרבה יותר טוב מאיזה פיוניר או קנווד דומה.

 

המחיר שמצוין באתר גבוה, אני מאמין שאתה יכול לנצל יותר מזה 500 ש"ח.

 

המלצתי לך - אם אתה רוצה מערכת יותר מאוזנת ובנוייה נכון - קח סט קומפוננט כמו מורל פולס, למשל, שים אותו קדימה, תקנה את הסאב שאתה רוצה ותגביר הכל עם מגבר 4 ערוצים נורמאלי.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

רמקולים קדמיים - מורל פולס קומפוננט 6.5 מוגברים כמובן

רמקולים אחורים - לא יודע איזה דגם הם אבל, הם הרמקולים הקדמים שלי כרגע והם מעולים.

מגבר - ליטנינג אודיו b2.400.4

סאב - P2

 

יוצא כולל הכול סביבות ה2400 ש"ח

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
רמקולים קדמיים - מורל פולס קומפוננט 6.5 מוגברים כמובן

רמקולים אחורים - לא יודע איזה דגם הם אבל, הם הרמקולים הקדמים שלי כרגע והם מעולים.

מגבר - ליטנינג אודיו b2.400.4

סאב - P2

 

יוצא כולל הכול סביבות ה2400 ש"ח

אחלה רכיבים.

אל תשכח שאתה צריך ללכת למתקין רציני ולא איזה חאפר, תוסיף עוד כמה מאות שקלים כולל חיווט.

תוותר על אחוריים בנתיים תתקין את הקומפוננט,מגבר, וסאב.

אני בטוח שתיהיה מרוצה.

אחר כך אם תרצה תתחיל לחשוב על איך לשפר את איכות הסואנד.

הכוונה לשדרג את הקומפוננט,מגבר,וסאב אתה תבין שהאחוריים הם מיותרים,

לדעתי הם רק בשביל אלה שיושבים מאחורה.

מקס.

פורסם

איפה אתה ממליץ לי להתקין?

כי את רוב הרכיבים אני קונה אצל "תומקאר"

איך הוא בהתקנות?

וכמה תעלה התקנה איכותית עם כבלים איכותים?

והאם זה אפשרי ולא יזיק למגבר\סאב שאני אנתק אותו מדי פעם?

כי אמא שלי צריכה את האוטו רק פעם בשבוע לקניות,ההורים נתנו לי את הרכב אני לא יכול לסרב ואני גם לא רוצה.

תודה רבה רבה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אשמח לעוד תגובות על המערכת.

ואיך אני יכול לברר ב100 אחוז איזה גודל רמקולים אני יכול לשים מקדימה?

אני חושב שהמידה היא 6.5 אבל אני רוצה להיות בטוח ב100 אחוז.

הרכב הוא דהייטסו שרייד 97'

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
איפה אתה ממליץ לי להתקין?

כי את רוב הרכיבים אני קונה אצל "תומקאר"

איך הוא בהתקנות?

וכמה תעלה התקנה איכותית עם כבלים איכותים?

והאם זה אפשרי ולא יזיק למגבר\סאב שאני אנתק אותו מדי פעם?

כי אמא שלי צריכה את האוטו רק פעם בשבוע לקניות,ההורים נתנו לי את הרכב אני לא יכול לסרב ואני גם לא רוצה.

תודה רבה רבה.

 

 

תתקין אצלו.. הוא מצויין :]

כרגע כלום =[

×
×
  • תוכן חדש...