Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מכונית עתידית כזאת שתרחף בערך 40 סנטימטר מהכביש , עכשיו זה יבטל לה חיכוך עם הכביש ולכן היא תיסע הרבה יותר מהר, גם מנוע קטן יהיה הרבה יותר מהיר מכל למבורגיני וכדומה, שמבפנים יהיה מקום ל4 שתיים קדימה שתיים אחורה, שיהיה לה פייס מלחיץ עצבני שמזכיר למשל את הפייס הזה

nwgfi2ynnjrh.jpg

 

ושיהיה לה את התחת הזה

mljnwjmbjymi.jpg

 

ואת הבפנים הזה

zntzufxdxuoj.jpg

 

מה אתם אומרים?

פורסם
מה אתם אומרים?

 

שכל כך משעמם לך בחיים שאתה חופר אחורה בשרשורים ישנים ושוכח מזה ובכך אתה רושם הודעה ומקפיץ את השרשור לאחר מס' שנים...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

סיטרואן XM מעופפת עם מנועי סילון שעובדים על זבל אורגני, שמסוגלת להגיע ל- MACH 1



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מכונית עתידית כזאת שתרחף בערך 40 סנטימטר מהכביש , עכשיו זה יבטל לה חיכוך עם הכביש ולכן היא תיסע הרבה יותר מהר, גם מנוע קטן יהיה הרבה יותר מהיר מכל למבורגיני וכדומה, שמבפנים יהיה מקום ל4 שתיים קדימה שתיים אחורה,

השתגעת ? לתת ל4 בחורות את רכב חולמתיך ?

 

( וואי וואי עכשיו נשות הפורום יכסחו אותי)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יש גבול, לדעתי זה אשכול אינפטילי

 

אמבטיה דיזל עם הנעה אחורית ונגנון שמונע מהמיים להישפך ושהיא עושה כל מה שאני אומר לשפורפרת כשאני מדבר אליהה בעוד שהמיים זורמים

 

חלשה. אם כבר אז לפחות טורבו דיזל.

פורסם

הייתי רוצה מכונית שמכסחת חיפושיות, נתחיל עם ה2 של אומי!! :twisted:

 

וברצינות עכשיו, הייתי רוצה מכונית שפועלת על מחשבות, שתמיד יהיה לה כח זמין לעשות מה שבא לי, שתהיה אטומה לגמרי עם אקוסטיקה סוף סופית סופנית, עם צמיגים מתחדשים, ונאונים סגולים מתחת לאוטו! והדבר הכי טוב באוטו הזה, שכל דבר בלתי חוקי שהוא עושה, המשטרה לא מסוגלת לראות.:twisted:

אה כן, אני רוצה גם צ'קלאקות ומיקרופון בשביל להוריד חולרות מהשמאלי!:twisted:

וברור שיש לה צריכת דלק הפוכה כמובן, היא מיצרת דלק, כל 600 קילומטר היא ממלאה טנק.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
מהי הפנטזייה הכי עמוקה והזוייה שלכם מבחינה מוטורית?

 

הפנטזיה הכי עמוקה?

גווינית' פאלטרו ערומה.

אה, מוטורית...

טוב, שים אותה על קורקינט חשמלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הפנטזיה הכי עמוקה?

גווינית' פאלטרו ערומה.

אה, מוטורית...

טוב, שים אותה על קורקינט חשמלי.

לא חשמלי, קורקינט שהיא תצטרך להזיז ת'רגליים :wink:

פורסם

אני רוצה משהו צנוע, בומר E32 בגירסא LONG עם מנוע V12 ברמת גימור הכי גבוהה, עם חלונות כפולים ועוד שתהיה משוריינת :twisted:.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אמבטיה דיזל עם הנעה אחורית ונגנון שמונע מהמיים להישפך ושהיא עושה כל מה שאני אומר לשפורפרת כשאני מדבר אליהה בעוד שהמיים זורמים

באיזו גירסת איבזור אתה רוצה אותה?

יחד עם כיור האמבט?

LinkBathCar.gif

גירסת הליסינג-כולל הפרסומת על האוטו?

roman_bath_470x300.jpg

או גירסת הספורט עם הנעה אחורית, הרבה כח סוס ועיצוב אוירודינמי?

large_MemorialDay2007.jpg

:lol:

לכל אחד יש משהוא מיוחד ש"תפור" עליו בעולם הזה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...