Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שעדיין לא שם לב, לפני כשבוע חתם נהג ישראלי בקבוצת WRC מובילה והחל מסוף חודש

אוגוסט או תחילת ספטמבר נזכה לראותו כולנו בצמוד לשאר הדמויות המוכרות לנו באליפות העולם

שאנחנו כולם אוהבים לראות.

מדינת ישראל, שבה חוק הספורט המוטורי טרם אושר סופית, ונחשבת כמדינה שבינה לבין ספורט

מוטורי קיים קשר רופף ביותר הצליחה במקום שמדינות אחרות ניסו וכשלו.

לאחר משא ומתן ארוך ומייגע שחלקו פורסם באמצעי התקשורת וחלקו היה חשאי ניתן לברך על המוגמר.

כמובן שיהיו כאלה שיגידו שמה יש לנהג ישראלי לחפש בקבוצה מובילה באליפות העולם, מה הוא כבר

יכול לתרום לקבוצה כזו, ביחוד כשברזומה שלו אין יותר מדי דברים שאפשר לספר עליהם ומצד שני

אחרים יגידו שהבן אדם עבד קשה, למד ולמד והתקדם כשהמטרה מסומנת לו בראש - WRC.

כמובן שאחד הדברים הכי פיקנטיים שיש זה נושא המשכורת שכולנו אוהבים לדבר או לחשוב עליו.

עד כמה שניתן להבין בעקבות ההודעה על החוזה החדש הוא לא ישאר רעב וזה כבר טוב.

בתוך הקבוצה כבר נשמעו קולות בעד ונגד הבאתו של הישראלי .

חלק צידדו במהלך ואמרו שהוא בהחלט יכול לתרום ולהוסיף למערכת וחלק טענו שהוא פשוט נכנס

באמצע מערכת משומנת שעובדת היטב ועלול ליצור לחצים לא רצויים.

ימים יגידו באם הדבר הזה מוצלח או לא.

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, חסר רק דבר אחד בכתבה שלך, מי הנהג?!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב לכל אותם חברי פורום מכובדים שאינם קוראים כמוני כנראה את שלל מדורי הספורט בעיתונות ארצנו ולא קוראים גם בין השורות.

 

לא הוחתם שום נהג ישראלי בשום קבוצת WRC , הכוונה שלי היא כמובן להחתמתו של אברהם גרנט בתור איש צוות ניהולי בקבוצת צ'לסי , בכדורגל האנגלי.

לא בכל יום מתקבל איש ספורט ישראלי לקבוצה במימדים של צ'לסי ואצל הישראלים כמו אצל הישראלים קצת קשה לפרגן לבנאדם.

 

אני שמח שעוררתי קצת אקשן אבל חלפה בערך דקה מהרגע שפירסמתי את זה ועד שהפלאפון שלי החל לצלצל ונכון לעכשיו כבר 10 אנשים שאלו אותי על זה...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, לא יפה להקפיץ ככה את כל הפורום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דובי יקירי,

לגרום "לי" להגיב בפורום (כל פורום) זה הישג בינלאומי...

היחיד שיכולתי לחשוב עליו שהצליח זה אתה (פחחח..)

 

מי זה גרנט?? ומה זה צלסי???

 

אייל

אתה צריך פסיכיאטר

פורסם

הישג למדינת ישראל?

הישג קריירה אישי לגרנט.

הוא לא מייצג את המדינה יותר מכל קרייריסט ישראלי אחר שהצליח בחו"ל.

וכל הכבוד לו אישית על ההישג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נו דובי ?

 

עכשיו תוכל לעדכן את ההודעה שלך: "נהג ישראלי הוחתם כנהג הראשי של סיטרואן במקומו של לואב"

 

אם גראנט יזכה במשחקו הראשון מול ברצלונה ביום ראשון, הנהג כנראה יזכה בראלי קטלוניה בעוד שבועיים (המקום קרוב, לא :roll:)

 

 

ליאור ב. (שכנראה לא יוחתם גם בתור נהג קארט)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...