Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה מצאתי רכב לקניה .

עכשיו הענין הוא שאני צריך לעשות העברת בעלות עם המוכר

המוכר הוא עולה ותיק לארץ בערך 15 שנה

הוא קנה את הרכב מהחברה בתור עולה חדש וברשיון הרכב

מופיע מספר הדרכון הזר שלו

לאחר שכאמור עלה לארץ הוא קיבל תעודת זהות עם מספר שונה

ממה שכתוב ברשיון הרכב

לכן לתומנו הלכנו לסניף הדואר ושם ביקשנו להעביר בעלות על שמי

אבל מכיוון שמספר הזהות שלו ומה שכתוב ברשיון הרכב אינו תואם

לא יכלנו לבצע את ההעברה

מה עושים???

פורסם

המוכר יצטרך לגשת אך ורק למשרד הרישוי ולסדר את הענין שם.

לדעתי, אם יש לו דרכון זר בתוקף ואין הגבלות מכס על הרכב, יתכן ותתאפשר העברת בעלות במשרד הרישוי עצמו.

אם אין לו כבר דרכון זר, הוא יאלץ לרוץ למשרד הפנים ולהמציא מהם אישור שהוא עם מס' דרכון זר 123456, הוא אכן אותו אזרח ישראלי עם מס' זהות 567890.

אני מניח שכל זה לא יגמר ביום אחד מכמה סיבות:

1. לביורוקרטיה יש את הזמן שלה וזה בטח יקח כמה ימים.

2. תהיה שביתה במשרד הפנים

3. כשסוף סוף יתקבל האישור ממשרד הפנים- בדיוק תהיה שביתה במשרד הרישוי.

4. כשסוף סוף משרד הרישוי יעבוד - בדיוק תהיה שביתה בדואר.

5. וכשהדואר יעבוד, בדיוק חברת החשמל תוריד את השאלטר בגלל עיצומים...

 

מה שכן, נראה לי שיש לו דרכון זר בתוקף, אחרת איך הוא עובר טסט כל שנה - הרי חייבים לזהות אותו.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...