Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי סיטרואן ZX 93 קרב' 1400

הראש מנוע לדעתי לא בר שיפוץ ששווה את ההשקעה.

 

לא מזמן הגיע הגיע לידי הצעה לקניית ראש מנוע מפז'ו 205 1400

הראש משופץ כחדש עם אטם ראש, אטם מכסה שסתומים, אטמים לסעפות, קאמשאפט.

 

במחיר זול של 400 שקל

יש תמונה של ההראש הוא במצב באמת טוב אחרי שיפוץ.

 

עכשיו אני רוצה להיות בטוח שזה מתאים למנוע שלי שהוא tu

הבחור שדיברתי איתו לא כל כך הבין אותי הוא אמר שהראש הזה מתאים לבלוק אלומיניום גם לקרבורטור וגם להזרקה.

 

אממ ורציתי לדעת איפה אני בודק את הנתונים אם הם מתאימים למנוע שלי פיזית זה רשום על הראש?

:wink:

e_1_7_48662_20070401020448.jpg

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

זה לא יהיה רשום על הראש.

מבדיקות שלי, בזמנו, לגבי ראש של AX:

אתה יכול להרכיב את הראש, הוא לא בהכרח יהיה זהה לשלך (צורת קאמשפט), פתחי יניקה ופליטה יהיו זהים, אם זה ראש מתחת לשנת 99 (מ-99 המנוע בא במכוניות עם הזרקה רב-נקודתית, ראש אחר).

פורסם

הראש בוודאות מתחת לשנת 99

ואיך צורת קאמשפט יכולה להשפיע?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

הספק שונה מהמנוע \ עקומת מומנט שונה.

עקרונית, אין בעיה להעביר את הקאמשפט שלך למנוע החדש. כיוון שסתומים עם ברגים = לא בעיה.

פורסם
הספק שונה מהמנוע \ עקומת מומנט שונה.

עקרונית, אין בעיה להעביר את הקאמשפט שלך למנוע החדש. כיוון שסתומים עם ברגים = לא בעיה.

 

הספק שונה לרעה?

 

בכל אופן תודה :-)

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
הספק שונה לרעה?

בכל אופן תודה :-)

 

לא בהכרח.

יש כמה גרסאות של הראש, עם כמה קאמשפטים. לא יודע כמה בדיוק. הקאמשפט שלך מותאם לאספקת הדלק של הקרבורטורים, וקאמשפט אחר יכול להיות מכוון קצת אחרת. ראש של AX GT, נניח, מוציא עוד 10 כ"ס ביחד עם הקרב' וסעפת היניקה שלו, מאותו מנוע.

פורסם
לא בהכרח.

יש כמה גרסאות של הראש, עם כמה קאמשפטים. לא יודע כמה בדיוק. הקאמשפט שלך מותאם לאספקת הדלק של הקרבורטורים, וקאמשפט אחר יכול להיות מכוון קצת אחרת. ראש של AX GT, נניח, מוציא עוד 10 כ"ס ביחד עם הקרב' וסעפת היניקה שלו, מאותו מנוע.

 

שאלה אחרונה ידידי

 

אני לא צריך להסדיר שום דבר ברישויונות של הרכב נכון

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...