Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

היום במהלך הנסיעה נדלקה לי המנורת אזהרה של ההזרקה ...

כעקרון האוטו נוסע טוב , לא מקרטע ולא כלום ומגיע בלי בעיה למהירות

רק מרגישים תגובת דוושה איטית יותר ...

מחר כמוכן האוטו נכנס לטיפול 15K

 

מה אומרת הנורה הזאת לגבי ההזרקה , זה שיש בעיה זה ברור

האוטו נוסע ולא נחנק , רק טיפה רועד בעמידה כי הטורים נפלו קצת ל750 סל"ד ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

זה מנורה שמסמלת על בעיה כללית זה יכול להיות כול דבר.

חבר מחשב ותידע בדיוק.

אצלי בפונטו (שהיתה) היה חיישן עם מסך כחול שאפשר לעשות איחור וקידום בהצתה דרכו לא ישב במקום ולכן נידלקה המנורה.

אבל שוב זה יכול להיות כל דבר.

רז...

פורסם

מה יכול להיות כל דבר? אם חסר מים במתזים אז גם נורת הזרקה תדלק?

 

נורת הזרקה דולקת באה לציין שמחשב הבקרה של המנוע זיהה תקלה כלשהי בפעולת המנוע או באחד החיישנים. יש לגשת למוסך שיש ברשותו סורק תקלות שמתחבר לרכב ולקרוא את קודי התקלות שמתקבלים.

פורסם

כמה מסוכן לסוע עם האוטו ?

כי חוץ מתגובת דוושה קצת פחות טובה ונפילה קטנה בטורים לא מרגישים כלום ..

 

בעקרון אם זה משנה מחר האוטו נכנס לטיפול גדול ..

כמה עולה ניקוי מזרקים ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ל"מוסך איטלינו" יש את מחשב האבחון של פיאט, לנצ'יה ואלפא רומאו הנקרא "אגזמינר" והם גם מכירים היטב רכב זה.

בקש שם את ויקטור או את שמעון (ונא מסור ד"ש ממני).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

האמת שאני מעדיף להתעסק עם איטלינו , שמעתי עליהם דברים טובים :)

 

יש להם את האגזמינר שזה כבר מעולה , השאלה אם יש להם את הכלים לפתור את הבעיה ...??

 

לגבי נסיעה ברכב בינתיים , אני חייב לחזור מהעבודה היום ועוד מחר בבוקר לנסוע למוסך ..

כמה זה בעייתי בשביל הרכב , כי למרות שהנורה דלוקה , הרכב נוסע טוב , לא נחנק ומשתעל , רק הדוושה טיפה פחות חדה ורועד קצת בסרק כי הטורים שלו נמוכים יותר...

 

רפי , הבנתי שלך יש רקע רק באיטלקיות

יש לך כיוון לגבי הבעיה ? לפי מה שתיארתי

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

שבוע טוב.

קודם כל לא להכנס "לפאניקה" .

במידה ומנורת התקלות דולקת אתה יודע שיחידת הבקרה זיהתה שמשהו לא תקין במערכת והיא תיעדה זאת בקוד או קודי תקלה המשויכים לתקלה\ות.

במידה ויש חיישן תקול במערכת - יחידת הבקרה תחליף את העירך שלו בערך ממוצא מהזכרון שלה.

כנס למוסך שיתחברו עם הסורק שלהם ויוציאו את האינפורמצייה אשר תקדם אותם לאבחון נכון של התקלה.

זה אמור להיות פשוט מפני שיש להם נקודת מוצא- קוד\י תקלות.

אשמח לקרוא מה היתה התקלה ואיך היא נפתרה.

בברכה ושבוע טוב

חיים.

×
×
  • תוכן חדש...