Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חודש אחרון לליסניג והפוקוס הורסת את התדמית שהיא יצרה לעצמה אצלנו, (טוב נו לא ממש הורסת :lol: ).

 

הרכב בן 3 שנים ו70K ק"מ.

 

הבעיה החלה לפני כשבוע בזמן נסיעה בכביש מהיר, בזמן הנסיעה הרכב איבד טורים ונעמד על 1500 סל"ד + -.

 

הרכב נשלח לליסניג והם ניתקו את הקודן שלטענתם גרם לבעיה.

 

אתמול הבעיה חזרה למרות שהקודן מנותק, מחר הרכב חוזר לליסניג לבדיקה.

 

האם מישהו נתקל בבעיה דומה?

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

גם אצלי יש בעיה דומה.

בעמידה במקום עם מזגן דלוק בניטרל או פארקינג, לחיצה על הגז מניבה עליה איטית מבעבר בטורים ולאחר מכן נפילת טורים מתחת לסל"ד סרק שגורמת לכל האוטו ולרעוד, ופעם אחת אפילו להיכבות.

 

ניקוי יסודי של פילטר האוויר שיפר את המצב מעט אך הבעייה עדיין קיימת

יש למישהו מושג?

 

חשוב להדגיש שהרכב נסע הרבה בחול וכורכר. האם יכול להיות מצב שסעפת היניקה עצמה התלכלכה?

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
גם אצלי יש בעיה דומה.

בעמידה במקום עם מזגן דלוק בניטרל או פארקינג, לחיצה על הגז מניבה עליה איטית מבעבר בטורים ולאחר מכן נפילת טורים מתחת לסל"ד סרק שגורמת לכל האוטו ולרעוד, ופעם אחת אפילו להיכבות.

 

ניקוי יסודי של פילטר האוויר שיפר את המצב מעט אך הבעייה עדיין קיימת

יש למישהו מושג?

 

חשוב להדגיש שהרכב נסע הרבה בחול וכורכר. האם יכול להיות מצב שסעפת היניקה עצמה התלכלכה?

 

הבעיה שאתה מתאר קצת שונה אבל הפוקוס שלנו נוסעת פעם ביום בשביל עפר של כמה מאות מטרים ואני אבדוק היום מה מצב הפילטר והמצערת.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אחרי שיחה עם גיסי הבנתי שהרכב לא נוסע כמה מאות מטרים ביום בשביל עפר אלא גם כמה ק"מ בסוף שבוע שהוא נוסע להטיס את הטיסן שלו.

 

בכל אופן פרקנו את הפילטר וניקינו אותו, לא נראים סמנים שאבק הצליח לעבור את הפליטר.

 

בכל אופן הרכב ילקח מחר ע"י חברת הליסניג ואני מקווה שהם יפתרו את הבעיה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
יאללה - לבדיקה על מחשב דיאגנוסטיקה במוסך

יכול להיות חיישן למדה דפוק, יכול להיות גם שרק נדרש עדכון גרסת ה ECU/PCM...

 

נמרוד

 

הליסניג לקחו את הרכב אתמול והחליפו צינורית נשם :roll:

 

נקווה שהבעיה לא תחזור בחודש-חודשיים הקרובים.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...