Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיאט קורדובה דיזל SDI 2001.

בצער רב גיליתי היום שהממיר הקטליטי שלי מרעיש,

כלומר העליתי את האוטו על ליפט בגלל רעש של צילצול בזמן כיבוי הרכב.

ועכשיו אני יודע את הסיבה - הממיר פשוט נשבר.

חיצונית הוא שלם ואין עליו מכה או דפיקה, אבל כשנותנים לו מכה עם היד שומעים צילצולים.

 

ועכשיו אני חושב מה אני יכול לעשות:

 

1. כמה עולה ממיר חדש? האם יש מקורי ותחליפי?

2. חשבתי לרוקן את הממיר או להתקין דוד ריק - האם ברכב דיזל הדבר יגרור לבעיה במעבר טסט?

3. האם הסרת הממיר תגביר את הרעש של הרכב? (שגם ככה לא להיט בכלל!)

4. האם יש הבדלים כלשהם בין רכבי דיזל לרכבי בנזין בעניין הממיר והשלכת הסרתו?

 

ולסיום, אשמח גם לקבל המלצה על אגזוזן רציני באזור (לוד, רמלה, יהוד, או ת"א)

 

תודה!!

פורסם

1. לא יודע מה מחיר הממיר. יש מקורי ולא מקורי. מחיר ממיר לא מקורי למנוע בנזין - כ 1000 ש"ח .

2. כל עוד התקנות הנוכחיות לא השתנו, לא תיהיה בעייה לעבור טסט גם ללא ממיר.

בבדיקת עשן לדיזל לא בודקים הרכב העשן, בודקים רק את כמות העשן.

3. לדעתי לא יהיה שינוי ברעש.

4. השלכות יש. הרכב שלך יזהם קצת יותר . אם יש חיישן כלשהו של מערכת ניהול מנוע, שיושב אחרי הממיר ( או על הממיר ), כמובן שביטול הממיר יגרום לבעייות בתחום זה.

 

ההבדלים הם, שנכון להיום בארץ רכב דיזל עובר טסט ללא ממיר, ורכב בנזין לא.

 

אבל, וזה אבל גדול - באיחוד האירופאי ישנן תקנות זיהום אוויר למכונית דיזל, והן פועלות בערך משנת 99 או 2000.

לפי תקנות אלו נבדק הרכב העשן, הנפלט ממנוע דיזל, וכמות החלקיקים בו.

 

יבוא יום ויאמצו את התקנות האלו בארץ, וכמובן הן יהיה בתוקף רטרואקטיבית, כמו שעשו עם מכוניות בנזין, וכל מי שהסיר ממיר מרכב דיזל יאלץ להחזיר אותו.

 

אני יודע, למה לא מפעילים את התקנות האלו כבר עכשיו, אבל זה לא המקום לפתוח על זה דיון.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רק רציתי לכתוב, למען הבאים אחרי שיחפשו...

 

הייתי אצל מוסך רון השבוע בעקבות ההמלצות.

הממיר הוחלף בממיר תחליפי.

המחיר הכי נמוך שמצאתי והשירות היה באמת מצויין ומהיר.

×
×
  • תוכן חדש...