Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאסור שהנהג שהזכות שלו יאלץ להאט או לעצור בגלל הנהג המשתלב

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

 

אם אנחנו נתחיל לאיים על שוטרים בדיוק כמו שהם מאיימים עלינו - אז אולי אפשר יהיה לעשות משהו.

 

לדעתי אין צורך לאיים. וגם לא באיומים אפשר להשיג פה את דהבר הרצוי. איום ללא יכולת לא שרק שלא מרסן ולא מרתיע, אלא גם מדרבן.

 

הסיבה ברוב המקרים להתנשאות של שוטרים וזלזולם באזרחים נובעים מהרגשתם שמותר להם הכל, גם מה שלאחרים אסור. מין הרגשת עליונות כזו שבמקור צומחת מדעה שהם לא חייבים לתת דין וחשבון על מעשיהם.

 

אם הם ידעו שיש דין ויש דיין (וגם עונש אם מגיע!), אזי התנהגותם ויחס שלהם לזולת ישתנו מעצמם.

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי - "לאיים" לא במשמעות של לבוא לשוטר ולהגיד לו "אני אתלונן עליך" אלא במשמעות שהשוטר ירגיש שרובץ עליו איום אמיתי של תלונה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

 

ואני מבקש מאלו שמדקלמים את הדברים הללו (כמו מתנדבים במשא"ז, מורי נהיגה, בוחני רכב, ועוד...) לא להגיב. אני רוצה שרק ה"נהג הממוצע" יענה.

 

דני G.

 

אני לא יודע... אולי אני "ועוד"... :) אבל אנסה לנסח זאת לפי תפיסתי של משמעות הדבר ולפי יכולתי לנסח...

 

מתן זכות קדימה לכלי רכב אחר זה: לא להמשיך או לא להתחיל בנסיעה או תימרון, גם לעצור את רכבך לגמרי אם יש צורך בכך, אם רכבך עלול להוות הפרעה לכלי רכב אחר, שההפרעה הזו תגרום לו להאיט, לעצור או לסטות מנתיב נסיעתו או שתסכן אותו בהתנגשות עם רכבך. :?

 

מסורבל, אבל הרעיון ברור אני מניח. וגם כנראה לא פספסתי שום דבר. בטוח שזה לא מילה במילה מה שכתוב בחוק וזה נותן לדני עילה לתפוס אותי במילה. :p

 

אהה! כמעט פספסתי, כי זה היה מזמן מזמן. מורה הנהיגה שלי לא פעם אמר לי משפט פשוט, אך קליט:

זכות קדימה לא לוקחים. זכות קדימה נותנים ומקבלים!

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי - "לאיים" לא במשמעות של לבוא לשוטר ולהגיד לו "אני אתלונן עליך" אלא במשמעות שהשוטר ירגיש שרובץ עליו איום אמיתי של תלונה.

 

לא רק זה. הנוהל ששולט כמעט ללא עירעורין בביתי המשפט לתעבורה שמילת השוטר היא שקילה יותר מאשר מילתך במקרים של מלה-מול-מילה, הנוהל הזה פסול וחייב להיפסק! הנימוק כי השוטר הוא לא צד בעניין, אלא עד, זה נימוק מאוד מפוקפק. אולי במדינה אחרת זה עוד איכשהו עובד, בשוויץ למשל או במיקרונזיה... במדינה שלנו, מדינה של שנאת-חינם זה לא עובד. ברוב המקרים שנעצרתי בכבישים, לא שהיו לי הרבה, ביקורת מסמכים בלבד, היחס של שוטר אלי היה לפחות עויין וזה לא הבעת סמכות!

ואם כבר הפך כאן לנורמה שכל נהג אשם עד שיוכיח את חפותו, אז אולי משהו דפוק פה. ואולי הסיבה היא לא בהתנהגות השוטרים אלינו ולא ביחס שלנו אל השוטרים?

 

וכמו שדני G אומר: תחשבו על זה!! 8)

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

כבר לפני הרבה זמן חשבתי על מבצע כזה.

 

למען האמת חשבתי על שני מבצעים:

 

1- לתפוס את השוטרים בעברות תנועה בצילום!

2- לתפוס נהגי אוטובוסים בעברות תנועה.

 

 

אם יהיה אפשר לנצל את הכוח בצורה נכונה אז זה ישמש לטובתנו, אולי לא יעשו לאנשים הנ"ל משהו רציני, אבל זה יגרום להם להזהר ולשמור יותר על החוק ...

פורסם

בתכל'ס למרות שחלק יחשבו שזה מגוכך אבל בפורום פה יש הרבה אנשים עם מצלמות דיגיטליות וזה ה-מ-ו-ן כוח !!!

 

 

אם תנצלו את זה בצורה נכונה ועוד איך אפשר להגיע למצב ששוטרים יתחילו "לפחד" לעשות עבירות תנועה ואולי לשם שינוי יתחילו לנהוג כמו בני אדם במקום להתעלל במאזדות וברכבי ליסינג....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני כל יום רוצה לקחת מצלמה ולתעד איך ניידת ושוטרים עומדים בתחנת אוטובוסים מול מרכז חורב. האוטובוסים נאלצים להוריד נוסעים בנתיב הימני, כי לא יכולים להכנס לתחנה. כבר לא נזכיר שרכבים שחוצים את הצומת במטרה לפנות ימינה לדרך פרויד מסכנים גם את עצמם, גם את הנוסעים שיורדים מהאוטובוס, גם את השוטרים. נוצרת הפרעה לפניה ימינה והרכבים מאחורה חוסמים את הצומת שעמוסה ממילא. עד עכשיו לא הבנתי מה הם אוכפים שם והאם האכיפה של הדבר הזה מצדיקה סיכון חיי אדם ופגיעה קשה בעבירות הצומת.

 

נ.ב. קודם הם (אני תוהה אם אלה אותם שוטרים) עמדו אחרי הפניה ימינה. זה גם היה די דפוק, אבל ניחא: יש שם מקום לעצור רכבים בצד בלי להפריע לתנועה. שמעתי מאחד הכרמליסטים שעובד איתי שמישהו התלונן על הסגת גבול, כי הם ציוו לרכבים לעצור ולהיכנס לתוך חניה פרטית של מישהו :p ואז הם עברו לתחנת האוטובוסים...

אני אגיד לך מה הם אוכפים שם: כשהם עומדים בתחנת אוטובוס הם אוכפים חגורות בטיחות, את זה אני יודע מנסיון אחרי שעצרו חבר שלי שנסעתי איתו במושב האחורי, חגור; כשהם עומדים ממש בפניה ימינה לפרויד הם מחפשים את אלה שלא מאותתים בפניה.

 

ואותי הכי מרגיז, זה שהם לא עושים כלום עם הנהגים המעצבנים שנכנסים לצומת לא פנוי וחוסמים את כל הצומת ומפריעים לכולם. :mad:

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...