Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי כפיר,

ברשותי רנו אקספרס 1994 , מנוע בנזין .

בשבוע האחרון התחלתי לשמוע כמו תקתוקים מאיזור הימני הקדמי של הרכב תוך כדי נסיעה .

בהתחלה חשבתי כי מדובר בציריות. אתמול הלכתי למוסך והעלו את הרכב על ליפט.

בדקו את הצריות ואמרו שהן תקינות לחלוטין.

כמו כן בדקו באיזור הגיר והחליפו איזה חלק שנראה כמו משקפיים כאלה ליד הגיר . (אני לא ממש יודע מה זה.)

בנוסף זיהו כי הפין המחבר בין הגיר לציריה נפל ויש חופש שם .. אז שמו פין חדש. אך התקתוקים נמשכים.

בנוסף בדקו שמן גיר ... וטענו כי יש שמן והם לא יודעים מה הדפיקות האלה.

 

לאחר שקראתי עוד קצת בפורום על תופעות דומות קראתי כי אומרים לבדוק אם הדפיקות ממשיכות כאשר לוחצים על דוושת המצמד

והן ממשיכות. כמו כן הן ממשיכות אם אני בהילוך סרק. אבל תוך כדי נסיעה . (הייתי חייב לבדוק ...)

 

כמו כן אין דפיקות כאשר הרכב עומד. מה זה יכול היות ??

 

בתודה מראש,

כפיר.

פורסם

בדוק האם הנקישות מתגברות לפי מהירות המנוע או מהירות הרכב, כלומר אם אתה מחליף הילוך קצב התיקתוקים יורד.

כך תדע האם זה קשור למנוע או למערכת ההנעה עצמה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

לפי מהירות הרכב ... הנקישות הן רק כאשר הרכב בתנועה ... אם אני עומד או בניוטרל ולוחץ גז אין שום נקישות.

הרכב נוסע מצוין ... רק הנקישות האלה ... שאני מרגיש אותן גם ברצפת הרכב כזה לא יודע ממש איך להסביר מרגישים אותן.

פורסם

אתה יכול לנסות להעלות את צד ימין על ג"ק ולסובב אותו ידנית, אולי תוכל לשמוע את התיקתוק הזה (אם הוא לא מושפע ממשקל הרכב על הגלגל).

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

זה לא אותו הדבר כמו מה שהם עשו במוסך על הליפט ??? הם הרימו את הרכב וסובבו את הגלגלים פעם הימני ופעם השמאלי ...

ולא מצאו כלום. רכב באחרוי השמאלי החליפו מיסב ... אבל מעבר לזה לא מצאו בעיה ..

פורסם

את התקתוקים אתה שומע בסיבובים, או גם בקו ישר?

אם בסיבובים - אז בכל זאת ציריות.

אם בקו ישר - אז תתחיל מהדברים הפשוטים, תסע ממש לאט ושמישהו יסתכל מבחוץ וינסה לאתר את המקום שממנו יוצא הראש, אז יהיה יותר ברור, מה יכול להיות שם.

פורסם

אז ככה .. זה גם בקו ישר לא רק בסיבובים.

ולא ממש הבנתי את ענין התסע לאט ומאיפה יוצא הראש .

איזה ראש ???

 

בתודה,

מכפיר.

פורסם

שיט, יצאתי עילג.. חוסר תשומת לב.

התכוונתי לרעש, כמובן :)

ההחנה היא שיש איזשהו אזור שנוגע במשהו פעם בסיבוב גלגל, והוא נוגע רק כשהגלגל בעומס של המשקל. אם התקתוקים מופיעים גם במהירות איטית - מישהו מבחוץ יכול לאתר יותר טוב את מקור הרעש.

פורסם

לא יודע שווה לבדוק בעומס .... למרות שזה נשמע לי משהו מאיזור הגיר ...

תודה אבל .... אם למישהו יש עוד רעיונות אני אשמח לשמוע .

 

מכפיר.

פורסם

תודה על הרעיון אבל זה לא המקרה ... זה רעש כני של כמו דפיקה כזאת ... זה מהגלגל.

עוד רעיונות ...

 

בתודה,

כפיר.

פורסם

שווה לבדוק את הצמיגים. גם אותי הפתיעה מאוד הרעש מאבן שהייתה תקוע לי בגלגל.

אם הרכב שלך הוא ידני:

תגיע למהירות מסוימת ואז תכניס קלץ' אם קצב הדפיקות יורד פתאום אז זה מהגיר או המנוע. ואז לחץ על גז בזמן שאתה בניוטרל אם הקצב עולה עם הסל"ד אז כנראה הרעש מהמנוע.

אם בניוטרל כאשר הסל"ד נמוך והרכב נוסע במהירות יש את הרעש כנראה זה מהגלגלים או ציריות.

 

בברכה,

יגאל.

פורסם

טוב עדכון מהשטח ... הייתי כבר בשני מוסכים גם ביום שני וגם היום בבוקר ...

שניהם אומרים שהגרעש מכיוון הגיר ... כנראה איזה מיסב .

וש"לסחוב" איתו עד שילך ...

 

נשמע לכם התשובה הזאת ??? לא ניתן לשפץ או להחליף משהו פנימי ?? חייבים חדש ??? לפי מה ששמעתי שם דיברו על חדש משהו כמו 1500-2000 ש"ח לא כולל עבודה ... )

 

הרכב סוחב מצוין ונוסע מעולה .. (אחרי שכבר החלפתי כל דבר אפשרי ברכב חוץ מהגיר) .. האם עלי לשאול חוות דעת נוספת ??

 

כמו כן ההילוכים עוברים כמו חמאה ... (אני אחרי החלפת קלאץ' לפני 4 חודשים)

 

בתודה מראש,

כפיר.

פורסם

הבעיה המרכזית בדברים מסוג זה שהעבודה היא חלק ניכר מהעלות, גם אם בסופו של דבר אתה מחליף מיסב ב 50 שקלים, העבודה תצא לך איזה 1000 אם לא יותר.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

×
×
  • תוכן חדש...