Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל התוספות שעליהן יש תוספת מחיר בנפרד לכל אחת אלו תוספות שמורכבות ונעשות בארץ, למה עדיף לוותר עליהן?

 

לגבי הציפוי, אני לא יודע אם זה ציפוי טפלון רגיל (יתכן וכן) המוכר אמר שזה טוב לשנתיים (אין לי מושג אם זה נכון ולכמה זמן טוב ציפוי טפלון שנעשה במקום אחר).

 

בכל מקרה אני מבין גם שאף אחד לא נרתע כאן מהמחיר של האזעקה (שנראה לי מאוד גבוה).

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על ג'אנט 16 תוותר ומהר, הוא עושה מ-307 1.6 עגלה אמיתית, המנוע/גיר לא מצליח להזיז את האוטו הזה בכלל, מה עוד שהנוחות נפגעת באופן ניכר.

זה אמנם נראה מעולה, אבל פוגע באוטו בכל פרמטר אחר.

משענת האמצע זה דבר זוועתי שאח"כ לא מצליחים להיפטר ממנו כשזה זועק התקנה מקומית חאפרית.

ג'אנט 15 ממגנזיום אפשר למצוא בהרבה פחות מ-3000 ש"ח בשוק החופשי.

פורסם
בכל מקרה אני מבין גם שאף אחד לא נרתע כאן מהמחיר של האזעקה (שנראה לי מאוד גבוה).

 

המחיר של האעזקה והמגנזנזיום פשוט מוגזם!

פורסם
בכל מקרה אני מבין גם שאף אחד לא נרתע כאן מהמחיר של האזעקה (שנראה לי מאוד גבוה).

 

המחיר של האעזקה והמגנזנזיום פשוט מוגזם!

 

סתם שאני אדע, כמה עולה היום סט מגנזיום 15" חביב. SPL הבנתי שקנית לא מזמן אחד יפה, כמה כזה עולה?

לגבי האזעקה, היא יקרה אבל אולי עדיף לי להתקין את זה בחברה אם במקרה אח"כ יש בעיות כאלו או אחרות, כמה עולות היום אזעקות טובות? (אין לי שמץ של מושג באזעקות). והאם אתם לא חושבים שעדיף להתקין בחברה (שוב, אין לי שמץ של מושג על איכויות ההרכבה שלהם).

מישהו מכיר את החיישני רוורס שהם שמים? האם הם שווים משהו?

 

Z-MAN תודה על הטיפ בקשר למשענת, כנראה ואוותר עליה אם אתה אומר שהיא זוועה.

פורסם
כל התוספות שעליהן יש תוספת מחיר בנפרד לכל אחת אלו תוספות שמורכבות ונעשות בארץ, למה עדיף לוותר עליהן?

 

לגבי הציפוי, אני לא יודע אם זה ציפוי טפלון רגיל (יתכן וכן) המוכר אמר שזה טוב לשנתיים (אין לי מושג אם זה נכון ולכמה זמן טוב ציפוי טפלון שנעשה במקום אחר).

 

בכל מקרה אני מבין גם שאף אחד לא נרתע כאן מהמחיר של האזעקה (שנראה לי מאוד גבוה).

 

הסיבה העקרית לוותר על תוספות שנעשות בארץ היא שהן נעשות בארץ :)

וברצינות: משענת יד שהיבואן מתקין בארץ זה בד"כ אותה משענת מכוערת שניתן להסיג באוטו דיפו בחצי מחיר - והיא עדיין לא שווה את ההשקעה :(

לגבי חיישן רוורס שהיבואן מתקין - עוד פעם, ניתן להסיג בפחות (אולי עפילו הרבה פחות) אצל מתקיני מע' שמע - ומכוון שאתה צריך להכיר כמה מהם טוב מאוד גם איכות ההתקנה תהיה גבוהה בהרבה...

לגבי האזעקה - המחיר אכן גבוה, אך לדעתי עדיין שווה לשלם את התוספת הזאת רק כדי למנוע ווכוחים עם היבואן במידע ו(חס ושלום) תגלה בעיות חשמל/אלק' ברכב.

 

לגבי ציפוי טפלון - הייתי קופץ למכון שטיפה או לצבעי רכב ושואל שאלה תמימה :) לדעתי זה בדיוק אותו ציפוי (ווקס עושים פעם בשנתיים, לא? :))

 

P.

פורסם

אגב... תתכונן... ל 307 יש מחלה... רק לאחרונה גיליתי אותה אצל הפחח שלי...

הוא סיפר לי שכבר בהמון 307 יצא לו לראות שהריפוד של הגג נופל בגלל בעיה בדבק שמחזיק אותו... הוא לא הכי מתאים לאקלים בארץ!...

אבל מי יודע... טפו טפו טפו עברנו שנה... וזה עוד לא קרה!...

למרות שהיו לנו המוןןןןן בעיות עם האוטו...

התחיל מבעיות בגיר...

והמשיך בבעיות בגיר!

והמשיך בבעיה באיתותים ( לא חזרו )...

ולאחרונה ביקרנו בליטל... מאז טפו טפו טפו... שקט !

 

האא... לפני כמה ימים גילינו שהריפוד במושב ליד הנהג... נפל :? ...

 

אבל בגדול כנראה שנפלנו על אקזמפלר רע!...

 

 

 

LOL :lol:

"הגג נופל בגלל בעיה בדבק שמחזיק אותו... הוא לא הכי מתאים לאקלים בארץ!..."...

"אבל בגדול כנראה שנפלנו על אקזמפלר רע!..."....

 

:mm_tongu:

 

אני חושב שהגיע הזמן שתשלימו עם האיכות הקלוקלת של הרכב הזה - ויפה שעה קודם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בדגם הXR בעל גלגלי 16, המתלים מכיולים (לפי לובנסקי) להתנהגות "ספורטיבית" ובנוסף לצמיגים בחתך נמוך גורם לרכב להיות נוקשה. או שזה מה שאתה מחפש...

ריפוד הבז' לא ישאר הרבה זמן בצבע "בז' ".....

פורסם

איציק, תוסיף לי 100,000 ותחסוך ממני השלמה עם האיכות הקלוקלת של הרכב.

 

אין בXR מגנזיום, אפשר לקנות מהם אבל הגלגלים הם 15".

 

אתה מדבר על הריפוד בז' מניסיון או שפשוט נראה לך שהוא לא ישאר הרבה זמן בז'?

 

אורות רוורס אפשר להתקין גם אצל מתקין סטריאו, תכלס המחירים לצרכן לא רחוקים מהמחיר הזה ממה שאני יודע אפילו ללא התקנה, אני יכול להשיג אולי במחיר טוב יותר אבל האמת שאני כבר מעדיף את המתקינים של לובינסקי שמתקינים מאות כאלו ויהיו אחראים על זה מאשר מתקין שיגש לזה פעם ראשונה.

פורסם

סליחה, התבלבלתי, הכוונה לXT (או איך שקוראים לדגם עם גימור דמוי עץ).

 

כאשר הזמנו את ה307 בחרנו בצבע שמגיע עם גימור בז', בעל עסק לפוליש, טפלון וכדומה

הזהיר אותנו שמנסיונו הבז' נהיה שחור די מהר. והחלפנו את הצבע...

פורסם
סליחה, התבלבלתי, הכוונה לXT (או איך שקוראים לדגם עם גימור דמוי עץ).

 

כאשר הזמנו את ה307 בחרנו בצבע שמגיע עם גימור בז', בעל עסק לפוליש, טפלון וכדומה

הזהיר אותנו שמנסיונו הבז' נהיה שחור די מהר. והחלפנו את הצבע...

 

XT בא עם 15", XS בא עם 16".

תודה על האזהרה לגבי הבז' תכלס זה הגימור פנים היחידי ששקלתי בXT כי הוא היחידי שנראה טוב עם הגימור עץ.

אני מתחיל לחשוב על הגימור הפשוט שלקחתי ומקסימום לקנות מגנזיום אח"כ אלא אם כן המשפחה תתעקש איתי על הכריות אוויר. תודה לכם על העזרה ואם למישהו יש עוד משהו להוסיף הוא כמובן מוזמן :)

פורסם
איציק, תוסיף לי 100,000 ותחסוך ממני השלמה עם האיכות הקלוקלת של הרכב.

 

אין בXR מגנזיום, אפשר לקנות מהם אבל הגלגלים הם 15".

 

אתה מדבר על הריפוד בז' מניסיון או שפשוט נראה לך שהוא לא ישאר הרבה זמן בז'?

 

אורות רוורס אפשר להתקין גם אצל מתקין סטריאו, תכלס המחירים לצרכן לא רחוקים מהמחיר הזה ממה שאני יודע אפילו ללא התקנה, אני יכול להשיג אולי במחיר טוב יותר אבל האמת שאני כבר מעדיף את המתקינים של לובינסקי שמתקינים מאות כאלו ויהיו אחראים על זה מאשר מתקין שיגש לזה פעם ראשונה.

 

לא צריך עוד 100,000 בשביל למצוא משהו טוב יותר. ה 307 היא לא "מציאה" כל כך גדולה, זו לא שהמכונית הזו שווה 250,000 ש"ח והיא נמכרת במחיר זנות של 120,000 שח וככה שוברת את כל המתחרות.

 

במחיר הזה הייתי לוקח, ללא ספק, פוקוס.

אז אולי המושבים בה פחות טובים, אבל האוטו נותן תמורה טובה יותר (בעיקר נוחות והתנהגות), היבואן עדיף והסחירות צפויה להיות מצויינת.

אז היא קצת פחות מפוארת - נכון, אבל עם התוספות הנכונות (ג'אנטים יפים וכד') אפשר לתת לה "לוק" נהדר - מבלי להתפשר על האיכות הקלוקלת של ה 307 ושלל התקלות.

 

למה שלא תקנה 307 משומשת ? בעיתון (ועל הכבישים, עם שלט למכירה) יש מספיק... תחסוך לעצמך הרבה כסף (ירידת ערך) ולמישהו אחר עוגמת נפש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא יודע ספציפית ל-307 (וכנראה שגם בעל מכון השטיפה לא), אבל ריפוד בצבע בז' יכול להשמר יפה מאוד לאורך שנים.

 

לי יש אלקנטרה בהירה מאוד (יותר אוף-וויט מבז') באוטו בן 10 והיא נשמרה יפה מאוד, למרות שלבעלים הקודם שהחזיק באוטו 7 שנים היו ילדים קטנים. גם מה שמתלכלך (משענת היד, למשל) ניתן לניקוי בקלות ע"י ספריי לניקוי ריפודים.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

איציק, כתבתי פה הודעה ארוכה, בסוף מחקתי הכל בשל העבודה הפשוטה שאת השיקולים אם לקנות או לא כבר עשיתי. זה הרכב שאני קונה, לא ביקשתי בשרשור הזה ייעוץ אם לקנות אותו או לא (כבר היה לי פה שרשור כזה), סך הכל ייעוץ על רמות אבזור.

 

אתה לא אוהב אותו אין לי בעיה עם זה אבל אני כן. ברור לי שאתה כותב את דברייך כי אתה רוצה לעזור אבל כמו שאמרתי אני את ההחלטה שלי כבר קיבלתי ולא לאחר יום.

 

במחירים האלו אי אפשר לקבל את הכל (בגלל זה אמרתי עוד 100K) ובמחיר הזה לי הרכב הזה נותן את התמורה הגבוהה ביותר.

פורסם
לא יודע ספציפית ל-307 (וכנראה שגם בעל מכון השטיפה לא), אבל ריפוד בצבע בז' יכול להשמר יפה מאוד לאורך שנים.

 

לי יש אלקנטרה בהירה מאוד (יותר אוף-וויט מבז') באוטו בן 10 והיא נשמרה יפה מאוד, למרות שלבעלים הקודם שהחזיק באוטו 7 שנים היו ילדים קטנים. גם מה שמתלכלך (משענת היד, למשל) ניתן לניקוי בקלות ע"י ספריי לניקוי ריפודים.

 

שי

לא אמרתי שלא ניתן לניקוי....

אבל צריך לנקות לעיתים תכופות יותר מאשר ריפוד כהה.

פורסם

טוב כנראה ונפלה ההחלטה על הגרסה המאובזרת יותר, אני כבר השתכנעתי על הפחות אבל האמא לוחצת על כריות אויר.

אני כרגע נוטה לכיוון הבז', אני אברר בסוכנות איפה אפשר לראות אותו.

 

את כל האביזרים שמרכיבים בארץ אני מבטל אחרי שהבנתי שבעצם אני יכול להביא את כולם במחיר טוב יותר וגם לפקח על ההתקנה.

 

תודה לכל מי שעזר! :D


×
×
  • תוכן חדש...