Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב כנראה ונפלה ההחלטה על הגרסה המאובזרת יותר, אני כבר השתכנעתי על הפחות אבל האמא לוחצת על כריות אויר.

אני כרגע נוטה לכיוון הבז', אני אברר בסוכנות איפה אפשר לראות אותו.

 

את כל האביזרים שמרכיבים בארץ אני מבטל אחרי שהבנתי שבעצם אני יכול להביא את כולם במחיר טוב יותר וגם לפקח על ההתקנה.

 

תודה לכל מי שעזר! :D

 

תתחדש! ותהנה.

 

נשמח לשמוע רשמים על הרכב אחרי שתקבל אותו.

 

גיא.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר הוחלט על 307 ועוד אוטמטית אז במקום קישקושציה אינסופית על תוספות הייתי עושה מאמץ וסוגר על 307 עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

ככה בקצרה !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אם כבר הוחלט על 307 ועוד אוטמטית אז במקום קישקושציה אינסופית על תוספות הייתי עושה מאמץ וסוגר על 307 עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

ככה בקצרה !

 

אתה צודק במאה אחוז :!:

הרי בינינו אם כבר מוסיפים עוד 12K למה לא להוסיף עוד 22K.

 

כמה טוב שבאת ככה ובקצרה ונתת עצה שתשים סוף להתלבטויות.

אני אשלח לך את פרטי חשבון הבנק שלי בה"פ כדי שתוכל להעביר לי את ההפרש.

פורסם
אם כבר הוחלט על 307 ועוד אוטמטית אז במקום קישקושציה אינסופית על תוספות הייתי עושה מאמץ וסוגר על 307 עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

ככה בקצרה !

 

אתה צודק במאה אחוז :!:

הרי בינינו אם כבר מוסיפים עוד 12K למה לא להוסיף עוד 22K.

 

כמה טוב שבאת ככה ובקצרה ונתת עצה שתשים סוף להתלבטויות.

אני אשלח לך את פרטי חשבון הבנק שלי בה"פ כדי שתוכל להעביר לי את ההפרש.

 

חחחחחחחחחחחחח :roflmao::hihi::twisted::D:roflmao:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אם כבר הוחלט על 307 ועוד אוטמטית אז במקום קישקושציה אינסופית על תוספות הייתי עושה מאמץ וסוגר על 307 עם מנוע 2000 סמ"ק.

 

ככה בקצרה !

 

אתה צודק במאה אחוז :!:

הרי בינינו אם כבר מוסיפים עוד 12K למה לא להוסיף עוד 22K.

 

כמה טוב שבאת ככה ובקצרה ונתת עצה שתשים סוף להתלבטויות.

אני אשלח לך את פרטי חשבון הבנק שלי בה"פ כדי שתוכל להעביר לי את ההפרש.

 

 

עדיין נראה תמוה - אתה הרי סגור על ה 307, נכון ?

אז ההצעה הטובה ביותר שתוכל לקבל לגביה נוגעת למנוע (כי תפקוד ה 1.6 עם האוטומט אינו מצטיין)

מלבד זאת, מהודעתך המקורית ניתן להתרשם שטריטוריית ה125-130אלפי ש"ח היא משהו אפשרי עבורך...

כמה עולה 307 2000 אוטומאטית ? לא ציינת מה הלימיט שלך...

האמן לי המלצתי היא רק מתוך כוונה טובה...אם זה לא מסתדר עם התקציב - מצטער !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא ברור לי איך אתה יכול להמליץ לקנות רכב רכב כשאתה אפילו לא יודע כמה הוא עולה.

 

ה2.0 עולה 136 (תוסיף עוד 2000 על צבע מטאלי ואחריות נוספת לשנתיים גם פה וגם באחרות) ה1.6 הרגילה 115 והמאובזרת שעליה שקלתי אם למתוח את התקציב או לא 126.

 

לא ביקשתי כאן ייעוץ בקניית רכב, כפי שציינתי בת'רד הזה, כבר קיבלתי את הייעוץ.

פורסם

פייי, השבוע ראיתי 307 עם כל התוספות של הפלסטיקים, משהו סוף הדרך.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

פשוט מאוד, ציינת בהודעה המקורית מחיר שהוא קצת מעל 130, לפי נטקאר דגם ה 2000 זה 134-135 ולי ההפרש הזה לא נראה קריטי.

 

אבל, מכיוון שיש לך דרישות מינימום מבחינת תוספות, ההפרש באמת מעבר לזניח.

 

אז מצטער על אי ההבנה.

 

ובאמת תהנה !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טוב shayy אומנם לא העביר לי לחשבון את הכסף אבל בכל זאת שמעתי בעצתו (לא היה בגללו אבל למה לא לתת לו את הקרדיט בכל זאת) והלכתי על ה2.0 XS עם הגימור אלומיניום מבפנים, צבע אפור אלומיניום מבחוץ, ג'אנטים 16", פגושים ומראות בצבע הרכב וכו'.

 

המוכר היה מופתע מהקפיצה מה 1.6 הכי פשוטה ל2.0 5 דלתות הכי מאובזרת אבל פשוט אחרי שראיתי שההפרש בין ה1.6 המאובזרת ל2.0 המאובזרת הוא אכן קטן, אמרתי לעצמי לתת פוש קטן ולהיות שלם עם עצמי כי אחרי הכל הרכב יהיה אצלי עוד כמה שנים.

 

תודה לכל העוזרים ובעיקר לגיא ששגעתי אותו המון בה"פ :D

פורסם
טוב shayy אומנם לא העביר לי לחשבון את הכסף אבל בכל זאת שמעתי בעצתו (לא היה בגללו אבל למה לא לתת לו את הקרדיט בכל זאת) והלכתי על ה2.0 XS עם הגימור אלומיניום מבפנים, צבע אפור אלומיניום מבחוץ, ג'אנטים 16", פגושים ומראות בצבע הרכב וכו'.

 

המוכר היה מופתע מהקפיצה מה 1.6 הכי פשוטה ל2.0 5 דלתות הכי מאובזרת אבל פשוט אחרי שראיתי שההפרש בין ה1.6 המאובזרת ל2.0 המאובזרת הוא אכן קטן, אמרתי לעצמי לתת פוש קטן ולהיות שלם עם עצמי כי אחרי הכל הרכב יהיה אצלי עוד כמה שנים.

 

תודה לכל העוזרים ובעיקר לגיא ששגעתי אותו המון בה"פ :D

 

תיהנה מהאוטו ... :smilecol:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אם החלטת על 307, אז רק 2000 !

גם אם הקרדיט לא מגיע לי (לדבריך...)...אפשר ללמוד מכך, שלפני שעונים בציניות ל"חייזר לא מזוהה" (=אני) כאילו הוא נחת מהירח, שווה להקדיש מחשבה למי שמציג גישה שונה מכל מה שנכתב כאן.

 

הרי סופו של דבר, לטענתך ההפרש הכספי בין האלטרנטיבות לא כל כך גדול ואכן מצדיק - את טענתי הראשונית.

 

יאללה, אז ברוח טובה ובפירגון אמיתי - תהנה !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אם החלטת על 307, אז רק 2000 !

גם אם הקרדיט לא מגיע לי (לדבריך...)...אפשר ללמוד מכך, שלפני שעונים בציניות ל"חייזר לא מזוהה" (=אני) כאילו הוא נחת מהירח, שווה להקדיש מחשבה למי שמציג גישה שונה מכל מה שנכתב כאן.

 

הרי סופו של דבר, לטענתך ההפרש הכספי בין האלטרנטיבות לא כל כך גדול ואכן מצדיק - את טענתי הראשונית.

 

יאללה, אז ברוח טובה ובפירגון אמיתי - תהנה !

 

תראה ההפרש הוא לא קטן אני סתם מנסה לנחם את עצמי שהוא קטן :wink: מן הסתם ששקלתי את זה פעמים רבות (עוד לפני שכתבת את הודעתך), קרו כמה דברים שהובילו אותי להחלטה הזו.

עדיין התגובה הייתה במקומה, במקרה נפלת על מישהו שבסופו של דבר מצא את התקציב לכך אבל יש הרבה יותר 1.6 על הכביש מאשר 2.0 ולא כי אנשים היו טיפשים ולא השקיעו עוד קצת (קצת לטענתך).

 

 

בכל מקרה תודה על הברכות :D

פורסם
אם החלטת על 307, אז רק 2000 !

גם אם הקרדיט לא מגיע לי (לדבריך...)...אפשר ללמוד מכך, שלפני שעונים בציניות ל"חייזר לא מזוהה" (=אני) כאילו הוא נחת מהירח, שווה להקדיש מחשבה למי שמציג גישה שונה מכל מה שנכתב כאן.

 

הרי סופו של דבר, לטענתך ההפרש הכספי בין האלטרנטיבות לא כל כך גדול ואכן מצדיק - את טענתי הראשונית.

 

יאללה, אז ברוח טובה ובפירגון אמיתי - תהנה !

 

תראה ההפרש הוא לא קטן אני סתם מנסה לנחם את עצמי שהוא קטן :wink: מן הסתם ששקלתי את זה פעמים רבות (עוד לפני שכתבת את הודעתך), קרו כמה דברים שהובילו אותי להחלטה הזו.

עדיין התגובה הייתה במקומה, במקרה נפלת על מישהו שבסופו של דבר מצא את התקציב לכך אבל יש הרבה יותר 1.6 על הכביש מאשר 2.0 ולא כי אנשים היו טיפשים ולא השקיעו עוד קצת (קצת לטענתך).

 

 

בכל מקרה תודה על הברכות :D

 

אגב, לדעתי יש לך טעות.

הסיבה שיש יותר 1.6 מ 2.0 היא לא מה שמשתמע מרוח דבריך אלא דווקא עיניין של מודעות/תרבות, כי אנשים חסרי ערכים אלו (מודעות) במחיר של ה 2.0 ירכשו משהו יותר "גדול"/"ארוך"...זאת הסיבה.

 

לך כנראה יש קצת יותר מודעות ולכן השקעת את מה שנדרש בעוד ביצועים...אחרים היו משקיעים בעוד משקל.

 

יאללה, אז בכיף, נפגש בסיבוב...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...