Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אוהב את החברה הזו מתוך הכירות שלי עם החברה אני לא מבין

מדוע החברה מוכרת את המוצרים שלה במחירים גבוהים שהם לא שווים בכלל ואין להם איכות בכלל

אני ממליץ על מורל לא איכותיים

[/url]Blaupunkt

פורסם

אישית, אחרי ששמעתי לא פעם את הטמפו הייתי נשאר עם הפולס הישן והטוב.

הטמפו נשמע לי כמו גירסה יותר עדינה של הפולס..

זאת דעתי.

פורסם

לדעתי, לפי מה שראיתי בין הדוטק לדוטק אוביישן הוא שאולי ההבדל הוא בקרוסים, והטויטרים שונים. המידים אותם מידים, רק שבאוביישן לא רואים את המגנט ובדוטק הרגילים כן רואים. הטויטרים של האוביישן יותר חדשים כביכול MT12 במקום ה-MT11 שהיו. את הטמפו לא ראיתי מקרוב, אבל אני מאמין שהמידים זהים לפולס, אולי השוני בקרוסים, ואולי גם בטויטרים. ההבדלים בשמיעה? לא כאלה גדולים, אם בכלל (משמיעה).

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני לא אוהב את החברה הזו מתוך הכירות שלי עם החברה אני לא מבין

מדוע החברה מוכרת את המוצרים שלה במחירים גבוהים שהם לא שווים בכלל ואין להם איכות בכלל

אני ממליץ על מורל לא איכותיים

Blaupunkt

 

למה מי אתה בכלל שתקבע עובדות מטומטמות כאלה? שופט תחרויות SQ?

רק נרשמת לפורום וכבר אנרגיות שליליות? :twisted:

נראה לי ששמעת בכל החיים שלך רק טמפו ופולס על מגבר R&Y .

פורסם

מורל לא חברה טובה?

 

סבבה, אתה תמשיך לקנות קומפוננטים של בלאופונקט:) תהנה.

 

ההבדל בין הפולס לטמפו עד כמה שאני יודע מתבטא בטוויטרים.

לא שמעתי את הטמפו, אבל יש לי את הפולס והם נשמעים טוב מאוד, לפי דעתי גם יותר טוב מהדוטקים ששמעתי עד היום.

 

אבל, אני חושב שאני אקנה לי איזה בלאופונקט ומגבר של קיקר, עדיף על מורל.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אז מה אתם אומרים שווה את ה 130 שקל ההפרש ביניהם?

בכללי!

(אני יודע שזה לא הרבה כסף,בשבילי זה טיפה הרבה כי אני רוצה לקנות עוד דברים )

Scan Speak

פורסם
אני לא אוהב את החברה הזו מתוך הכירות שלי עם החברה זכותך לא לאהוב את מורל. אני לא מבין

מדוע החברה מוכרת את המוצרים שלה במחירים גבוהים שהם לא שווים בכלל ואין להם איכות בכלל פה כבר הגזמת מאוד!!! כפי שכבר כתבתי קודם, זה שאתה לא אוהב את מורל - זאת זכותך. אבל מכאן ועד לקבוע מסקנות כפי שקבעת - המרחק הוא גדול מאוד. אני מזמין אותך לשמוע אצלי ברכב מורל, אולי תשנה את דעתך.

אני ממליץ על מורל לא איכותיים

Blaupunkt

 

התשובות באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

המורל פולס די דומים לדוטק.

המורל טמפו יש להם צליל שונה לגמרי מהפולס הם חמים יותר ורכים יותר.

 

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם
מה ההבדלים בין טמפו לפולס ? גבוהים קטנים ,מורגשים ,וכו'

שווים את ההפרש במחירים שלהם?

תודה

 

לי יש את הטמפו ולאחי יש את הפולס, בשני המקרים הם מנגנים לחלל הדלת. אצלי טמפו על בניה בפונטו דור 1, אצלו הפולס במיקום המקורי על פונטו ספייס.

 

הבדלים:

1. המידוופר של הטמפו נשמע הרבה יותר רך, ו"יורד" הרבה יותר נמוך (רך יותר). ייתכן ויש השפעה למבנה הדלת או לבניה על הצליל. אולי יום אחד נחליף רמקולים בכדי לעמוד על ההבדלים בצורה טובה יותר.

2. הטויטרים זהים! - משיחה עם אנשי מורל (ביום שרכשתי) הובהר לי חד משמעית שהטוויטרים זהים.

3. המגנט בטמפו קטן משמעותית מזה של הפולס.

4. הקרוסים נראים זהים פרט להדפסה השונה עליהם (מעניין מהם תדרי החיתוך בקרוסים, ייתכן ויש הבדל)

 

מנסיוננו אנו, גם אני וגם אחי מעדיפים את הטמפו.

 

אגב, מה ההפרש?

 

בברכה,

 

רענן.

 

*** אחי ענה דקה וחצי לפני *** אגב שחר, הפולס 6 דומים לדוטק 5 ורבע מבחינת אופיו של המידוופר, חשוב לציין.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

הכוונה שהמידים של הפולס יותר בועטים (מוציאים באס) ואילו המידים של הטמפו יותר יורדים נמוך ופחות בועטים. יש מבין?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הכוונה שהמידים של הפולס יותר בועטים (מוציאים באס) ואילו המידים של הטמפו יותר יורדים נמוך ופחות בועטים. יש מבין?

 

גיא.

 

 

:inlove: :inlove: :inlove:

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...