Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

The Sweetest's Thing ! כלבה חמודה בפוזות :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

מכיוון שראיתי שאתם די מתעניינים בתחביבי (צילום) והתפוקה , אמשיך להציק לכם :twisted:

 

פקינזית של השכנים עברה המלטה , מי אם לא אני יגנוב לשכנה החביבה את הגורים כדיי לצלם אותם?!

 

למתעניינים :

 

גוף - Nikon D200

 

עדשות - Nikkor 17-55 2.8 , Nikkor 60 2.8

 

פלאשים - SB-800 X2 + SB-600

 

 

ועתה לתמונות :)

 

23045925.jpg

 

 

34695314.jpg

 

 

77618880.jpg

 

 

34237881.jpg

 

 

78395447.jpg

 

 

 

מקווה שנהניתם!

 

שחר.

שחר.

פורסם

תמונות יפות.

 

אבל. אתה צריך לעבוד טיפה על העומק של הפריים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תמונות יפות.

 

אבל. אתה צריך לעבוד טיפה על העומק של הפריים.

 

 

כל צלם והעדפותיו.

 

אני אישית חובב של עומק שדה רדוד (רקע מטושטש יותר) וכמובן שהכל בפרופורציות.

שחר.

פורסם

טוב אני אביע את דעתי

התמונה הראשונה מצויינת , אחריה כול השאר חוץ מהתמונה עם הנעל והתמונה הירוקה , הן פשוט חזרה על אותו דבר כך שברץף הן אינן מביעות שום דבר שמוסיף (אולי משעממות)

חוץ מזה בתמונות של גורים וילדים צריך משהו שהם משחקים איתו , זה נותן הרבה יותר "סיפור" לתמונה וקל לנו יותר להתחבר אליה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תמונות נהדרות! במיוחד שתי האחרונות, עם הפרטים בעין והסלסלה הירוקה.

אני מחובבי עומק השדה הרדוד, שכמעט לא קיים "הודות" למהפכת עדשות הזום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני מחובבי עומק השדה הרדוד, שכמעט לא קיים "הודות" למהפכת עדשות הזום.

 

אין ממש קשר ישיר לעדשות זום ולעומק שדה.

 

ישנן גם עדשות זום בעלות מפתח צמצם 2.8 קבוע (בדיוק כמו ה17-55 שאיתה צילמתי) ,

לעומת זאת ישנן עדשות קבועות בעלות מפתחים של 1.4 , 1.8 וכו' אשר נותנות עומק שדה רדוד יותר.

וכן גם היום משתמשים בהם (מאז ומתמיד בעצם) הן האיכותיות ביותר.

 

אבל להגיד שהיום אין עומק שדה רדוד זה די הזוי :)

 

 

 

תודה לכולם על התגובות!

שחר.

פורסם

עוד עצה קטנה, תעבוד גם על האנגלית

 

The sweetest thing - הדבר הכי חמוד.

The sweetest's thing - הדבר של הכי חמוד (אני מניח שלא לזה התכוונת, כי בביטוי הזה אשתי כבר משתמשת :wink: ).

×
×
  • תוכן חדש...