Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום התקיים מפגש ראשון למועדון אופל, (עדיין מועדון קטן, מקווים שיגדל בעתיד).

היה מפגש מצוין, אחלה חבר'ה, אחלה נוכחות. היה שווה כל רגע.

הנה מספר תמונות מאתמול, 23.3.07, אצטדיון רמת גן.

 

 

dsc00647ss1.jpg

 

dsc00648pv4.jpg

 

dsc00649aa5.jpg

 

dsc00650vs3.jpg

 

dsc00651pr4.jpg

 

dsc00652hy3.jpg

 

dsc00653at0.jpg

 

dsc00654dr4.jpg

 

dsc00655rd9.jpg

 

dsc00656uk7.jpg

 

dsc00657qi2.jpg

 

dsc00658jz7.jpg

 

dsc00659ns1.jpg

 

dsc00660kc2.jpg

 

dsc00661zy3.jpg

 

dsc00663ew8.jpg

 

dsc00664lz1.jpg

 

dsc00665jn3.jpg

 

dsc00667ls7.jpg

 

dsc00668ns3.jpg

 

dsc00669ut7.jpg

 

dsc00670jj5.jpg

 

dsc00671hb0.jpg

 

dsc00672de2.jpg

 

dsc00673io7.jpg

 

dsc00674lc7.jpg

 

dsc00675qn0.jpg

 

dsc00676tq7.jpg

 

dsc00677mj6.jpg

 

dsc00678zv6.jpg

 

dsc00679yq4.jpg

 

dsc00680xt6.jpg

 

dsc00681ne9.jpg

 

dsc00682hi1.jpg

 

קרדיט גדול לדניאל על הצילום, ולמשה על אירוח המועדון.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש בקרית גת בשכונה של דוד שלי טיגרה כסופה שנראית כמו זאת שליד הקליברה.

יש מצב שזאת אותה אחת?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כל הכבוד על ההתכנסות :)

היוזמה ברוכה, והמון מזל טוב על המפגש.

חסרו לי כמה מיתולוגיות [איך מפגש אופל בלי מנטה? ומה עם קאדט? או איזה אסקונה קלאסית?] ולפי כמות הטיגרות ציפיתי שיהיו יותר בנות במפגש :lol:

בכל מקרה, יפה מאוד, עלו והצליחו. [ומילה קטנה לבעל הקליברה - זו מכונית מיוחדת מספיק גם במקור, אין צורך בניפוחים-בשקל כדי להפוך אותה ליפה יותר]

 

 

 

רון.

-אני מקווה שאף אחד לא ייפגע לי מההערה על הטיגרות, הכל בהומור חברים-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

איפה הייתי שכל זה קרה :)

אבל במחשבה שניה גם אם הייתי בא, כל המכוניות הללו נראות כמו פרארי מול הקורסה שלי שתיהיה בריאה.

 

אחלה יוזמה, מי יודע אולי גם אני יראה את פניי בשלב מסוים :-D

 

כל הכבוד,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

יוזמה יפה, שיהיה בהצלחה עם המועדון.

אני יודע שקיימים בפורום כמה חובבי אופל נוספים , עם אופל קלאסיות - כדאי ליידע אותם על המועדון.

 

נ.ב. אני לא רוצה לפגוע, אבל הקורסה הסגולה פשוט נראית, ערסית, מזעזעת, מבחילה זוועתית וכאילו עוצבה בשטחים...

ואני עדין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נ.ב. אני לא רוצה לפגוע, אבל הקורסה הסגולה פשוט נראית, ערסית, מזעזעת, מבחילה זוועתית וכאילו עוצבה בשטחים...

ואני עדין.

לא יודע מה איתך, אבל לדעתי היא נראת דווקא סבבה, ומבלי להתייחס לאימרות של ערסים וכו'.

השיפור של המכונית הסגולה מאוד מזכירה שיפורים של חו"ל במובן החיובי וזה די משמח שיש כאלה בארץ.

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם

הכורסה הסגולה נראית ממש טוב מאחורה, אפילו ברמה של חו"ל הייתי אומר, אבל ברגע שראיתי את ההמשך שלה:|

אבל כל אחד וטעמו, ואני מאוד מעריך אנשים שמשקיעים במכוניות שלהם ולא משנה איך הם נראות לאחרים.

פורסם
יוזמה יפה, שיהיה בהצלחה עם המועדון.

אני יודע שקיימים בפורום כמה חובבי אופל נוספים , עם אופל קלאסיות - כדאי ליידע אותם על המועדון.

 

 

מי אמר אופל קלאסיות ?? :)

 

כל הכבוד על היוזמה !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
:lol:

בכל מקרה, יפה מאוד, עלו והצליחו. [ומילה קטנה לבעל הקליברה - זו מכונית מיוחדת מספיק גם במקור, אין צורך בניפוחים-בשקל כדי להפוך אותה ליפה יותר]

 

אכן יש אחת אדומה בנצרת ולדעתי המראה המקורי שלה יותר טוב מהניפוחים שנעשו בקליברה השחורה הזו , אך עדיין על טעם וריח :)

 

כל הכבוד על היוזמה ועל הנוכחות

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller


×
×
  • תוכן חדש...