Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלומר מL ל2 ומ2 לD.

 

כבר הרבה זמן יש לי את האוטו ופשוט אני משלב לD ונוסע , כמעט אף פעם לא השתמשתי בL ו2 ועכשיו אני מבין שהם יכולים להיות די מועילים :)

האם אפשר להעלות נגיד מ2 לD?

 

 

אגב, סתם למי שלא ניסה:

L- שומך על הילוך נמוך, בזמן הרפיה מהגז האוטו נבלם ויורד במהירת לכיוון ה0, מתאים לפקקים

2- מתחיל בהילוך שני , מעלה ציק צאק את הטורים ונותן פצצה של תאוצה.

D- שלב וסע 8)

 

כל אלה הכוונה משילוב לניוטרל לאחד ההילוכים..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב, סתם למי שלא ניסה:

L- שומך על הילוך נמוך, בזמן הרפיה מהגז האוטו נבלם ויורד במהירת לכיוון ה0, מתאים לפקקים

2- מתחיל בהילוך שני , מעלה ציק צאק את הטורים ונותן פצצה של תאוצה.

D- שלב וסע 8)

L - שומר על הילוך נמוך כדי להשתמש בבלימות מנוע בירידות.

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

D - ההילוך המתאים והשימושי ביותר למי שקנה אוטו שאינו מיועד לרייסים.

פורסם
אגב, סתם למי שלא ניסה:

L- שומך על הילוך נמוך, בזמן הרפיה מהגז האוטו נבלם ויורד במהירת לכיוון ה0, מתאים לפקקים

2- מתחיל בהילוך שני , מעלה ציק צאק את הטורים ונותן פצצה של תאוצה.

D- שלב וסע 8)

 

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.

.

כמה שלג יש לנו כבר בארץ? אני יודע שזה היעוד המקורי של זה אבל אפשר למצוא לזה שימושים אחרים 8)

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

פורסם

בכל הממסרות שאני מכיר ההילוכים מתחילים בראשון ונגמרים:

L או 1-הילוך ראשון

2- הילוך שני

D הילוךשלישי (כמו בסנבירד ) רביעי כמו ב 405 או חמישי

 

בדכ הילוך נמוך מתאים לבלימה בשטח הררי או כשצריך כח (נניח עם גרור עמוס)

לשחק עם 1 2 בפקקים- סתם נזק! אפשרי (כבר ראיתי נהגים ששמו רוורס ברמזור)

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

אתה צודק במאה אחוז!

 

אם אני לא טועה זה כתפותר שרשום בו S ו W .

 

אבל לפעמים יש גם S ו E שזה ECONOMY שזה חסכון ו-S ספורט.

בכל מקרה התשובה נכונה לגבי מרצדס ולוולוו.

לא נתקלתי ב-2 לשלג.

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

למיטב ידיעתי, במכוניות בהן הכפתור לא קיים, קיימות חלופות שונות על מנת להתחיל בהילוך שני. במאזדה זה שילוב ל2 ולחיצה על הולד, בפוקוס זה שילוב ל2 (מנסיון) ועוד ועוד...

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

למיטב ידיעתי, במכוניות בהן הכפתור לא קיים, קיימות חלופות שונות על מנת להתחיל בהילוך שני. במאזדה זה שילוב ל2 ולחיצה על הולד, בפוקוס זה שילוב ל2 (מנסיון) ועוד ועוד...

 

HOLD הוא כפתור לנעילת הילוך, בדומה לכפתור שלג (רק שHOLD יכול לנעול בכל הילוך וכפתור שלג רק בהילוך שני).

בכל מקרה, מלכתחילה סייגתי את התשובה שלי משום שיש 101 סוגי תיבות ועוד 101 סוגי תוכנות שכל יצרן בוחר, כך שהקומבינציות השונות של אלקטרוניקה הן "בלתי נגמרות".

פורסם

הולד גם מוריד הילוך מניסיון שלי, אם נוסעים על הילוך 4 ולוחצים אז הרכב פשוט מוריד הילוך ל 3 (גם בפוקוס יש כפתור דומה וניסיתי אותו ואכן ההילוך ירד)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

למיטב ידיעתי, במכוניות בהן הכפתור לא קיים, קיימות חלופות שונות על מנת להתחיל בהילוך שני. במאזדה זה שילוב ל2 ולחיצה על הולד, בפוקוס זה שילוב ל2 (מנסיון) ועוד ועוד...

 

HOLD הוא כפתור לנעילת הילוך, בדומה לכפתור שלג (רק שHOLD יכול לנעול בכל הילוך וכפתור שלג רק בהילוך שני).

בכל מקרה, מלכתחילה סייגתי את התשובה שלי משום שיש 101 סוגי תיבות ועוד 101 סוגי תוכנות שכל יצרן בוחר, כך שהקומבינציות השונות של אלקטרוניקה הן "בלתי נגמרות".

 

בדוק שוב לגבי ההולד. הוא לא רק נועל הילוך. ההולד במאזדה יוצר שילובים שונים ומשונים של אופציות בתיבה. הילוך 1+2 בלבד, הילוך 1 בלבד, הילוך 2 בלבד, הילוך 1-3, ועוד ועוד....

 

הולד גם מוריד הילוך מניסיון שלי, אם נוסעים על הילוך 4 ולוחצים אז הרכב פשוט מוריד הילוך ל 3 (גם בפוקוס יש כפתור דומה וניסיתי אותו ואכן ההילוך ירד)

 

הכפתור שבפורד מבטל את ההילוך האחרון, במצב דרייב במאזדה כפתור ההולד עושה אותו דבר, אך במצבים שונים הוא פועל אחרת.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

למיטב ידיעתי, במכוניות בהן הכפתור לא קיים, קיימות חלופות שונות על מנת להתחיל בהילוך שני. במאזדה זה שילוב ל2 ולחיצה על הולד, בפוקוס זה שילוב ל2 (מנסיון) ועוד ועוד...

 

HOLD הוא כפתור לנעילת הילוך, בדומה לכפתור שלג (רק שHOLD יכול לנעול בכל הילוך וכפתור שלג רק בהילוך שני).

בכל מקרה, מלכתחילה סייגתי את התשובה שלי משום שיש 101 סוגי תיבות ועוד 101 סוגי תוכנות שכל יצרן בוחר, כך שהקומבינציות השונות של אלקטרוניקה הן "בלתי נגמרות".

 

בדוק שוב לגבי ההולד. הוא לא רק נועל הילוך. ההולד במאזדה יוצר שילובים שונים ומשונים של אופציות בתיבה. הילוך 1+2 בלבד, הילוך 1 בלבד, הילוך 2 בלבד, הילוך 1-3, ועוד ועוד....

 

הולד גם מוריד הילוך מניסיון שלי, אם נוסעים על הילוך 4 ולוחצים אז הרכב פשוט מוריד הילוך ל 3 (גם בפוקוס יש כפתור דומה וניסיתי אותו ואכן ההילוך ירד)

 

הכפתור שבפורד מבטל את ההילוך האחרון, במצב דרייב במאזדה כפתור ההולד עושה אותו דבר, אך במצבים שונים הוא פועל אחרת.

 

תקרא שוב את הקטע המודגש בהודעה שלי.

פורסם

במזדה ופורד הכפתור עושה מצבים זהים, D והולד נותן נסיעה על הילוך 3 (אם הית על רביעי ההילוך ירד ל 3) וגם בפורד

 

וככה זה בכל שאר ההילוכים לפי ההילוך עליו נמצאת הידית.

בקיצור הכפתור מוריד הילוך אחד ואת השאר צריך להוריד עם הידית וזה זהה גם במזדה וגם בפורד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

 

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

 

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

 

למיטב ידיעתי, במכוניות בהן הכפתור לא קיים, קיימות חלופות שונות על מנת להתחיל בהילוך שני. במאזדה זה שילוב ל2 ולחיצה על הולד, בפוקוס זה שילוב ל2 (מנסיון) ועוד ועוד...

 

HOLD הוא כפתור לנעילת הילוך, בדומה לכפתור שלג (רק שHOLD יכול לנעול בכל הילוך וכפתור שלג רק בהילוך שני).

בכל מקרה, מלכתחילה סייגתי את התשובה שלי משום שיש 101 סוגי תיבות ועוד 101 סוגי תוכנות שכל יצרן בוחר, כך שהקומבינציות השונות של אלקטרוניקה הן "בלתי נגמרות".

 

בדוק שוב לגבי ההולד. הוא לא רק נועל הילוך. ההולד במאזדה יוצר שילובים שונים ומשונים של אופציות בתיבה. הילוך 1+2 בלבד, הילוך 1 בלבד, הילוך 2 בלבד, הילוך 1-3, ועוד ועוד....

 

הולד גם מוריד הילוך מניסיון שלי, אם נוסעים על הילוך 4 ולוחצים אז הרכב פשוט מוריד הילוך ל 3 (גם בפוקוס יש כפתור דומה וניסיתי אותו ואכן ההילוך ירד)

 

הכפתור שבפורד מבטל את ההילוך האחרון, במצב דרייב במאזדה כפתור ההולד עושה אותו דבר, אך במצבים שונים הוא פועל אחרת.

 

תקרא שוב את הקטע המודגש בהודעה שלי.

 

OK, קיבלתי

צודק.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

אני רוצה לשאול אלה המתקשרת לנושא.

 

הם "משחק" עם ההילוכים, כלומר העברה ל 3/2 במהלך נסיעה במטרה כדי לקבל הורדת הילוך , או נעילה פשוט נעילה של ההילוך גורמת נזק או בלאי למכלולי המנוע והגיר?


×
×
  • תוכן חדש...