Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם


שלום לכולם

השאלה הנשאלת בתחילה , תשאל גם בסופה .

 

אני מחכה לתגובות רציניות ומעשיות .

מה עליי לעשות ?

או האם רמת השירות בארץ לא השתנה במשך ה 30 שנה האחרונות ?

 

 

אז אני יתחיל את הסיפור שבאמת נשמע כמו מעשיה מארץ האגדות .

 

 

הסיפור מתחיל ברכישת מכונת כביסה משוכללת של חברת AEG והשרות והאחריות ניתן על ידי

 

תדי*** אמ** (האותיות הוחלפו בכוכביות על מנת שהודעה לא תמחק על ידי האחראים)

 

כעבור זמן מה מסיום האחריות פנה אלינו היבואן בשאלה אם אנו רוצים להעריך את תקופת האחריות בסכום

 

נמוך של כ 450 ש"ח למשך שנה , ענינו לטלפנית שכן , נשלחה גלוית תשלום והסכום שולם .

 

בתאריך ה 14 לחודש 2 השנה מכונת הכביסה לא מבצעת את כל הפעולות שהיא צריכה לבצע ,

התקשרנו למוקד השירות של החברה ונאמר שתוך יומיים יבוא איש שירות מטעמה שיבדוק את התקלה

 

בנתיים אנו מכבסים ביד , מבקשים מכל המכירים שיעזרו לנו בנושא הכביסה

(טוב שיש שכנים טובים באיזור )

 

ואכן היגיע הבחור בדק , פירק והזיז קצת את החוטים , והחליט שהכל בסדר ,

אנחנו שמחים שהבחור עשה את עבודתו ותיקן את המכונה באופן מושלם , אך שמחתנו היתה קצרה כל כך עד שהפעלנו את המכונה שוב .

 

הבעיה חזרה ! התקשרנו שוב למוקד שנאמר שתוך יומיים יגיע שוב טכנאי ויסדר את התקלה .

 

ואכן לאחר יומיים היגיע הטכנאי אחר ( בתקווה שהוא יותר מיומן מקודמו ) הזיז חוטים ,

פירק ובדק והפלא הוא שהוא אמר את אותו הדבר כמו קודמו , שהכל בסדר

התעקשנו שאת זה עשה הטכנאי הקודם והבעיה לא נפתרה , ואז עלה במוחו ,

רעיון מבריק , ניקח חלק מהמכונה לבדיקה

מדוקדקת במעבדה שלנו ונראה מה לעשות . הסכמתי , אמרתי לאשתי , אין מה לעשות עוד

כמה ימים נכבס ביד כמו בימי ילדותנו

 

אבל בסופו של דבר תיהיה לך מכונת כביסה שתעבוד ותעבוד ,

ובעזרת בורא עולם גם לא תעשה בעיות ,

 

החלק נלקח , עבר יום עבר יומיים עבר שבוע , אנחנו ממשיכים לכבס ביד ,

זכר לימי ילדותנו ( ותודה לתדי*** אמ** על הנוסטלגיה )

לאחר כשבוע וקצת , מתקשר טכנאי אחר (טכנאי שלישי למי שלא הספיק לספור )

מתקשר ומודיע (לשמחתי ולשמחת אשתי שתחייה ) שהוא בדרך

אלינו להחזיר את החלק , ( לא ידעתי איך לשמוח , וירדו מעיני דמעות של עצב )

הבחור מגיע ואפילו מקבל כוס שתיה , רק שיחזיר את החלק והמכונת כביסה

תחזור לעבוד. החלק הוחזר המכונה תבדקת כמה דקות , והטכנאי מחליט שהכל תוקן ואפשר

ללגום מים צוננים לרגל השימחה .

אך שמחתנו היתה קצרה ממש דקות אחדות , וניתן לומר פחות משעה מרגע שהטכנאי הלך , אופס

אופס ושוב אופס , הבעיה חוזרת , טלפון זריז למרכז שירות הלקוחות של החברה

בשאלה , מה קורה עם הטכנאים שעובדים אצלהם , האם עיסוקם הוא בתיקון מכונת הכביסה

או בתחום אחר . ( לא רציתי לציין שם מקצוע על מנת לא לעורר גלים שנאה בקרב הקוראים)

הטלפנית אמרה שהם טכנאים מהשורה הראשונה שיש בארץ ( ומזה פחדתי ) היא אמרה

שיבוא שוב טכנאי כעבור יומיים והפעם יקח את כל המכונה לבדיקה מקיפה במעבדה.

סיפרתי לאשתי את הבשורה המרה , ואת אשר נאמר על ידי הטלפנית , היא ממש

לא ידעה מה לעשות לנוכח העובדה שנמשיך לכבס ביד ולבקש מהשכנים קצת זמן מכונת כביסה

לזכר הימים הטובים שהיינו קטנים .

אבל בדיוק של שעון שווצרי היגיע הטכנאי כעבור יומים , לקח את המכונה החביבה על אשתי כל כך

עטף אותה ולקח אותה לתקופת "נופש" ובדיקה מקיפה במעבדת תדי*** אמ**

(איך אומרים אצלנו - תהני)

ונאמר שנקבל אותה בהקדם האפשרי , וכן חלף לו יום וחלף עוד יום , ושוב טלפון משירות התקונים ,

וכן חלף אפילו עוד יום ואף שבוע , ולי ולאשתי ( שתחייה ) אין מכונת כביסה . טלפון למרכז התיקונים

נאמר שמקווים שבתחילת שבוע הבא כלומר תחילת השבוע שמתחיל ב 11 במרץ 2007 נקבל את המכונה

האהובה שלנו , בשאלה האים זה יום א , ב, ג שנחשבים תחילת השבוע אין תשובה מדוייקת .

 

לכל מי האיבד את השתלשלות הדברים באמצע אני יסכם :

 

זמן ללא מכונת כביסה מסוג AEG תקינה מ ה 14-2-2007 ועד היום בתקוה שיסתיים השבוע

 

טכנאים שבקרו בביתי , ושתו לרוויה מים צוננים : 3



 

ושאלתי היא :

 

האם כך צריך להיות שירות של חברה גדולה ליבוא מוצרי צריכה בשנת 2007 ?

 

מה אני יכול לעשות על מינת לזרז את הנושא , ושהפיתרון יבוא מהר ?

 

האם יש חוק שקובע זמן מינימום לתיקון מוצרי חשמל בכלל , ומכונת כביסה בפרט ?

 

 

אבל תשובה אחת יש לי לשאלה פשוטה : האם אני יקנה מוצרי צריכה של היבואן

 

תדי*** אמ** ? התשובה היא לא ולא .! !

 

תודה שקראתם את המכתב הארוך , מחכה לתגובות רציניות , ותשובות רציניות .

 

בברכת שבוע טוב

וברכה לאשתי היקרה , תחזיקי מעמד , היא עוד תשוב

 

מינימן

 

 

 

 

 

 

 

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

אכן, חברה שלא מתמחה בשירות יוצא דופן, מנסיון

(זאת הייתה הגדרה מחודשת של המונח "אנדרסטייטמנט").

 

מסקנה: קריסט***, למרות שגם כאן עלולים לאכול מרורים לפעמים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה עולם, בציוד גרמני מכאני יש תקלות והתשובה היא לקנות מוצר צרפתי :loco:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני בציוד של ת***ן לא נוגע מאז שקניתי לפני 11 שנים מקרר שלהם. הוא הגיע עם דפקט במנוע והרכעיש כמו טרקטור.

 

אני מקבל את זה שיש דפקטים ושלםפעמים יוצא מוצר חדש כשהוא פגום אבל בגלל שמדובר במוצר חדש לחלוטין שלא עבד אפילו יומיים ושמדובר בחלק שמחובר בהלחמות ולא בברגים סירבתי להצעתם להחליף מדחס וביקשתי שיחליפו את המקרר (קניתי סוג א', שילמתי על סוג א' ואין שום סיבה שאקבל סוג ב'). הם טירטרו אותי במשך חצי שנה כשכל פעם הם טוענים שבאים להחליף את המקרר והיו שולחים טכנאי עם מנוע חדש.

 

אחרי שהתייאשתי ממנהל השירות בדרום הרמתי טלפון למנהל השירות הארצי והסברתי שלו שאולי אותי הם הצליחו לדפוק ואני מאוד מקווה שהםם מרוצים שהצליחו לגנוב כמה שקלים מזוג צעיר אבל גם אם יציעו לי בחינם את כל מוצרי החשמל לבית באחריות ושירות ת***ן אני אסרב ואני אדאג לפרסם את המקרה כדי להציל לקוחות פוטנציאליים אחרים.

 

במקרה שלי זה עזר ולמחרת מנהל השירות הארצי התייצב עם מקרר חדש והתנצלות.

 

בנושא ביטוחי שירות אני מעדיף לא לבטח ובטח לא בסכום כזה. מכונה טובה עולה כיום כ 2200 עד 3000 ש"ח וחיה כ 10 שנים. בתקופה הזו אתה משלם מראש את מחיר המכונה כך שעדיף להזמין טכנאי פרטי או אם היא זקנה פשוט להחליף.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האם מישהו יכול להמליץ על חברות מסוימות שבהן קיבל שרות הולם ?

 

אני בטוח שניתן יהיה לעשות במידע שימוש נכון ומועיל .

פורסם

תדיאור.

 

תקנה מכונה אחרת, למה לשלם כאלה סכומים ל"ביטוחים" ?

 

מכונת כביסה קונים פעם ב7-10 שנים - לא מתקנים אלא אם עלות התיקון עולה פחות מ300-400 ש"ח.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

Fitch , עד כמה שהבנתי , בוש , סימנס וקונסטרוקטה מיוצרות בגרמניה אך מורכבות בטורקיה . יתכן והמידע שגוי / נכון לגבי רק חלק מהדגמים ?

פורסם

עד כמה שאני יודע , בגרמניה ישנה רמת הקפדה גבוהה יותר מאשר במפעלים בארצות אחרות ( לדוגמא , סין ) , ולכן האיכות ברוב המקרים מובטחת , והאמינות טובה יותר .

×
×
  • תוכן חדש...