Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחבר עליו רדיאטור :-D .

 

עד כמה הביצועים של הנייד חלשים?

 

אני צריך בו זמנית מקסימום אופיס ו מדיה פלייר ואינטרנט,

ולא לשחק ב NEED FOR SPEED CARBON

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

איזה שטויות..

מחשב נייד לא כזה יותר חלש ממחשב נייח, הוא פשוט עולה יותר שהוא ממש חזק.

בקשר לחלקים ניתן למצוא אבל הם די יקרים.

 

לי יש מחשב נייד קניתי אותו לפני 3 שנים עלה לי המון. ועד היום הוא משמש אותי בלי בעייה גם במשחקים וגם בתוכנות!

 

המלצה שלי אם כבר אתה קונה מחשב נייד תשקיע בו ואל תקנה זול.. כי הרבה לשפר אתה לא תוכל,

מה שניתן לשפר במחשב נייד זה זיכרון, הרדיסק, לפעמים גם מעבד, וזהו!

 

אגב בקשר להרדיסק הכי הרבה שתמצא כיום זה 160 גיגה

 

שכחתי עוד משו, בקשר לכיבוי של המחשב לפעמים אני משאיר את המחשב שלי דלוק שבועות וברוך השם 3 שנים בלי תקלות (טוב אבל יש לי 2 מאווררים במחשב)

פורסם

שני המאוררים תמיד עובדים?

אצלי יש אחד בצד של הזיכרון שאף פעם לא עובד, ואחד של המעבד שעובד לפעמים, חוץ מזה אין קירור בכלל.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אצלי הם תמיד עובדים ודי שקטים.

יש להם גם מהירויות שונות, הכוונה שאם המחשב חושב יותר אז המאווררים מסתובבים יותר מהר

הטרמוסטט שלהם נפתח ב-30 מעלות :)

 

יש אצלי יחידת קירור כזאת שיושבת על המעבד, שכוללת 2 מאווררים ויש תעלות שמובילות לכל החלקים כמעט, להרדיסק, זיכרונות ולחלק של הכרטיס מסך בלוח אם.

כך היחידת קירור ניראת2980219.jpg

פורסם

אז אולי הדגם שלך חדש יחסית אצלי אין את כל השכלולים האלה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אם אתה לא הולך לשחק משחקים\לערוך וידאו אלא לעסוק בפעולות פשוטות כמו יישומי אופיס, אימייל ואינטרנט אני לא חושב שאתה צריך מחשב תותח. מסיבה זו, העלויות לא יהיו גדולות כל כך. ואל תקשיב למי שאומר לך "קנה מחשב בן זונה שיחזיק שיחזיק", כי אתה צריך להתאים את המחשב לשימוש שאתה מייעד לו, ואני לא רואה את אופיס הופכת לתכנה מפלצתית שדורשת 4 ג'יגה ראם, מעבד דואל קור ו-2 כרטיסי מסך Radeon X1950XT ב-Crossfire. דבר אחד כדאי לך לבדוק בכל זאת, אם לנייד שאתה קונה יש יציאת TV בכרטיס הגראפי, למקרה שאתה רוצה לחבר אותו לטלוויזיה (כפי שציינת).

פורסם
קאררה - אתה יודע איך קוראים לספק כח של מחשב נייד - מטען.

 

גבר גבר,יש ספק כוח פנימי לכל מחשב שזה לא מטען... אז אל תתקן אם אתה לא יודע...

לגביי השאלה,בתור עובד במעבדה של אחת מחברות ההיי-טק ההמלצה שלי היא מחשב נייח.

אבל שוב,הכל שאלה של צרכים... אם אתה צריך מחשב נייד אז תקנה נייד ואין פה שאלה של מה עדיף.

אין שום שאלה לגביי עמידות החלקים,במחשבים נייחים חזקים ועמידים יותר,נקודה.למה? ככה!

עצה אישית,אם אתה קונה מחשב נייד תלך על חברה שנותת 3 שנות אחריות או שתרחיב אחריות במידה וניתן.

פורסם

פונטו - רוב מה שהולך בספקי כח הוא הממיר ל12 וולט - שנמצא במטען ולא בפנים בתוך המחשב.

נכון - ספק במובן הקלאסי של המילה מחולק גם בחלקים שלו עם מה שיש במחשב.

אבל - החלק הקריטי - שעובד הכי קשה והוא זה שמתקלקל במחשבים ביתיים הוא הממיר (ואותו מקררים במחשב ביתי עם מאווררים , ולכן הממירים האלו חמים - גם במחשבים ניידים) אז בבקשה - אתה רוצה לתקן אותי - לפחות תדייק או תפרט.

 

בתור עובד גם בחברת הייטק (מה זה בדיוק אומר? :) , סתם הרגשתי צורך להגיד) ההמלצה שלי היא מחשב לפי הצרכים, ובמקרה שהבחור יצתרך גם לעבוד "בשטח" הוא יצתרך מחשב נייד.

 

בכ"א , ענין האחריות - כמעט בכל החברות אפשר לקנות הרחבת אחריות , ואכן מומלץ ללכת על הגדולות (אהם , IBM לדעתי שווים כל שקל שהם יותר יקרים משאר החברות , או לנובו (שזה אותו הדבר בימינו))

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
פונטו - רוב מה שהולך בספקי כח הוא הממיר ל12 וולט - שנמצא במטען ולא בפנים בתוך המחשב.

נכון - ספק במובן הקלאסי של המילה מחולק גם בחלקים שלו עם מה שיש במחשב.

אבל - החלק הקריטי - שעובד הכי קשה והוא זה שמתקלקל במחשבים ביתיים הוא הממיר (ואותו מקררים במחשב ביתי עם מאווררים , ולכן הממירים האלו חמים - גם במחשבים ניידים) אז בבקשה - אתה רוצה לתקן אותי - לפחות תדייק או תפרט.

 

בתור עובד גם בחברת הייטק (מה זה בדיוק אומר? :) , סתם הרגשתי צורך להגיד) ההמלצה שלי היא מחשב לפי הצרכים, ובמקרה שהבחור יצתרך גם לעבוד "בשטח" הוא יצתרך מחשב נייד.

 

בכ"א , ענין האחריות - כמעט בכל החברות אפשר לקנות הרחבת אחריות , ואכן מומלץ ללכת על הגדולות (אהם , IBM לדעתי שווים כל שקל שהם יותר יקרים משאר החברות , או לנובו (שזה אותו הדבר בימינו))

 

אהלן ליב... לא תיקנתי פשוט הוספתי שיש ספק כוח פנימי למחשב ולאוו דווקא ספק זה מטען.אם מישהו לא יודע שלא יגיב.

לגביי החברת הייט-טק,לא אמרתי את זה במטרה להתפאר אלא כדי להראות שאני עובד במעבדה של חברה גדולה ומוכרת, שמסיבותיי שלי אני לא אגיד את שמה,ויש לי איזשהו רקע בזה ואני לא זורק מילים באויר... שוב,הכל מניסיון שלי.

גם אני המלצתי לו בדיוק כמוך,לקנות מחשב בדיוק לפי הצרכים שלו...

פורסם
מה אתם אומרים על המחשב הזה?

ממבט ראשון הוא נראה תמורה מצויינת למחיר. מה גם, שהם נותנים שנתיים אחריות כסטנדרט.

 

 

אני קניתי אחד דומה מאיבורי לפני חודש (צבע כסף) ואני ממש נהנה ממנו.

מחשב שקט, לא מתחמם בכלל, מסך איכותי וביצועים לא רעים לשימושים שלי ( אני לא אוהב משחקי מחשב ).

שים לב: למעשה הסדרה הזו היא תחליף של דיסקטופ.

 

desktop replacement notebooks

 

רק אל תשכח להוסיף לזיכרון 1G ולשדרג את המעבד (שהוא גם ככה חזק).

פורסם

הארד דיסק אני מבין שזה הבעיה האחרונה,

אפשר לגבות קבצים ברשת או בהארד דיסק חיצוני.

 

הדרישות שלי זה מסך בין 15-17 אינץ

סוללה שתחזיק לפחות 3 שעות עצמאית ושניתן להטעין ברכב.

מה בדיוק צריך לבדוק בשביל שהוא ישמש כטלוויזיה?

 

יש המלצות?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
מה אתם אומרים על המחשב הזה?

ממבט ראשון הוא נראה תמורה מצויינת למחיר. מה גם, שהם נותנים שנתיים אחריות כסטנדרט.

 

מהנסיון שלי הניידים של MSI זאת קנייה טובה.

 

בעקרון מחשבים של חברות מוכרות בד"כ יהיו טובים.

כדאי גם שתהיה להם נציגות טכנית בארץ ( כמו למשל ל IBM/LENOVO )

אני חושב ש ACER לדוגמה שולחים אותך לדובאי

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

טוב אני הלכתי על הדגם הזה:

 

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=250&CatCode=132

 

שידרגתי את המעבד + הזכרון .

 

לגבי המסך הינו רחב 15.4 .

 

לגבי כרטיס טלוויזיה אתה יכול להוסיף את זה (כניסה PCMCIA ) :

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=402745

 

דרך אגב הסוללה מחזיקה אצלי שעתיים וחצי

×
×
  • תוכן חדש...