Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה שלה נוהגת ב205 ג'וניור ורוצה להחליף את לוח השעונים כדי לעשות "שמייח" באוטו ולצאת מהבאסה הלילית בהשראת לוח השעונים.

 

נברתי בהסטוריה של הפורום בעניין והבנתי שהבעיה כאן היא:

 

1) כל מה שמבריגים החוצה ב205 מתפורר/לא חוזר למקומו.

2) מצחיה ללוח שעונים - עולה הרבה ונדירה יחסית.

 

עכשיו,

יש לי חבר לעבודה שנמאס לו מהGTI שלו. הרכב במצב מכני גרוע, שותה לו דלק והוא מת להפטר ממנו.

הוא אמר שהוא נותן לי את כל הלוח שעונים במידה ואני לוקח על עצמי את מלאכת הפירוק ב500 ש"ח כולל המצחיה הזאתי שביקשתי גם, הפלסטיקה ברכב במצב טוב מאוד. הרכב חונה בחניה מקורה ונוסע למוסך הלוך חזור בד"כ...

 

אז רציתי לדעת:

1) עד כמה יהיה קשה הניתוק של לוח השעונים מהרכב המקורי והחיבור שלו לג'וניור פלוס חיבור של כל החיווט?

2) האם החלק המדובר (מצטער, לא מצאתי תמונה) הוא הפלסטיק על לוח השעונים שגם מכסה את פתחי האוורור המרכזיים (כוונה למצחיה)? http://pic.hevre.co.il/Files/D1E2EBADF4F44448AA2947C9E4069008/norm_75A0B0D808AA44398A6B792C94E96BFC.JPG

3)האםגם בGTI יש את התאורה הדלוחה הזאת או שיש תאורה שבאה מאחורי לוח השעונים?

 

בתודה,

מיצו'

פורסם
ידידה שלה נוהגת ב205 ג'וניור ורוצה להחליף את לוח השעונים כדי לעשות "שמייח" באוטו ולצאת מהבאסה הלילית בהשראת לוח השעונים.

 

נברתי בהסטוריה של הפורום בעניין והבנתי שהבעיה כאן היא:

 

1) כל מה שמבריגים החוצה ב205 מתפורר/לא חוזר למקומו.

2) מצחיה ללוח שעונים - עולה הרבה ונדירה יחסית.

 

עכשיו,

יש לי חבר לעבודה שנמאס לו מהGTI שלו. הרכב במצב מכני גרוע, שותה לו דלק והוא מת להפטר ממנו.

הוא אמר שהוא נותן לי את כל הלוח שעונים במידה ואני לוקח על עצמי את מלאכת הפירוק ב500 ש"ח כולל המצחיה הזאתי שביקשתי גם, הפלסטיקה ברכב במצב טוב מאוד. הרכב חונה בחניה מקורה ונוסע למוסך הלוך חזור בד"כ...

 

אז רציתי לדעת:

1) עד כמה יהיה קשה הניתוק של לוח השעונים מהרכב המקורי והחיבור שלו לג'וניור פלוס חיבור של כל החיווט?

2) האם החלק המדובר (מצטער, לא מצאתי תמונה) הוא הפלסטיק על לוח השעונים שגם מכסה את פתחי האוורור המרכזיים (כוונה למצחיה)? http://pic.hevre.co.il/Files/D1E2EBADF4F44448AA2947C9E4069008/norm_75A0B0D808AA44398A6B792C94E96BFC.JPG

3)האםגם בGTI יש את התאורה הדלוחה הזאת או שיש תאורה שבאה מאחורי לוח השעונים?

 

בתודה,

מיצו'

 

 

הניתוק פשוט.

הסבירות שהפלסטיק ישבר בניתוק הוא גבוה

2: זה החלק.

3: תאורה מאחורי לוח השעונים. צבע כתום.

4: ההתאמה פשוטה, רוב השעונים לא יעבדו. רק הדלק, חום מנוע (עם יוניט מתאים) וספידומטר.

בשביל המד סלד אתה צריך חשמלאי.

שאר השעונים יעבדו אם תמצא יוניט מתאים.

היו כאלו שעשו את זה. לא מסובך.

פורסם

הכי קל, מהיר ואפקטיבי - אפשר להחליף את צמד הנורות הכתומות בלוח השעונים המקורי לצמד לדים חזקים וצבעוניים. התאורה תשתנה פלאים.

 

 

לגבי ה205 לפירוק - אם החבר שלך מעוניין למכור חלקים קוסמטיים נוספים - אשמח אם תשלח הודעה פרטית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...