Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מחפש רמקולים קדמיים שיישבו בסיוויק95,התקציב הוא די זנותי כ-500 ש"ח :wink: (אני חייל...ואל תבכי ילדה).

כרגע מורכב לי HU של קנווד ומגבר של שרווד W180 שניהם בני 10 די מתפוררים אבל עובדים (בינתיים:twisted: ),ומאחור JBL 70RMS לא זוכר את הדגם אבל אני בטוח שכולכם מכירים והם אחלה של רמקולים.

בקיצור אחרי החפירה הזאת,יש המלצות? משומש גם כן בא בחשבון ראיתי שמוכרים פה דברים נחמדים.

בגדול מה שרציתי לעשות זה להעיף את האחוריים והשאר עם קדמיים וסאב,מה אתם אומרים?

תודה מראש על התשובות

אסף התפרן. (בינתיים! עד השיחרור).

Nothing runs like a Deere.

פורסם

בתקציב הנ"ל קומפוננט מורל פולס או JBL GTO למרות שהוא בסביבות 600 בהחלט נותנים תמורה מצויינת לכסף.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

את האחוריים אתה יכול לחבר לHU, למרות שאני לא יודע מה הדגם שלו. אם זו הדילמה הייתי מנתק את האחוריים לגמרי :)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

חברה תודה על התגובות,נשמע מעניין הקומפוננט נראה לי שזה מה שאני יעשה.

MOSHO-מה התכוונת בלנתק את האחוריים?

וכמו שאמרתי להשאר רק עם קומפוננט קדימה ועם סאב אחרוה,מה אתם אומרים?

Nothing runs like a Deere.

פורסם

מושון לבנאדם אין סאב .

אז למה להגיד לו לנתק את האחוריים - אני עדין חושב שחלק מהאנשים פה חיים בסרט ולא לטובה

אחוריים נחוצים לרכב מכמה סיבות , שפורטו פה יותר מדי פעמים

לכן תפסיקו להגיד "במה קידמית" וכדומה .

 

המלצתי לפותח השרשור - אם תוכל לרשום לנו נתונים של המגבר . נוכל לעזור יותר

ההמלצה על קומפוננט מקדימה היא באמת המלצה טובה

אם המגבר יגביר את הקומפוננט הייתי ממליץ לך לחבר את האחוריים לרדיו דיסק.

 

למושון שוב , למקרה שלא הבנת אם הוא ינתק את האחוריים לא יהייה לו אף תדרים נמוכים אני לא מכיר שום סט בתקציב הנ"ל שיכול לנגן תדרים נמוכים כמו כל 6X9 כזה או אחר

פורסם

אם זה מגבר 2 ערוצים, ואני מניח שהוא כזה.( תקן אותי אם אני טועה).

פשוט תחבר במקביל את שני הסטים והמגבר ירד ל-2 אוהם, ויגביר לך גם את הקומפוננט וגם את ה6X9.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

למה בדיוק להחליף את המגבר?

המגברים הישנים של שרווד נחשבים אחלה של מגברים.

ישנם אפילו כאלו שהם מהמגברים הטובים שאפילו היום תמצא.

 

חבר הכל למגבר סע ותהנה.

לגבי קומפוננט קדמי הייתי שוקל גם הליקס MKII .

פורסם

אני מאמין אבל שהמגבר הזה יחסית חלש, יש לך דגם?

בכל אופן אולי עדיף עדיין לחבר את האחוריים על ההגברה של הר"ד ולגשר את הקומפוננט למגבר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...