Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסך LCD


nos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן

רציתי להחליף את המסך הישן שלי במסך LCD ,רק שאני לא ממש מבין על מה להסתכל כשאני קונה מסך כזה.על מה אני צריך להסתכל? והעים ביכלל הוא מתאים למשחקים? אני לא גיימר גדול אבל אני משחק מידי פעם.אני מעוניין במסך 17, והחברות שקרצו לי הן : LG, SAMSUNG, ו SONY. לפי דעתכם סוני שווה את המחיר שלו כי הוא יקר יותר משער המסכים?

זה דיי דחוף לי. המלצות אחרות יתקבלו בברכה.

תודה מראש

אחי כדאי LG :lol:

פורסם

או קיי אז ככה, קניתי היום סוף כל סוף מסך, המסך הוא LG L1710S ובינתיים אני מאוד מרוצה,אני ירשום בהמשך את ההתרשמות שלי ממנו.

בכל אופן תודה רבה לכל מי שעזר לי.

פורסם

תשמע אני בעובד בחברת מחשבים

לאחר בדיקה (שאני עשיתי לכמה מסכים)

שבהם בדקתי מכל הבחינות את המסכים

החלטתי על:

צג של חברת AOC

צג מעולה, החברה נותנת 3 שנים אחריות

אחריות מעולה, לאחר 24 מחליפים לך את הצג, ובדקתי את זה!

וטכנית פשוט מדהים,

לא ראינו הבדל בין הLG לסמסונג וAOC

 

אם אתה רוצה

LCD 17" ב2200. אתה מוזמן לקנות דרכי

 

יונתן

×
×
  • תוכן חדש...