Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו (95-99) - דגשים לפני קנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני קנייה של רנו קליאו, מעוניין בשנים 95-99 (לא כולל קליאו B),

כבר הסתכלתי על 2 מכוניות, אבל לפני שאני לוקח את האוטו לבדיקה, רציתי לדעת האם יש חלקים מסויימים שדורשים צומת לב רבה יותר בשנתונים האלו, דברים שכדאי לבדוק ודברים שיש לשים עליהם דגש.

בנוסף אשמח לקבל כל טיפ שהו לגבי המכונית הנ"ל.

 

 

תודה מראש

תום :)

פורסם

למנועי החלונות יש נטייה להתעייף.

המנוע מגיעה לעיתים לטמפ' עבודה מוזרות שאפילו במרכזי לא בדיוק יודעים איך להתמודד עימן - תבדוק שלא התחמם אף פעם.

מכסה המנוע רגיש מאוד למכות - מכאן כל הקליאו עם הקמט הקטן מקדימה.

תושבות מנוע כבר בוודאי סובלות מבלאי - בדוק באם הוחלפו.

 

אני יחזור על מה שאמרו רבים לפני - עדיף מוסך טוב ופחח טוב (כמובן כאלה שאתה שומח עליהם בעיניים עצומות) על פני בדיקה

לקחתי 2 קליאו לבדיקה - אחת ידנית ואחת אוטומט 97/98 בהתאמה.

הבעיות שהיו בשתיהן היו זהות - לגבי האוטומטית אני יודע כי הייתה של משפחת קרסו ולאחר מיכן טופלה במוסך המרכזי בתשומת לב מירבית, הידנית גם היא הייתה במצב טוב.

יש לנו אליזה 98 יד 1 ומטופלת שקנינו חדשה, אחרי שמכרנו אליזה 92 שהייתה גם היא יד 1 (שחיפשנו רכב נוסף במקביל עליה) כך שאני יודע איך אמורה להרגיש רנו במצב טוב.

 

הבדיקות העלו שהמנועים של שתיהן גמורים ועוד מיני תקלות מוזרות.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

שכחתי להוסיף, מעוניין רק באוטו ידני.

 

אין לי לא מוסך ולא פחח שאני מכיר ביחסים טובים וסומך עליו, ככה שאני נאלץ לבדוק במכון (עד עכשיו קיבלתי המלצות על דינמומטר ברעננה).

אם אתה מכיר פחח\מוסך מומלץ באזור השרון (עם עדיפות לרעננה-כפרסבא) שיכול לתת חוות דעת מקצועית על רנו קליאו, אני אשמח.

 

תודה

פורסם

המלצה - כן ללכת על קליאו B. מודל 99 עולה רק אלפים בודדים מעל ל-98 והיא מכונית טובה משמעותית בכל המובנים (או לפחות בכל הדברים החשובים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השאלה האם מנוע ה1200 של הקליאו B מספיק חזק?

מכיוון שאין לי תקציב מספיק בשביל מנוע ה1400 (הפרש של 8000 שקל במחירון..)

בנוסף, מחיפוש בלוחות, B מהשנים הללו דיי נדירה...

פורסם

מספיק חזק בשביל מי? 1.2 מספק בהחלט לנסיעות רגועות מכל סוג ולחסכון בדלק. אני מניח שזה מה שאתה מחפש כשאתה קונה רכב משומש בן 8-12. ה-B תהיה גם זולה יותר לאחזקה מהקליאו דור קודם וכמובן בטוחה, מרווחת, נעימה ואיכותית יותר. בקשר ל-1.4. בדוק קצת בשוק ממודל 99, אולי הן לא נמכרות במחירון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על התגובות.

האוטו הולך לשמש לנסיעות רגועות בלבד, מצד שני שהאוטו עדיין יוכל לסחוב ולהאיץ פה ושם עם מזגן דולק.

בכל מקרה זהו אוטו שני ולכן אין צורך שהוא יהיה חזק במיוחד, ועדיף שיהיה גם זול יותר לאחזקה.

 

הסתכלתי קצת בלוחות, קליאו B בכללי קשה למצוא משנת 99 (ואפילו 2000), במיוחד את הדגם עם המנוע 1200,

התקציב שלי קרוב יותר לאיזור ה15-20 מאשר לאיזור ה20-25, גם המתיחה ל20 היא מעל ומעבר, וכל המכוניות בלוחות התחילו מ20+

פורסם

אל תתעצל, תמצא , זה ישתלם לך.

 

די חבל לקנות קליאו A שבעוד 2000-3000 ש"ח אתה יכול לקנות קליאו B שזה עולם אחר לגמרי.

 

בקשר לאמינות - במשפחה יש לנו קליאו A שנת 96, הרכב כמעט כל חודש במוסך.

עבר פעמים ראש מנוע, שיפוץ גיר ועוד כמה חלקים, ועדין בקושי "סוחב".

טוב נו, זה אולי כי ממש מזניחים אותה, אבל אני לא הייתי לוקח סיכון.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אין פה עניין של עצלנות, פשוט אני כבר חודשיים בחיפושים אחרי רכב, פה ושם נתתי הצצות לשנתון 99 של קליאו B,

לא מצאתי עד היום מכונית אחת עם מנוע 1200 מהשנים האלו (ב2000 המחירון קופץ עוד 5 אלף שקל, וב2001 עוד 5)

ומנוע יותר גדול יקר לי מידי.

כמובן שאני מעדיף לקנות אוטו מתקדם יותר כזה, הבעיה היא שהוא כמעט ולא קיים, במיוחד לא באיזור המגורים שלי.

 

בכל מקרה תודה, אני אמשיך בחיפושים, מקווה שניפול על אחת.

פורסם
אל תתעצל, תמצא , זה ישתלם לך.

 

די חבל לקנות קליאו A שבעוד 2000-3000 ש"ח אתה יכול לקנות קליאו B שזה עולם אחר לגמרי.

 

בקשר לאמינות - במשפחה יש לנו קליאו A שנת 96, הרכב כמעט כל חודש במוסך.

עבר פעמים ראש מנוע, שיפוץ גיר ועוד כמה חלקים, ועדין בקושי "סוחב".

טוב נו, זה אולי כי ממש מזניחים אותה, אבל אני לא הייתי לוקח סיכון.

 

ניב

אצלך זה לא חוכמה. גם הסאאב שלכם סבלה מבעיות וגם ב-C5 יש בעיות לפי מה שאני רואה וקורא. כאשר מטפלים ולא מזניחים, הרכב עושה הרבה פחות בעיות.

לא אומר שהאמינות יפנית אך לא נוראית.

כדאי ללכת על קליאו B.

המורשה בהרצליה מוסך מומלץ לבדיקה באזור השרון מבחינתי.

Veni Vidi Vici

פורסם

תסביר לי מה בדיוק הקשר בין הC5 שלנו, לבין הרנו קליאו של דוד שלי ?

 

הסאאב עשתה בעיות, אחרי 270 אלף ק"מ היא עברה ראש מנוע, לפני זה -פעם אחת לא פתחו מנוע.

בגיר לא נגענו פעם אחת, אפילו לא שיפוץ. שרד די יפה.

כן, כמה חלקים קטנים הלכו, כיאה לרכב בין 11 שנה, שעבר 270K ק"מ (!).

 

C5 אצלנו רק שבועיים, זה שיש לה בעיות זה בגלל הבעלים הקודמים, בטוח שלא באשמתנו.

 

מה יש לך להגיד עכשיו?

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
בקשר לאמינות - במשפחה יש לנו קליאו A שנת 96, הרכב כמעט כל חודש במוסך.

עבר פעמים ראש מנוע, שיפוץ גיר ועוד כמה חלקים, ועדין בקושי "סוחב".

טוב נו, זה אולי כי ממש מזניחים אותה, אבל אני לא הייתי לוקח סיכון.

 

ניב

אתה אמרת.

Veni Vidi Vici

פורסם

כן, אבל לא ענית על השאלה.

מה הקשר בין הC5 שלנו לקליאו של דוד שלי? זה נבלה וזה טרפה.

עם אין לך משהו חכם להגיד, עדיף שלא תגיב.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בקשר לאמינות - במשפחה יש לנו קליאו A שנת 96, הרכב כמעט כל חודש במוסך.

עבר פעמים ראש מנוע, שיפוץ גיר ועוד כמה חלקים, ועדין בקושי "סוחב".

טוב נו, זה אולי כי ממש מזניחים אותה, אבל אני לא הייתי לוקח סיכון.

ניב

 

לי יש קליאו 96 ידנית כבר שנתיים וחצי. קניתי אותה מיד שניה עם 87K על השעון.

 

בזמן הזה היא הפגינה אמינות לא רעה בכלל (טפו טפו טפו). הדברים הגדולים היו החלפת טיימינג אחרי הקנייה, תושבות בולמים, תושבת מנוע, אגזוז אחורי וניקוי רדיאטור.. בלאי די טבעי אני מניח לרכב בגיל הזה אבל שום דבר גדול במיוחד.

 

בסה"כ ממוצע הוצאות האחזקה בתקופה הזו עומד על 250-300 ש"ח בחודש, שזה כולל כל הטיפולים השוטפים וגם החלפת צמיגים פעם אחת. זה נראה לי די סביר.

 

אני אמנם שוקל להחליף רכב בתקופה הקרובה אבל זה רק בגלל הגידול הרציני בנסועה שלי בשנה האחרונה.

פורסם

מניסיון עם אליזה שנת 98 ממליץ בחום על הקניה, הרכב גילה אמינות מופלגת, רכב חסכוני, נוח מאוד, ומצויד ומאובזר היטב, ממליץ בחום, כמובן שאם תוכל לקנות דגם B מה טוב.

×
×
  • תוכן חדש...