Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחיות רישוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב קיבלתי את הרכב (TS)בבוקר רכב מדהים ממש נהנת לנהוג עליו ביינתים רק 100 ק"מ ממש כיף ואז קרה האסון ניקיתי וכל זה בקיצר הלוחיות רישוי דיי נמחקו (השחור)

אני ממש מבואסת איך אני מוציאה חדשות זה ממש דחוף אני רוצה לסדר את זה כבר מחר בבוקר \

 

בבקשה עזרה

 

אהה ואל תשאלו איך זה קרה זה רק יבאס אותי יותר (הכל בגלל הניקיון החולני וההתלהבות מהרכב) :(

פורסם

איך זה קרה? :shock: ליקקת את הלוחיות? :roll:

 

 

:wink:

לכי למכון הרישוי הקרוב ביותר אליך. יש להם במקום מכונה להטבעת

לוחיות רישוי וצביעתן.

נראה לי שעם חינחון קליל וחביב, 5 דקות ויצאת עם צבע חדש ללוחיות שנמחקו.

:D

MCS 2008

פורסם
מ.מ.מ.מ.מ.מ.סי בבני ברק מאחורי קניון איילון הולך?

זה עולה כסף?שאלה טיפשית כל דבר עולה פה...

read again...

נראה לי שעם חינחון קליל וחביב, 5 דקות ויצאת עם צבע חדש ללוחיות שנמחקו.

תהליך הצביעה כולל העברת הלוחיות המודפסות במכונה שמעבירה צבע שחור

על המספר המוטבע על הלוחית.

היות ואת לא לוקחת לוחיות חדשות, אם תהיי כולך נופת צופים, יעשו לך את העניין בשמחה.

:wink:

MCS 2008

פורסם

העברה במכונת הצביעה אפשרית רק אם הלוחית ישרה לחלוטין. רוב הסיכויים שבעל הבית לא יאפשר לך להעביר את הלוחית המחוררת והמקומטת שלך דרך המכונה שלו כי אם זה יתקע אותה הוא מפסיד כסף.

לעומת זאת, הצבע מהלוחיות לא אמור לרדת משטיפה. אם את יודעת היכן הוטבעה הלוחית, תחזרי לאותו מקום ותדרשי שיחדש או יחליף אותה.

אם לעומת זאת הלוחיות כבר ישנות ומקומטות, אולי כדאי להחליף לחדשות וזהו? כמי שחשוב לה מראהו הנוצץ של הרכב, אין כמו לוחיות חדשות להוסיף ברק :idea: .

 

נמרוד

 

ומסקרנות: איך הצלחת להוריד את הצבע?

פורסם

נמרוד, האוטו חדש...

קיבלתי את הרכב (TS)בבוקר רכב מדהים ממש נהנת לנהוג עליו ביינתים רק 100 ק"מ

:wink:

על פדנטיות משלמים כנראה... הכוונה לעדי. :p

MCS 2008

פורסם

כנראה שהיה לכלוך כלשהו והיא החליטה לנקות אותו עם חומר על בסיס אלכוהול (אציטון,ספירט וכו'),

צבע לוחית רישוי חדשה לא יורד מסתם שיפשוף.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
טוב קיבלתי את הרכב (TS)בבוקר רכב מדהים ממש נהנת לנהוג עליו ביינתים רק 100 ק"מ ממש כיף ואז קרה האסון ניקיתי וכל זה בקיצר הלוחיות רישוי דיי נמחקו (השחור)

אני ממש מבואסת איך אני מוציאה חדשות זה ממש דחוף אני רוצה לסדר את זה כבר מחר בבוקר \

 

בבקשה עזרה

 

אהה ואל תשאלו איך זה קרה זה רק יבאס אותי יותר (הכל בגלל הניקיון החולני וההתלהבות מהרכב) :(

 

תחזרי לחברה שיסדרו לך את זה (סביר להניח שבמגרש המסירה יוכלו לסדר לך את זה במקום ללא תשלום).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...