Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

המגבר Crunch P2200

http://www.sfxaudio.com/products/dispItem.asp?ProdId=40235

 

נכון להיום הוא מגביר COMP C12 בגישור

http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=7&PHPSESSID=802ac81b9011b0dfcd262847a693dff9

 

הוא עובד יפה אבל אני מפחד שהוא חלש מדי

 

ומקדימה יש איפיניטי רפרנס 6.5

וגם מאחורה יש את אותו הקומפוננט

איזה סאב ינוצל הכי טוב על הP2200 ?

 

תודה עידו

פורסם

מה הכוונה חלש מידיי? אם הסאב הזה חלש מידיי בשבילך אז כנראה שהמגבר חלש ואין כל צורך להחליף את הסאב כי סאב אחר שכביכול עוצמתי יותר לא יישמע עוצמתי יותר, כי הוא דורש הגברה יותר רצינית מאשר ה-C12, והכוונה לכל סאב שחזק יותר.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחי מה שאני אומר זה שהסאב חלש לא המגבר

 

חשבתי על COMP CVR12 400 RMS ולרדת לשניי אום בגישור

המגבר לא מנוצל בכלל על איזה סאב אתה ממליץ לי

פורסם

המגבר לא יכול לרדת ל 2 אום בגישור! אתה תהרוס את המגבר

והמגבר הזה חלש מידי לסאב הוא לא יפתח אותו כמו שצריך

פורסם

אם "תרד" ל2 אוהם על המגבר הזה בגישור

לא ישאר לך מגבר יהייה לך שם אבק שרפה .

תשכח מזה ידיד .

מה גם הוא לא מזיז את הלואלוא של הCVR

 

סליחה על הציניות - אבל אלו העובדות .

פורסם

בחוברת של המגבר כתוב שהוא כן יורד לשניי אום בגישור

ועם ככה אז איזה סאב ינוצל הכי טוב על המגבר

פורסם

או קיי אז אתה יכול להמליץ לי על סאב שינוצל הכי טוב

 

הנתונים שמצאתי

2 x 125W @ 4 ohms

2 x 175W @ 2 ohms

1 x 350W @ 4 ohms bridged

THD+N: 0.05%

S/N Ratio: >90dBA

Damping Factor: 200

Channel Separation: >74dB

Fuse: 2 x 30A (manual indicates 40A)

Dimensions: 12" x 10.55" x 2.25" (30.5cm x 26.8cm x 5.7cm)

פורסם

הוא בגישור נותן 200 רמס אז לפי דעתי הקיקר שלך אמור לעבוד איתו מצויין נראה לי שאתה צריך לכוון אותו יותר טוב ואם גם זה לא טוב תנסה את P2 של רוקפורד

פורסם

הקיקר עובד בסדר גמור אבל ניראה שאפשר יותר

אני מפחד שהסאב ישרף לי אייך אני יכול לדעת איפה נקודת השבר שלו כדי לא להגביר יותר מדי

 

תודה עידו

פורסם

עד שתראה \ תשמע שהוא מגיע לX מאכ שלו

או שהוא יתפגר לך :) לא רצוי לנסות .

 

אם ההצהרות קרובות למציאות משמע 350 RMS בגישור

אתה יכול לחבר כל סאב שהוא בין 300 - 400 RMS

אבל ! בעל סליל יחיד של 4 אוהם או 2 סלילים של 2 אוהם כל אחד .

בברכה רוני .

פורסם
עד שתראה \ תשמע שהוא מגיע לX מאכ שלו

או שהוא יתפגר לך :) לא רצוי לנסות .

 

אם ההצהרות קרובות למציאות משמע 350 RMS בגישור

אתה יכול לחבר כל סאב שהוא בין 300 - 400 RMS

אבל ! בעל סליל יחיד של 4 אוהם או 2 סלילים של 2 אוהם כל אחד .

בברכה רוני .

 

יגאל-בנץ - זה קראנץ'. הצהרות לחוד, מציאות לחוד.

לא חותם

פורסם

רוני תודה עזרתה לי

מה אתה אומר על האפשרות של חיבור של שניי קיקרים ?

ועם כן אז אייך לעשות את זה שיהיה 4 אום בסוף ?

×
×
  • תוכן חדש...