Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו-דיסק - פיוניר 2850.

רמקול קדמי - פולס 6.5.

מגבר - JBL 755.6 (מגושר לסאב + רמקולים קדמיים).

סאב - רוקפורד P112S4.

 

המחיר הוא כ- 3,500 כולל התקנה.

(זו בערך תקרת המחיר).

 

כל המוצרים חדשים, עם אחריות יבואן, מקום מסודר וכו' וכו'.

 

תודה.

פורסם

מערכת נחמדה בשביל ההתחלה,

 

אני התחלתי עם מגבר של בוס סאב עלום שם ורדיו דיסק של פיוניר הסדרה הראשונה

אפילו לא ידעתי מה זה קומפננט, טוב זה היה לפני שנתיים.

 

תתחדש ותהנה.

פורסם

מערכת נחמדה, אבל לא שווה את המחיר. עדיף ללכת על משהו אחר.

 

את המערכת הראשונה שלי+התקנה הבאתי ב-3500 שקל ואני עדיין חושב שיצאתי פראייר והיא כללה:

קומפוננט של בלאופונקט משו עלוב, פיוניר 420 מאחורה, סאב P2 ומגבר רוקפורד P450.4, חיווט והתקנה.

אז אתה יכול למצוא הרבה יותר טוב ממה שהציעו לך. אבל הרבה יותר טוב.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הכל טוב ויפה למערכת במחיר כזה - אבל הסאב P1 לא בא בחשבון - תיקח קיקר ישן נוסח C12

 

הP1 בחלק המקרים יותר גרוע מ"פיושיט" שזה סאבים 4000 גוועלד של פיוניר - לפחות להם יש עוצמה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מערכת נחמדה, אבל לא שווה את המחיר. עדיף ללכת על משהו אחר.

 

את המערכת הראשונה שלי+התקנה הבאתי ב-3500 שקל ואני עדיין חושב שיצאתי פראייר והיא כללה:

קומפוננט של בלאופונקט משו עלוב, פיוניר 420 מאחורה, סאב P2 ומגבר רוקפורד P450.4, חיווט והתקנה.

אז אתה יכול למצוא הרבה יותר טוב ממה שהציעו לך. אבל הרבה יותר טוב.

 

בברכה,גיא.

 

המערכת שלך לא כללה רדיו דיסק, שזה תוספת משמעותית.

 

אתה יכול אולי להמליץ על משהו בתקציב?

פורסם

אם בא בחשבון ציוד מיד שניה, אתה יכול לבנות לעצמך "מערכת" לא רעה בכלל.

תסלח לי שאני שואל, אבל יש לך מגבר 6 ערוצים ל 2 ערוצים של קומפוננט וסאב מגושר, ונשארים לך פה 2 ערוצים ללא שימוש.

או שיש לך עוד זוג רמקולים 6X9?

אם אין לך עוד זוג רמקולים לא עדיף איזה מגבר של 4 ערוצים שבטוח יוריד לך את מחיר המערכת בצורה משמעותית?

פורסם

ה P1 "גונב" לך את רוב התקציב... וחבל.

זה סאב לא רע, אבל רע בשביל המחיר!

קיקר C12 יהיה בכמה רמות מעליו בכל פרמטר אפשרי - ועולה פרוטות (400 ש"ח חדש)

הפיוניר הזה - זה הרדיו דיסק הכי זול ונטול אפשרויות שניתן למצוא.

אתה לא מבין בתחום? לא נורא, אבל אין סיבה שתיפול בפח ותקנה סתם.

ניתן להרכיב לך מערכת טובה יותר בעזרת השוואות מחירים בזאפ.

אם כבר רדיו דיסק זול, שלא יהיה של פיוניר (גם היקרים יותר לא משהו לדעתי)

קלריון, JVC, קנווד, בלאופנקט עולים לי לראש הרבה לפני פיוניר.

×
×
  • תוכן חדש...