Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לוקח סרגל ומודד מרווח בין ברגים וגם במגנזיום שאתה קונה.

מה שחבר שלי עשה זה ראה מגנזיום אם הוא אהב קבע עם המוכר שהם יסעו לפנצ'ריה ושם יבדקו אם זה מתאים או לא.

אם כן הוא קונה אם לא אז מה לעשות וחבל

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אההה סבבה תודהההה רבההההההההה חשבתי שלעולם לא יהיו לי ג'נטים :-( כי הג'ינטים היחידים שמרכיבים לאוטו הזה כאלה מכוערים אלוהים שעדיף להשאר עם הטסות .

 

תודה :-P

תאונה קטלנית . אני פצוע קשה, וסובי הנובחת הלכה לעולמה :cry:

בנוסף להכל, חודשיים שלילה ומשפט .

מקווה לטוב :-(

פורסם

שמח שיכולתי לעזור.

הרכב הוא לא איזה מיוחד במינו.

זה שמרכיבים אליהם את הג'אנטים המכוערים האלה לא אומר שבן אדם עם טעם לא יכול לשים משהו יפה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מצטער אבל לא מצאתי תמונות של המוצרים וזרקתי אותם כבר לפח ,אבל הספריי נמצא בהום סנטר, יש שם כאלה שמערבבים צבעים וכאלה, תשאל אותם הם ידעו בדיוק על מה אתה מדבר תגיד שאתה רוצה לצבוע ג'ינטים וטסות ,בכל אופן הספריי הוא מיכל בצבע שחור שכתוב עליו צבע לג'נטים "מנקה ומגן על הג'נט עמיד בחום ובלחצים ויוצר שיכבת מגן " משו כזה היה כתוב עליו. אתה תזהה אותו מיד שתראה אותו , ונייר שיוף מים בכל חנות לחומרי בניין יש וידעו על מה אתה מדבר

 

בהצלחה אלמוג:-D

 

 

P2100130.jpg

 

קניתי את הספריי בACE ב40 שקל, גם אני השתמשתי בו לפני חודש והייתי מבסוט עד השמיים, עד שהיום כששטפתי את האוטו שמתי לב שהצבע על הטאסות התחיל להתפוצץ ולרדת, בקצב הזה, עוד חצי שנה המצב יחזור לקדמותו.

 

כנראה מה שטוב לג'אנטים לא טוב לטאסות. :roll:

 

נ.ב.

כשצבעתי את הטאסות השתמשתי בצבע יסוד, נייר שיוף ושלוש פעמים בספריי הנ"ל

×
×
  • תוכן חדש...