Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוניות בסרטים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חייב אבל חייב להביא לי לראות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

חייב חייב חייב חייב חייב חייב חיייב !!!!!!!!!!!!

 

אני מתחיל להשתגע :multi: בבקשה בבקשה בבקשה........

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גדול... KITT... :lol::lol: :lol...

חצי מהאנשים כאן נולדו אחרי ש"קיט" היה ניצנוץ בעיניו של דייויד האסלהוף.

(בלי שום כוונה להעליב, חלילה, את דייויד האסלהוף)

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני אהבתי את

1.הדוג' מי מהיר ועצבני

 

2.אלינור מי עקיצה ב60 שניות

 

3פורשה GT2 לא זוכר אה סרט זהיה :oops:

אן לי אוטו :( HELLP!

פורסם

אתמול ראיתי את "מסלול מסוכן" , עם סטאלון.

מה אני אגיד לכם?בושה וחרפה. אפילו עבודת האנימציה במחשב שם כ"כ גרועה (אני כבר לא מדבר על הסרט עצמו). בקטעים מסויימים אפילו ה-LOONEY TUNES כבר ברמה יותר גבוהה.פשוט מביך. מתאים אולי למחשב קומודור 64K...

פורסם

אני רוצה מכונית של נשמה

 

זה מה שאתם מחפשים? מפלצות תאוצה ללא נשמה??? :(

 

אני רוצה משהו אחר...

 

מכונית שהנהיגה בה תהיה אלוהית :)

 

שאיתה אפשר יהיה לטוס בגובה נמוך בלי שנצטרך לחשוב על שוטרים, גנבים, נאצים וכו' - רק על הכביש. :D

 

שתמיד נדע שנגיע ליעד בשלום, בעזרת השם.

:roll:

 

אני גם מעדיף שלא יהיה לה ממיר קטליטי :wink:

 

ולמפרט הטכני -

 

" It's got a cop motor of four hundred and forty cubic inch plant, it's got cop tyres, cop suspension, cop shocks, it was a model made before catalytic converters so it'll run good on regular gas. What do ya say, is it the new Blues Mobile or what?"

 

:D

 

http://www.nederpoparchief.nl/bluesbrothers/bluesmob.wav

 

ואני ממש לא צריך מצית.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אני יודע שאני פגוע מוחית.........אבל :

 

הסרט בנדיט עם בארט ריינולדס - חזק ! ( פיירברד או התאומה קאמרו )

 

הסרט שוטר מושחת ! יש שם מרדף בין הטובים ב F - 40 !!!!!!!! לבין רעים ב קונטאש' ( מישהו רשם לפני דיאבלו , טעות... ) אגב , הקונטאש' מאוד דבוקה אליה ואפילו מתקרבת בסיבובים.... ( מדע בידיוני.....או קומדיה , עד עכשיו לא הבנתי... :shock: ) חזק !!!!!!

 

 

 

בסרט עם ברט ריינולדס זאת טראנס-אם במלוא הדרה !!!!!

 

ובשוטר מושחת זאת דיאבלו ! בהתערבות אני אומר את זה

הרג אותי איך הלמבורגיני שקעה בחול !

:roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

הלוטוס 7 (לא סופר 7, 7) של פטריק מקגוהן בסדרה המדהימה "האסיר"

הוא בנה אותה לבד מקיט.

 

חוץ מזה - בענייני סרטים - לפני כל המרוץ מחוף לחוף היה סרט בשם gumball rally שהתחיל את כל העניין. סרט ענק.

 

אני לא זוכר באיזה מהסרטים זה היה אבל אחד המתחרים היה סובארו DL הצ'בק מלאה אלקטרוניקה עם שני יפנים מטורפים נוהגים בה...

פורסם

אכן.

הפרס במירוץ ה"גאמבול" היה מכונת מסטיקים עגולים.

וד"א - אתה מתבלבל. בסובארו די אל נהג ג'אקי צ'אן (אז שחקן צעיר) במירוץ מחוף אל חוף הראשון. במירוץ מחוף אל חוף השני נהג גם כן ג'אקי צ'אן, אבל הפעם הוא נהג במיצובישי סטאריון.

ב"גאמבול" לא היה צוות יפני.

אחחח... הימים שבהם צחקו על מכוניות יפאניות עמוסות במחשבים... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אוי איזה פלאשבאקים עוברים בי עכשיו........

 

רק שאני אראה את הסרטים השבוע או שבוע הבא ( והקטע עם הסובארו או מה שזה לא יהיה , אני לא זוכר את הדגם , הייתי ילד....... :oops: , היה חזק ביותר )

 

ול 84 MEISHAR אני ראיתי את הקטע הזה פעם אחת אז אם יש לך את הסרט תראה שוב..... ותחליט ( אל תשקר ! ) ומי יודע יכול להיות שאנחנו לא מדברים על אותו קטע..... כי אני בטוח שזו היתה קונטאש' !

 

ואני אסיים בצעקה :

 

קדימה קפטן אמריקה !!!!!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

טוב, העלתי את האשכול הזה מהאשפתות פחות או יותר בגלל סרט שראיתי יום שישי .

 

ב KILL BILL 2 יש רכב שממש תפס לי את העין, על רקע המדבר הצחיח והקרוואן של BUDD , ניצבת לה בגאון דה תומאסו מנגוסטה .

אין שם אפילו סצינה שהיא בנסיעה או משהו כזה, אבל הנוכחות שיש לרכב שם היא ענקית .

סביר להניח שהיא שייכת לביל ז"ל .

 

mangusta4.jpg


×
×
  • תוכן חדש...