Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי , מחר נבדוק זאת.

 

עוד משהו - מופיע לי בלוח המחוונים נורית "סרביר" , קראתי בספר הרכב שהנורית יכולה לסמל כמה תקלות, איך אפשר לדעת בדיוק איזה תקלה?

מופיע לי גם נורית STOP מישהו יודע מה זה אומר?

 

והסתכלתי בספר הרכב, והאוטו עבר רק 3 טיפולים ( לפני שבועיים טיפול אחרון).

ז"א הרכב עבר כל 30 אלף ק"מ טיפול.....הוא לא צריך לעבור על 10? מה מרווח הטיפולים?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עוד משהו - מופיע לי בלוח המחוונים נורית "סרביר" , קראתי בספר הרכב שהנורית יכולה לסמל כמה תקלות, איך אפשר לדעת בדיוק איזה תקלה?

לקחת את המכונית למוסך מורשה, במקום לנסות לאבחן אותה בשלט רחוק.

מופיע לי גם נורית STOP מישהו יודע מה זה אומר?

תנחש. :roll:

זה אומר שלדעת המחשב יש במכונית תקלה שאינה מאפשרת להמשיך לנסוע.

אתה יכול להתעלם ולגרום עוד נזק, או שאתה יכול לנהוג כפי שהצעתי לך בראש ההודעה.

פורסם
אוקי , מחר נבדוק זאת.

עוד משהו - מופיע לי בלוח המחוונים נורית "סרביר" , קראתי בספר הרכב שהנורית יכולה לסמל כמה תקלות, איך אפשר לדעת בדיוק איזה תקלה?

מופיע לי גם נורית STOP מישהו יודע מה זה אומר?

והסתכלתי בספר הרכב, והאוטו עבר רק 3 טיפולים ( לפני שבועיים טיפול אחרון).

ז"א הרכב עבר כל 30 אלף ק"מ טיפול.....הוא לא צריך לעבור על 10? מה מרווח הטיפולים?

ניב

 

בזמן שנדלק ה"סרביס" תסתכל לצג ההודעות הדיגיטלי ותראה אם רשום משהו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הסתכלתי, אך לא רשום כלום.

הSTOP נעלם אחרי שאני מוריד את בלם היד, מה זה אומר?

 

יש לכם המלצה למוסך מורשה באיזור תל אביב-הרצליה?

 

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
הסתכלתי, אך לא רשום כלום.

הSTOP נעלם אחרי שאני מוריד את בלם היד, מה זה אומר?

 

יש לכם המלצה למוסך מורשה באיזור תל אביב-הרצליה?

 

 

ניב

 

משירשור ההודעות פה, נראה לי שאתה שי נהנה לשגע את האנשים פה עם שאלות דביליות, ללא שטרחת כלל לקרוא את ספר הרכב.

 

אם היית קורא את ספר הרכב היית מוצא את כל התשובות לשאלות, ואם היית מתייעץ עם חברי הפורום, היית יודע שאת המערכות ההידרואליות של הרכב, רק מוסך מקצועי יכול לאבחן.:evil:

אי לכך, הצעה ידידותית להפליא.., קרא את ספר הרכב לפני שאתה מגיע למוסך, כך תחסוך לעצמך עוד מאות שקלים שאותם תשאיר ככה סתם במוסך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קראתי את ספר הרכב פעמיים ..

אני מודע לכך שרק מוסך מורשה יכול לאבחן, תקרא את כל ההודעות שלי ולא רק חלקים.

אם אתה לא יכול או לא רוצה לעזור, עדיף שלא תגיב בשרשור שלי.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
קראתי את ספר הרכב פעמיים ..

אני מודע לכך שרק מוסך מורשה יכול לאבחן, תקרא את כל ההודעות שלי ולא רק חלקים.

אם אתה לא יכול או לא רוצה לעזור, עדיף שלא תגיב בשרשור שלי.

 

ניב

 

סליחה, השירשור הוא לא שלך !!

ואם היית קורא את ספר הרכב היית מוצא שכל התשובות לשאלות שלך מופיעות שם, כולל את העובדה שמנורת ה STOP תמשיך לדלוק כל עוד לא מורידים את בלם היד :x

 

לפני שאתה ממשיך עם שאלות הקידבג שלך, ממליץ לך שוב לקרוא את ספר הרכב ביסודיות כשאתה נמצא ברכב , כך גם רואים מנסים ומבינים את הנאמר שם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

 

זה אומר שלדעת המחשב יש במכונית תקלה שאינה מאפשרת להמשיך לנסוע.

אתה יכול להתעלם ולגרום עוד נזק, או שאתה יכול לנהוג כפי שהצעתי לך בראש ההודעה.

 

ואם היית קורא את ספר הרכב היית מוצא שכל התשובות לשאלות שלך מופיעות שם, כולל את העובדה שמנורת ה STOP תמשיך לדלוק כל עוד לא מורידים את בלם היד :x

quote]

 

באמת? איך קשורה המילה "בלם יד " ל"תקלה שאינה מאפשרת למכונית לנסוע" ?

אולי הבלם יד זו הבעיה, אך מה שמדאיג אותי כרגע היא נורית הסרביס.

 

ובספר הרכב למילה סרביס יש המון משמעויות, אני לא יכול להמר, בגלל זה אני רוצה לקחת את הרכב למוסך מורשה :?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ואם היית קורא את ספר הרכב היית מוצא שכל התשובות לשאלות שלך מופיעות שם, כולל את העובדה שמנורת ה STOP תמשיך לדלוק כל עוד לא מורידים את בלם היד :x

quote]

 

באמת? איך קשורה המילה "בלם יד " ל"תקלה שאינה מאפשרת למכונית לנסוע" ?

אולי הבלם יד זו הבעיה, אך מה שמדאיג אותי כרגע היא נורית הסרביס.

 

ובספר הרכב למילה סרביס יש המון משמעויות, אני לא יכול להמר, בגלל זה אני רוצה לקחת את הרכב למוסך מורשה :?

 

ניב

 

 

מציע לך להיות קצת יותר עיקבי בהודעות שלך, אתה כתבת בפירוש "הSTOP נעלם אחרי שאני מוריד את בלם היד, מה זה אומר?

 

אז עשה טובה, תפסיק לבלבל את המוח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מוסך ליטל ברחוב האחים מסלוויטה בת"א.

מוסך שרודר (המוסך המרכזי) ברחוב כהנמן בבני-ברק

 

אנא חזור עם שאלות ממוקדות לאחר שהרכב יאובחן במוסך.

פורסם

אוקי, דיברתי עם אבא שלי והרכב כבר היה במוסך.

המוסכניק עשה בדיקה מקיפה לרכב, כולל בדיקה של המערכת ההידרואלית.

הוא טען שהרכב תקין לחלוטין ובמצב מכאני מעולה, והוא אמר שהרעש שיש מהמערכת תיפטר בטיפול 30 אלף הבא.

 

עוד קטע הזוי, הוא בדק במחשב למה כפתור הסרביס נדלק, הוא טען שחסר מים בווישרים

 

די מוזר שנדלקת נורית בגלל מים בווישרים

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

יופי. להבא, השתדל להגיע עם שאלות מגובשות יותר. יש בדיון הזה כבר 29 הודעות, על כלום.

פתחת אותו בסערה בטענה שהרכב מתרומם לאט מדי.

קיבלת תשובות ענייניות, אבל המאמץ שהושקע בהן היה לחינם, כיוון שאי-שם במהלך הדיון הגעת למסקנה שאין שום בעיה בקצב ההתרוממות.

 

אז עברת לנהל דיון עירני על נורת STOP.

שוב קיבלת תשובות ענייניות, אבל גם המאמץ שהושקע בהן היה לחינם, כיוון שאי-שם במהלך הדיון נזכרת לספר שהנורה אינה דולקת באופן קבוע (מה שמרמז על תקלה מהותית), אלא כבית כשאתה משחרר את בלם היד... :roll:

 

יש לי תחושה שבספר הרכב יש התייחסות לנושא חיווי על מחסור מים במיכל שטיפת החלונות, ואני לא אהיה המום אם כתוב שם בדיוק מה שהמוסכניק אמר לאביך.

 

הפורום אינו תחליף לאבחון במוסך. זמנם של האנשים כאן יקר, ומצופה ממך להשקיע יותר אנרגיה באבחון הבעיה בטרם אתה מציף את הפורום בשאלות.

 

מאחל לכם שנים של הנאה ועונג מה- C5 החדשה שלכם. מכונית מצויינת. תתחדשו.


×
×
  • תוכן חדש...