Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמי שמכיר קצת סיטרואן אני לא מבין מה הקשר בכלל בין החלפת בומבות לחריקות מהמתלים.

לדעתי אין כלל קשר והבומבות יהוו הוצאה מיותרת.

אכן. אין שום קשר.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וונדרד וארנון לדעתי הדגימו לך את המצב. אמרו לך הבומבות דפוקות ובגלל זה יש חריקות - הם אומרים שאין קשר. קח את הרכב לאחד המכונאים המומלצים כאן בפורום לבדיקה בלבד.

אחרי זה תשווה את מה שהם אומרים למה שאומרים לך בסוכנות - אם אין התאמה, תבהיר לאבא שלך שסיטרואן תהיה אמינה רק(!!) אם היא תטופל כמו שצריך ולא כמו שרגילים כאן בארץ. מכוניות אירופאיות בכלל, וצרפתיות בפרט, קיבלו את המוניטין שלהן לא כי הן לא אמינות, אלא בגלל שהן לא שורדות הזנחה כמו רכבים מהמזרח למשל.

 

לא ברור למה אבא שלך מתעקש על הרכב, הרי באותו כסף תוכל לקנות C5 מידיים פרטיות, בלי לשלם לבעלי המגרש את חשבון החשמל, הארנונה ומחיר הניילונים שהם שמו לך ברכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
וונדרד וארנון לדעתי הדגימו לך את המצב. אמרו לך הבומבות דפוקות ובגלל זה יש חריקות - הם אומרים שאין קשר. קח את הרכב לאחד המכונאים המומלצים כאן בפורום לבדיקה בלבד.

אחרי זה תשווה את מה שהם אומרים למה שאומרים לך בסוכנות - אם אין התאמה, תבהיר לאבא שלך שסיטרואן תהיה אמינה רק(!!) אם היא תטופל כמו שצריך ולא כמו שרגילים כאן בארץ. מכוניות אירופאיות בכלל, וצרפתיות בפרט, קיבלו את המוניטין שלהן לא כי הן לא אמינות, אלא בגלל שהן לא שורדות הזנחה כמו רכבים מהמזרח למשל.

 

לא ברור למה אבא שלך מתעקש על הרכב, הרי באותו כסף תוכל לקנות C5 מידיים פרטיות, בלי לשלם לבעלי המגרש את חשבון החשמל, הארנונה ומחיר הניילונים שהם שמו לך ברכב.

 

 

את האמת, כל השירשור הזה נראה לי יותר ממוזר, החל מהשאלות על הפעלת הכרכב,ועד להודעה על בעיות קשות של הרכב, וחוסר הנכונות להחזיר את הרכב למגרש ממנו הוא נקנה..

או שמדובר על מזוכיסט האוהב לבזבז את כספו, ואף נהנה מכך..

ואם זה הנושא, או אז אין שום טעם להמשיך לעזור ,הוא אינו מוכן לעשות את הדבר הטבעי ביותר, להחזיר את הרכב למגרש ממנו הוא נרכש \ או ללכת למוסך מורשה ומטעמך בלבד, על חשבון המגרש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ניב , העצה הכי טובה שתוכל לקבל היא להחזיר את הרכב - אולי אפילו תאבד כמה שקלים של העברת הבעלות , השקעה כזו או אחרת , אבל מזלך שנפלת על סוחר שלא מתנער מהאחריות - חבל להרגיש רע אחרי 3 חודשי האחריות ולחשוב שאתה צריך להתקע עם רכב לא תקין , שדורש השקעה - במקום לרכוש רכב כזה מיד פרטית ( אני די בטוח , שעם מעט סבלנות אפשר למצוא כזו יד 1 עם ק"מ נמוך ) .

 

בהצלחה בכל אופן .

פורסם

אוקי, תודה לכולכם על העזרה.

 

בקשר לבומבות - לקחנו את האוטו למוסך מורשה סיטרואן ברחובות, ובדקנו את הרעשים,צריך להחליף 2 בומבות אחוריות ולשמן כמה דברים שם. אולי יש עוד דברים שצריכים להחליף ואין לי מושג עליהם.

 

כרגע הרכב במוסך, אבא שלי קיבל 307 כרכב חלופי, והיום בערב אני מקווה שהאוטו יחזור הבייתה.

 

בקשר לאיפה שהרכב מטופל, עדין אין לי תשובה, את זה אני יברר יותר מאוחר.

 

את הרכב אבא שלי לא רוצה להחזיר, תאמינו לי ששכנעתי אותו ואמרתי לו שיהיה לו את אותו הסיפור עם הסאאב שהייתה לנו, כל חודשיים הוצאה של 5K ש"ח.

אמרתי לו שהוא עשה טעות ענקית שהוא קנה את הרכב ללא בדיקה יסודית.

 

בכל מקרה, זה לא שהלך חלק חשוב במנוע, זה חיישן של הגיר (הבעייתי) של הC5, בעיה כזאת יכולה להיות לכל אוטו, וחוץ מזה אנחנו לא משלמים ש"ח על התיקון.

 

אני ינסה לשכנע את אבא שלי לקחת את הרכב לקומפיוטסט, לבצע בדיקה, לבדוק פגמים , ללכת לאוטו שי ולדרוש מהם לתקן את הפגמים, עם ימצאו.

 

 

אעדכן אותכם בקרוב.

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אכן אבא מזוכיסט.

תתחיל לשכוח מהירושה :)

וברצינות - יש סיבה מיוחדת שהוא מסרב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אכן אבא מזוכיסט.

תתחיל לשכוח מהירושה :)

וברצינות - יש סיבה מיוחדת שהוא מסרב?

 

אבא שלי אמר לי פעם שגם אלוהים לא יכול לעזור למי שלא עוזר לעצמו..

מקרה קלאסי פה לפנינו..

 

מנסיון די נרחב בהידרופנאומטיקה של סיטרואן, הסיפור פה נשמע תמוהה, על לא רלוונטי.

מערכות המיתלים של סיטרואן C5 , מחזיקה שנים רבות ללא כל תקלה, ובאירופה היא אף נמכרה עם אחריות מקיפה ל 200,000 ק"מ למערכת.

בסבירות גבוהה שהרכב דנן, עבר התעללות קשה \ ואו לחלופין קימצו בטיפולים וזו התוצאה.

הבעיות לא נגמרו, הם רק החלו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

עדכון:

 

תיקון הגיר - הרכב נמצא מהבוקר במוסך שמתמחה בגירים.

אוטו שי הזמינו את 3 החיישנים מלובינסקי, שילמו כמעט 3 אלף ש"ח.

 

מערכת הידרואלית - הרכב מחר עובר למוסך מורשה סיטרואן בראשון לציון , שם יוחלפו הבומבות ויבוצע טיפול לכל המערכת.

 

מחר האוטו יצא מהמוסך, ונמשיך לעדכן אתכם.

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ה"מלבד תקלות שגרתיות ובלאי" משנה המון דברים.

אכן הרכב די אכזב אותנו בקטע הזה, אבל כל עוד אנחנו לא משלמים אז לבינתיים אנחנו לא מודאגים.

 

מקווה שזאת תיהיה התקלה האחרונה.

 

תודה לכל מי שעזר

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

רק תזכור דבר אחד - כמעט כל רכב יהיה אמין אם הוא מטופל כמו שהיצרן רוצה ובחלקים+נוזלים איכותיים.

אם תזניח כל מיני רעשים\חריקות\נזילות - זה לא יגמר בטוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אתה לא נשמע לי כמי שמנסה דברים לבד, אבל בכל זאת:

אם החריקות מגיעות מכיוון הבולמים, ישנם (אמורים להיות כמו בכל שאר הסיטרואנים) שני צינורות שמחוברים עם חבק לבולמים הקדמיים, הורד את הרכב עד למטה, נתק את הצינורות, טבול את הראשים שלהם בתוך מיכל עם שמן הידראולי והעלה את הרכב עד למעלה. חבר את הצינורות בחזרה והחריקות ייעלמו לאחר כמה הורדות והעלאות נוספות.

בריאות לכולם!

פורסם
ממי רכשתה את הרכב? לובינסקי טרייד? אם זה לובינסקי, תקבל שרות במסגרת המוסך המרכזי. במידה והבטיחו לך אחריות.

במידה וחברת ליסינג\גורם חיצוני - תקבל שרות מאותו גורם, תזהר - המערכות האלה מסובכות לאנשים שלא מבינים בהם, הרכב עתיר חיישנים טכנלוגיה, ובזמן עבודה עם הרכב הזה מומלץ גם לעבוד בעזרת LEXIA 3

זה נכון

פורסם

wonderd , אני לא אחד שמתעסק בכאלה דברים, ובטוח שלא בסיטרואן C5 המאתגרת.

לזה שמעלי, את כל מה שצוטטת אני כבר יודע, אתה לא מחדש לי שום דבר.

 

בכל מקרה, הרכב יצא היום מהומסך , וקיבלנו 307 כרכב חלופי - עד כמה שה307 הזאת מקרטעת.

אחד הרכבים הגרועים שיצא לי לנהוג עליהם.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.


×
×
  • תוכן חדש...